Czerwone kolanko po chwili. Yzf 250
-
Autor tematuziku
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 14
- Rejestracja: sob, 21 kwie 2018, 18:22
- Motocykl: Yamaha yzf 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Czerwone kolanko po chwili. Yzf 250
Witam. Sprawa wyglada tak :
Rozebrana głowica zplanowana nowe zawory wydechowe, silnik zlozony nowa uszczelka pod glowica zawory ustawione na nowe według wzoru na necie. Silnik latwo pali chodzi bardzo ładnie mocy ma od cholery wrecz. Gaznik nie ruszany przy rozbieraniu dysze ani nic. Rozrząd ustawiony tak jak byl wczesniej. I problem w tym ze zapale silnik pochodzi z 30 sekund kolanko robi sie czerwone dodam ze wydech doma racing oryginal tytanowy. Przed remontem tak nie było. Ktos cos jakies rady czy to możliwe ze to normalne ? Bo na necie niby piszą ze to norma ale cos mi nie pasuje bo wczesniej tak nie bylo ? Yamaha 2005 rok
Rozebrana głowica zplanowana nowe zawory wydechowe, silnik zlozony nowa uszczelka pod glowica zawory ustawione na nowe według wzoru na necie. Silnik latwo pali chodzi bardzo ładnie mocy ma od cholery wrecz. Gaznik nie ruszany przy rozbieraniu dysze ani nic. Rozrząd ustawiony tak jak byl wczesniej. I problem w tym ze zapale silnik pochodzi z 30 sekund kolanko robi sie czerwone dodam ze wydech doma racing oryginal tytanowy. Przed remontem tak nie było. Ktos cos jakies rady czy to możliwe ze to normalne ? Bo na necie niby piszą ze to norma ale cos mi nie pasuje bo wczesniej tak nie bylo ? Yamaha 2005 rok
-
- Admin
- Posty: 1872
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 18:04
- Motocykl: aktualnie brak
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: B-nia
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 12 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Czerwone kolanko po chwili. Yzf 250
Niby to norma. Przejedź się i zobacz czy się schłodzi podczas jazdy. Generalnie podczas dobrego upalania i tak powinno być mocno czerwone.
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 455
- Rejestracja: wt, 1 cze 2010, 19:09
- Motocykl: sxf 250, TXT 300
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Gielniów
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 6 razy
- Status : Offline
Re: Czerwone kolanko po chwili. Yzf 250
Moim zdaniem tak nie powinno być w takim czasie. Być może motocykl dostaje gdzieś lewego powietrza. Łączenie gaźnika? Spróbuj tez wzbogacić mieszankę wykrecajac śrubę o jeden obrót. Zobacz co się dzieje z kolankiem, jak moto jedzie oraz sprawdź świece po jeździe.
-
Autor tematuziku
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 14
- Rejestracja: sob, 21 kwie 2018, 18:22
- Motocykl: Yamaha yzf 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Czerwone kolanko po chwili. Yzf 250
Okej dziś sie przejade i sprawdzę, gaznika nie ruszalem przed remontem byl tak ustawiony i tak sie nie działo teraz tylko włożony i tyle bez zadnych regulacji. A co najlepsze glowica zrobiona uszczelka nowa a bable w chlodnicy jak lecialy tak leca.. po prostu masakra pompa wody nowa przewody przedmuchane zatoru ani nic nie ma..
-
Autor tematuziku
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 14
- Rejestracja: sob, 21 kwie 2018, 18:22
- Motocykl: Yamaha yzf 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Czerwone kolanko po chwili. Yzf 250
Nic nie kopci a na jałowym ani jak odkrecasz manetke ani razu jeszcze nie widzialem zeby cokolwiek kopcil
-
- Admin
- Posty: 1872
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 18:04
- Motocykl: aktualnie brak
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: B-nia
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 12 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Czerwone kolanko po chwili. Yzf 250
Skoro są bardzo widoczne bąbelki powietrza to może być problem z glowicą/uszczelką. Ale skoro nic nie kopci. Podczas jazdy powinien spalać płyń chłodzący ale to byś wtedy widział jego braki. Możesz kupić sobie tester zawartości dwutlenku węgla w płynie. Będzie wiadomo czy problem leży w uszczelce/głowicy - ale jest opcja skoro się szybko gotuje to znaczy, że jest problem z chłodzeniem.
