Odpalanie 250 2t

Zadaj pytania i zobacz wskazówki dotyczące techniki jazdy. Porozmawiaj o szkole Marcina Wójcika.
dominik_cr
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 84
Rejestracja: pt, 23 maja 2008, 11:42
Motocykl: honda cr 85/RMZ cwiara
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Odpalanie 250 2t

Post autor: dominik_cr » czw, 6 lis 2008, 17:44

ale macie problemy wazne ze odpala a nie...a czy to wazne ze go reka odpalacie??
jak ci zgasnie to rekami bedziesz odpalal??
po co sprawdzac czy odpali czy nie pchnieciem reki...
MX 4 ever ....
jak widze moto zdala to mi troche odpie..


Barti
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 100
Rejestracja: czw, 30 sie 2007, 14:27
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Oborniki
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Odpalanie 250 2t

Post autor: Barti » czw, 6 lis 2008, 19:34

Heheh a jeszcze do tego nie wierzą, ze jak reka odpala to jest za mała komprecha :D
"Wykorzystaj szansę, którą dał Ci pech"

dominik_cr
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 84
Rejestracja: pt, 23 maja 2008, 11:42
Motocykl: honda cr 85/RMZ cwiara
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Odpalanie 250 2t

Post autor: dominik_cr » czw, 6 lis 2008, 21:34

a napewno nie wierze ze ktm 525 odapa sie reka...
250 cr 2T odpalalem to przeciez jeszcze nei tak ciezko...
to jak kopnolem to jak mi odbilo to kolano do szczeli dolecialo az sobie jezyk przyciolem...
i to z calej syly rypnolem...
a co dopiero 525 to niezly pudzian by musial byc...
MX 4 ever ....
jak widze moto zdala to mi troche odpie..


piterq1991
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 258
Rejestracja: czw, 27 wrz 2007, 21:44
Motocykl: Yamaha YZ 250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Końskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Odpalanie 250 2t

Post autor: piterq1991 » czw, 6 lis 2008, 22:47

Powiem Ci, że kumpel ma SX 520 to jak sprawdzaliśmy to u niego kopniak szedł zdecydowanie lżej niż w moim EXC 125. I to chyba była sprawa jest związana z odprężnikiem(tak mi się wydaje przynajmniej)
KAWASAKI KDX 125 > KTM EXC 125 SIX DAYS Edition > YAMAHA YZ250F

http://bikepics.com/members/piterq1991/

v44p
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 40
Rejestracja: ndz, 20 kwie 2008, 11:16
Motocykl: yz450f 2k7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Skawina k/Krakowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Odpalanie 250 2t

Post autor: v44p » pt, 7 lis 2008, 18:21

jest taka sprawa ze 4t powyzej 450 maja duze kopki czyli przelozenie jest inne
u mnie jak kumple ze 125 siadali to nie mogli kopnac, ale dzieki Bogu pare lat na silowni mi dalo troche kopa w lapie
takze reka czy noga to nie mam wiekszego problemu z odpalaniem :]
pozdr

Władek
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 9
Rejestracja: śr, 21 sty 2009, 17:57
Motocykl: YZ 250
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Odpalanie 250 2t

Post autor: Władek » czw, 5 lut 2009, 13:46

Witam. Ja też mam problemy z odpaleniem mojej YZ250 jak jest zimna to masakra naprawdę trzeba się nakopać, a czasami nawet świece odkręcać kilka razy bo kilku niedanych kopnięciach zalewa ją, nie wiem co jest czy coś jest nie tak? Przecież motocykl tej klasy powinien palić o 1-2 kopa. Jak jest ciepła to już lepiej ale też nie zawsze pali za pierwszym. Wcześniej miałem jakaś badziewną świecę wiec wymieniłem na ngk z katalogu do tego modelu, jest reoche lepiej ale i tak wkurza mnie to odpalanie. Po kilku kopnięciach zaraz zalewa świece i wtedy pomaga czyszczenie świecy co jak wiadomo nie jest fajne w lesie jak niema się klucza bądź kopnięcie przy pełnym odkręceniu manetki co jak wiadomo nie jest zdrowe dla zimnego silnika. Pomóżcie co może być nie tak z moto bądź ze mną że nie chce palić :(

jasio1991
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 38
Rejestracja: wt, 3 lut 2009, 21:23
Motocykl: Yz400f
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Włodawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Odpalanie 250 2t

