Ciekawostki z garażu. Usterki techniczne.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Ciekawostki z garażu. Usterki techniczne.
Zbyt dużą przyczepność ma
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 211
- Rejestracja: pt, 10 lip 2015, 19:22
- Motocykl: EXC 300
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Garwolin (Mazowieckie)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Ciekawostki z garażu. Usterki techniczne.
Nie wiem jak to wygląda w innych motocyklach ale np suzuki dr 650 tryb 3 biegu to wada fabryczna. W mojej byłej dr poszedł 3 bieg którego odłamek dostał się pod wał, na szczęście udało się go zregenerować. W ogóle silnik suzuki dr 650 to jedna wielka ciekawostka usterkowa.pawian1992 pisze:Znudzony rozpoławianiem silnika w ktm-ie 144 przez pękające wałki zdawcze postanowiłem zmienić sprzęta na yz 250 . 3 wyjazd i urwał się ząb trybu 4 biegu ... masakra ... :axe:
EXC 200 -> EXC 300
przym000@gmail.com
Jutube -> https://www.youtube.com/user/PrzYm
https://www.instagram.com/przym_enduro/
przym000@gmail.com
Jutube -> https://www.youtube.com/user/PrzYm
https://www.instagram.com/przym_enduro/
-
- Mistrz prostej
- Posty: 74
- Rejestracja: sob, 14 maja 2011, 19:52
- Motocykl: YZ 125 2012
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Kielce
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Ciekawostki z garażu. Usterki techniczne.
KXF 250 2011 . Amor niby po wymianie oleju i uszczelek . Niestety serwisant zlekceważył lub nie zauważył zbyt dużego luzu na goleni i nic z tym nie zrobił . 10mth i zaczął sikać ponownie ... Okazało się , że gniazdo na panewkę po prostu "rozbiło się" . Dało się ją wyciągać bez problemu palcami , latała aż minimalnie na boki .
-
- Do odcięcia!
- Posty: 878
- Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
- Motocykl: KXF 250 2006
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Żywiec / Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Ciekawostki z garażu. Usterki techniczne.
Uważajcie na łańcuchy rozrządu firmy TourMax. Kolega kupił do YZF426 taki, ponieważ nie było innego na miejscu i skończyło się to 2 tyg w garażu bo motocykl nie schodził z obrotów, falował na obrotach itp.
Problem polegał na zbyt małej podziałce łańcucha.
Problem polegał na zbyt małej podziałce łańcucha.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 4
- Rejestracja: śr, 5 paź 2016, 19:51
- Styl jazdy: Cross Country
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Ciekawostki z garażu. Usterki techniczne.
Majster128 Wiem że dużo wymagam i pewnie to nie możliwe ale gdybyś miał te fotki z starych postów to chetnie bym obejrzał bo nic już nie da sie zobaczyc ;/
-
Autor tematuMajster128
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Ciekawostki z garażu. Usterki techniczne.
Mogę jedynie wrzucić te, które zostały wrzucona na bikepics.
Ładnie wycięta tuleja:
[mimg]https://www.bikepics.com/pics/2015/05/2 ... 1-full.jpg[/mimg]
A tutaj ta sama po moich poprawkach:
[mimg]https://www.bikepics.com/pics/2015/05/2 ... 92-984.jpg[/mimg]
Zamykajcie kraniki. W paliwie jest na prawdę dużo syfu:
[mimg]https://www.bikepics.com/pics/2015/02/2 ... 06-984.jpg[/mimg]
Tuleja znanej firmy wyciągnięta... ręką:
[mimg]https://www.bikepics.com/pics/2015/05/2 ... 90-984.jpg[/mimg]
Pozostałość z łożyska stopy korbowodu. Jeździło do końca:
[mimg]https://www.bikepics.com/pics/2015/05/2 ... 89-984.jpg[/mimg]
Demontaż łożyska walu za pomocą klucza nasadowego...
[mimg]https://www.bikepics.com/pics/2015/02/2 ... 6-full.jpg[/mimg]
Tu szczelności nie będzie:
[mimg]https://www.bikepics.com/pics/2015/02/2 ... 4-full.jpg[/mimg]
Husaberg 650. Kawałek sylikonu zablokował kanał olejowy. Wzrost ciśnienia oleju w układzie spowodował:
[mimg]https://www.bikepics.com/pics/2015/02/2 ... 12-984.jpg[/mimg]
Husaberg 650. Zamontowano łożysko kulowe na wał mimo, że seryjnie powinno być wałeczkowe.
