YZ250F brak pomyslow
-
Autor tematuKrzychu1122
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 1
- Rejestracja: sob, 18 maja 2019, 18:38
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
YZ250F brak pomyslow
Witam,
Mam problem z YZ250f 2006r. Motocykl gdy jest zimny pali na strzała, chodzi równo, lecz gdy się lekko zagrzeje zaczyna nabierać obrotów na biegu jałowym, gdy zagrzeje się jeszcze bardziej potrafi sam z siebie zacząć przerywać żeby później zgasnąć. Podczas jazdy gdy da się mu w palnik idzie jak przecinak I chodzi równo. Wysprzęglisz, dasz mu na luz czy chociażby nie masz manety odkręconej na full I tylko muskasz gaz- gaśnie I przerywa. Co najśmieszniejsze 2 tygodnie temu gdy spróbowałem go przepalić, nie było kompletnie żadnych problemów, upalałem go 1,5 godziny I dopiero wtedy lekko zaczynał trzymać obroty, I w sumie to wszystko.Ucieszony że problem sam sie naprawil dzisiaj wsiadam I dzieje się to co wyżej opisałem chociaż od tego czasu tylko stał. Lewego powietrza na 99% nie bierze. Luzy zaworowe ok. Ja już nie mam do niego siły ani pomysłów, problemy z silnikiem odpadają - pod koniec tamtego roku przeszedł generalke u majstra128. Swieca nowa.Problemy z gaznikiem w sumie tez odpadają w marcu oddałem gaznik do regeneracji i czyszczenia.
Mam problem z YZ250f 2006r. Motocykl gdy jest zimny pali na strzała, chodzi równo, lecz gdy się lekko zagrzeje zaczyna nabierać obrotów na biegu jałowym, gdy zagrzeje się jeszcze bardziej potrafi sam z siebie zacząć przerywać żeby później zgasnąć. Podczas jazdy gdy da się mu w palnik idzie jak przecinak I chodzi równo. Wysprzęglisz, dasz mu na luz czy chociażby nie masz manety odkręconej na full I tylko muskasz gaz- gaśnie I przerywa. Co najśmieszniejsze 2 tygodnie temu gdy spróbowałem go przepalić, nie było kompletnie żadnych problemów, upalałem go 1,5 godziny I dopiero wtedy lekko zaczynał trzymać obroty, I w sumie to wszystko.Ucieszony że problem sam sie naprawil dzisiaj wsiadam I dzieje się to co wyżej opisałem chociaż od tego czasu tylko stał. Lewego powietrza na 99% nie bierze. Luzy zaworowe ok. Ja już nie mam do niego siły ani pomysłów, problemy z silnikiem odpadają - pod koniec tamtego roku przeszedł generalke u majstra128. Swieca nowa.Problemy z gaznikiem w sumie tez odpadają w marcu oddałem gaznik do regeneracji i czyszczenia.
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 455
- Rejestracja: wt, 1 cze 2010, 19:09
- Motocykl: sxf 250, TXT 300
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Gielniów
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 6 razy
- Status : Offline
Re: YZ250F brak pomyslow
Może spróbuj wyregulować skład mieszanki na biegu jałowym na gaźniku zamontowanym w motocyklu a nie na stole.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: YZ250F brak pomyslow
Wpływ temperatury silnika ma duże znaczenie na jego pracę. W jakimś celu ktoś się wysilił, aby stworzyć układy ssania ciepłego i zimnego. To, że pracuje dobrze na bardziej otwartej przepustnicy, nie znaczy, że będzie dobrze pracował na zamkniętej przepustnicy. Za te różne zakresy otwarcia odpowiadają różne układy gaźnika. Zatem po przeglądzie luzów zaworowych, złączy elektrychnich itp. zalecam wykonać regulację gaźnika
W tym przypadku należy się skupić najbardziej na układzie odpowiadającym za skład mieszanki przy zamkniętej przepustnicy.
W tym przypadku należy się skupić najbardziej na układzie odpowiadającym za skład mieszanki przy zamkniętej przepustnicy.