Post autor: jasio1991 » czw, 5 lut 2009, 17:03

Komprecha musi być!! Powiem wam tyle że miałem moto co miał srednią już kompresje i wydawało mi sie ze jest jeszcze bardzo dobra ale do czasu kiedy kolega przyjechał takim samym moto i jak sie zamieniliśmy na odcinku 5km to widać było różnice i to dużą i czułem jak motocykl jest bardziej energiczny. Dodam że mieliśmy takie same przełożenie. A co do odpalania to kręcenie manetką przed odpaleniem myśle że to nic nie da. Motocykl jak jest dobrze wyrególowany to powinien palić bez gazu na ssaniu i bez ssania. To tyle Pozdrawiam Serdecznie Koledzy i wyznawcy motóra :D

grzesiek3210
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 188
Rejestracja: pn, 24 paź 2005, 00:06
Motocykl: Suzuki RM 250 K9
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poland East Side
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Odpalanie 250 2t

Post autor: grzesiek3210 » ndz, 8 lut 2009, 16:31

Motocykl musi być dobrze wyregulowany...czy ciepły czy zimny ma palić bez GAZU(nie dotykajmy rollgazu) i trzymać równo obroty. Ja jak odpalałem 250 2T to przechylałem motocykl aby się przelał wyciągałem ssanie i od pierwszego (czasem 2giego)strzała odpalał. Kręcenie manetką nic nie da.
Ostatnio zmieniony ndz, 8 lut 2009, 23:59 przez grzesiek3210, łącznie zmieniany 1 raz.
Najgorsze co może Cię spotkać to brak TOTALNEGO POWERA :D

amator
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 1173
Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
Motocykl: YZF250, KXF250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
Podziękował: 3 razy
Podziękowania: 3 razy
Status : Offline

Re: Odpalanie 250 2t

Post autor: amator » ndz, 8 lut 2009, 19:20

grzesiek3210 pisze:Motocykl musi być dobrze wyregulowany...czy ciepły czy zimny ma palić bez ssania i trzymać równo obroty. Ja jak odpalałem 250 2T to przechylałem motocykl aby się przelał wyciągałem ssanie i od pierwszego (czasem 2giego)strzała odpalał. Kręcenie manetką nic nie da.
Grzesiek 3210, z całym szacunkiem wobec ciebie( nie obraź sie ) :wink: ale piszesz najpierw że musi palic zimny czy ciepły bez ssania jak jest dobrze wyregulowany, a potem że swój 2t przechylasz WYCIĄGASZ SSANIE i wtedy pali :cry: . zdecyduj

Prawda jest taka ze prawidłowo wyregulowany zimny nie powinien zapalic bez ssania :axe: ( oczywiście jak ktos się uprze i będzie pare minut kopał to tak)
1- kranik, 2- ssanie do końca, 3- zero gazu manetką, 4- 1,2,3,4 czasami kopy i chodzi.5- jak tylko zapali niezwłocznie wyłączyc ssanie 6- jak gaśnie na momencik znowy ssanie dalej bez gazu, i tak cylkicznie az złapie troche temperatury .Pewnie robisz to w takiej kolejnosci? :drinkers:

grzesiek3210
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 188
Rejestracja: pn, 24 paź 2005, 00:06
Motocykl: Suzuki RM 250 K9
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poland East Side
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Odpalanie 250 2t

Post autor: grzesiek3210 » ndz, 8 lut 2009, 23:58

KURDE!!!POMYŁKA:D Miałem na myśli że bez GAZU:D a napisałem SSANIA. Chodzi mi o to ze odpalając nie kręćmy za rollgaz. Jeżeli jest dobrze wyregulowany to bez dotykania gazu ma odpalić i trzymać obroty.

Dzięki za uwagę bo przeoczyłem :D
Najgorsze co może Cię spotkać to brak TOTALNEGO POWERA :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Technika Jazdy/ Szkoła”