Na allegro pełno takich testerów: http://allegro.pl/tester-szczelnosci-us ... 51193.html
chyba, że masz możliwość niezmierzenia ciśnienia w okładzie manometrem wtedy nie musisz kupować żadnych testów.
Na allegro pełno takich testerów: http://allegro.pl/tester-szczelnosci-us ... 51193.html
chyba, że masz możliwość niezmierzenia ciśnienia w okładzie manometrem wtedy nie musisz kupować żadnych testów.
-
Autor tematuziku
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 14
- Rejestracja: sob, 21 kwie 2018, 18:22
- Motocykl: Yamaha yzf 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Czerwone kolanko po chwili. Yzf 250
Glowica przyszła zrobiona sprawdzona nowe uszczeniacze itp planowanie zrobione i uszczelka dobrej firmy dociagana nie na oko tylko dynamometrycznym. Wiec kurde watpie.. nwm pompa wody wymieniana tez niedawno jakies 20mth temu :/ ehh brak pomyslow sam nwm co juz patrzec. Swieca normalna gaznik wyregulowany dysza okej, nwm moze cos z zaplonem ale kurde rozrzad sobie zaznaczylem jak sciaglem glowice i oddawałem do sprawdzenia i po znakach zlozylem nawet probowalem jeden zabek w przod i tyl bo tez czytalem ze to nie zaszkodzi a sprawdzić mozna.. te babelki to byl powod robienia glowicy a po zlozeniu doszlo jeszcze to jebane czerwone kolanko. Moto chodzi zajebiscie ma mocy od cholery i pali z kopa.. ale ze sie grzeje to kolanko to nie probowalem dluzszej jazdy zeby sprawdzic czy ubedzie plynu lub bedzie go wylewac przelewem.. juz brak pomyslow.
-
Autor tematuziku
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 14
- Rejestracja: sob, 21 kwie 2018, 18:22
- Motocykl: Yamaha yzf 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Czerwone kolanko po chwili. Yzf 250
Właśnie mam wrazenie ze wiecej strzelał przed rozebraniem i robieniem głowicy, a w co celujesz ze o to pytasz
Dodano po 14 minutach 47 sekundach:
No to czerwone kolanko jeszcze sie uda zrobic. Ale co najgorsza te babelki w chlodnicy.. głowica sprawdzona nie u byle mirka spora kasa nowa dobra uszczelka planowanie tez bylo hmm ? Cos jeszcze moze powodowac burzyny ?
Dodano po 14 minutach 47 sekundach:
No to czerwone kolanko jeszcze sie uda zrobic. Ale co najgorsza te babelki w chlodnicy.. głowica sprawdzona nie u byle mirka spora kasa nowa dobra uszczelka planowanie tez bylo hmm ? Cos jeszcze moze powodowac burzyny ?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 98
- Rejestracja: śr, 7 cze 2017, 13:49
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: Czerwone kolanko po chwili. Yzf 250
Tytan jest bardzo cieniutki dlatego tak szybko się grzeje i robi czerwony. Gdyby dochodziły strzały z wydechu to zajrzalbym w regulacje gaźnika. Paliwo wypala się w wydechu lub jest go zbyt mało stąd takie grzanie. Nie mniej przy tytanie tak już jest.
Co do bąbelkow to w jaki sposób je widzisz? To że przy odpalonym moto widzisz wir w chłodnicy to norma. Dodam jeszcze że yzf z tego roku wydech nie był tytanowy. Tytanowy był w 450.
Co do bąbelkow to w jaki sposób je widzisz? To że przy odpalonym moto widzisz wir w chłodnicy to norma. Dodam jeszcze że yzf z tego roku wydech nie był tytanowy. Tytanowy był w 450.
-
- Admin
- Posty: 1872
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 18:04
- Motocykl: aktualnie brak
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: B-nia
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 12 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Czerwone kolanko po chwili. Yzf 250
Ja bym sprawdził dla świętego spokoju gaźnik i ustawił wg. serwisu, może być za ubogo i dlatego momentalnie robi się czerwone.
Chociaż moja była yz 250f też się szybko grzała (W sensie kolanko robiło się czerwone) a wszystko chodziło jak trzeba.
viewtopic.php?t=812
Chociaż moja była yz 250f też się szybko grzała (W sensie kolanko robiło się czerwone) a wszystko chodziło jak trzeba.
viewtopic.php?t=812