Honda cr 125 2002 - płyn chłodniczy w cylindrze
: ndz, 12 sie 2018, 14:38
Witam.
Mam problem z przelewającym się płynem chłodniczym do komory wału/cylindra.
Wszystko zaczęło się po serwisie (wymiana korbowodu, łożysk i uszczelniaczy na wale). Początkowe objawy to zwiększone ciśnienie w komorze chłodnicy, wyciek z przelewu i z uszczelek przy pompie wody. Później zaczął kopcić na biało, przerywać. Wymieniłem więc uszczelkę pod głowicą. Po przejechaniu około 1 mth dym wrócił, znowu się przelał płyn. Przed kolejną wymianą splanowałem głowicę i górę cylindra. Niestety i to nie pomogło, po ok. 1mth te same objawy. Po tym jak silnik wystygł, odpaliłem motor z odkręconym korkiem chłodnicy. Płyn zasysa dopiero po mocnym rozgrzaniu go. Dodam, że pompa wody pracuje bez zarzutów, robi wir w chłodnicy. Głowica przykręcana była kluczem dynamometrycznym momentem z serwisówki. Cylinder ma wbitą tuleje (Motortech). W załączniku zdjęcia.
Pozdrawiam.
Mam problem z przelewającym się płynem chłodniczym do komory wału/cylindra.
Wszystko zaczęło się po serwisie (wymiana korbowodu, łożysk i uszczelniaczy na wale). Początkowe objawy to zwiększone ciśnienie w komorze chłodnicy, wyciek z przelewu i z uszczelek przy pompie wody. Później zaczął kopcić na biało, przerywać. Wymieniłem więc uszczelkę pod głowicą. Po przejechaniu około 1 mth dym wrócił, znowu się przelał płyn. Przed kolejną wymianą splanowałem głowicę i górę cylindra. Niestety i to nie pomogło, po ok. 1mth te same objawy. Po tym jak silnik wystygł, odpaliłem motor z odkręconym korkiem chłodnicy. Płyn zasysa dopiero po mocnym rozgrzaniu go. Dodam, że pompa wody pracuje bez zarzutów, robi wir w chłodnicy. Głowica przykręcana była kluczem dynamometrycznym momentem z serwisówki. Cylinder ma wbitą tuleje (Motortech). W załączniku zdjęcia.
Pozdrawiam.