[mimg]https://www.bikepics.com/pics/2015/02/2 ... 11-984.jpg[/mimg]
KTM jeździł do końca.
[mimg]https://www.bikepics.com/pics/2015/02/2 ... 09-984.jpg[/mimg]
Po co ktoś szlifował czop wału, na który nakłada się bieżnię wew. łożyska wałeczkowego?
[mimg]https://www.bikepics.com/pics/2015/02/2 ... 8-full.jpg[/mimg]
Brak komentarza:
[mimg]https://www.bikepics.com/pics/2015/02/2 ... 7-full.jpg[/mimg]
Tulejki zawieszenia wbijane śrubokrętem:
[mimg]https://www.bikepics.com/pics/2015/02/2 ... 05-984.jpg[/mimg]
Cóż za delikatność podczas serwisowania amortyzatora...
[mimg]https://www.bikepics.com/pics/2015/02/2 ... 4-full.jpg[/mimg]
Staszek mocniej dokręć, żeby się nie odkręciło czasem:
[mimg]https://www.bikepics.com/pics/2015/02/2 ... 3-full.jpg[/mimg]
Efekt korozji:
[mimg]https://www.bikepics.com/pics/2015/02/2 ... 1-full.jpg[/mimg]
Ładnie wycięta tuleja:
[mimg]https://www.bikepics.com/pics/2015/05/2 ... 1-full.jpg[/mimg]
A tutaj ta sama po moich poprawkach:
[mimg]https://www.bikepics.com/pics/2015/05/2 ... 92-984.jpg[/mimg]
Zamykajcie kraniki. W paliwie jest na prawdę dużo syfu:
[mimg]https://www.bikepics.com/pics/2015/02/2 ... 06-984.jpg[/mimg]
Tuleja znanej firmy wyciągnięta... ręką:
[mimg]https://www.bikepics.com/pics/2015/05/2 ... 90-984.jpg[/mimg]
Pozostałość z łożyska stopy korbowodu. Jeździło do końca:
[mimg]https://www.bikepics.com/pics/2015/05/2 ... 89-984.jpg[/mimg]
Demontaż łożyska walu za pomocą klucza nasadowego...
[mimg]https://www.bikepics.com/pics/2015/02/2 ... 6-full.jpg[/mimg]
Tu szczelności nie będzie:
[mimg]https://www.bikepics.com/pics/2015/02/2 ... 4-full.jpg[/mimg]
Husaberg 650. Kawałek sylikonu zablokował kanał olejowy. Wzrost ciśnienia oleju w układzie spowodował:
[mimg]https://www.bikepics.com/pics/2015/02/2 ... 12-984.jpg[/mimg]
Husaberg 650. Zamontowano łożysko kulowe na wał mimo, że seryjnie powinno być wałeczkowe.
[mimg]https://www.bikepics.com/pics/2015/02/2 ... 11-984.jpg[/mimg]
KTM jeździł do końca.
[mimg]https://www.bikepics.com/pics/2015/02/2 ... 09-984.jpg[/mimg]
Po co ktoś szlifował czop wału, na który nakłada się bieżnię wew. łożyska wałeczkowego?
[mimg]https://www.bikepics.com/pics/2015/02/2 ... 8-full.jpg[/mimg]
Brak komentarza:
[mimg]https://www.bikepics.com/pics/2015/02/2 ... 7-full.jpg[/mimg]
Tulejki zawieszenia wbijane śrubokrętem:
[mimg]https://www.bikepics.com/pics/2015/02/2 ... 05-984.jpg[/mimg]
Cóż za delikatność podczas serwisowania amortyzatora...
[mimg]https://www.bikepics.com/pics/2015/02/2 ... 4-full.jpg[/mimg]
Staszek mocniej dokręć, żeby się nie odkręciło czasem:
[mimg]https://www.bikepics.com/pics/2015/02/2 ... 3-full.jpg[/mimg]
Efekt korozji:
[mimg]https://www.bikepics.com/pics/2015/02/2 ... 1-full.jpg[/mimg]
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Ciekawostki z garażu. Usterki techniczne.
Nowe tulejki, a na co one komu?
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Ciekawostki z garażu. Usterki techniczne.
Chiński skuter 2t przebieg 26000km. "Panie bo on widzi górkę wcześniej niż ja". V-max na prostej 20Km/h, ciśnieniomierz pokazywał 11atm. Z łożyska z tylnego koła wysypały się kulki. Resztę widać na zdjęciach
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl