Kontrola lotu - czyli gaz, hamulec i postawa

Zadaj pytania i zobacz wskazówki dotyczące techniki jazdy. Porozmawiaj o szkole Marcina Wójcika.
MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » ndz, 15 paź 2006, 21:09

Nie wiem czemu służy przysiadanie. Ja nie filozofuje tu, bo nie jestem super zawodnikiem tylko przeciętniakiem. Tłumienia się nauczyłem wieć podpowiadam i wam. A z przysiadaniem nie wiem o co chodzi, owinno się lecieć na prostych nogach lub ciut ugiętych. Ja tylko przysiadałem w Strykowie na tej hopie co ma 25 metrów, jakoś tak bezpieczniej się czułem, ale przed lądowaniem wstawałem normalnie na nogi.


Na tym na 2 planie.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

Sierot
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 666
Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
Motocykl: KTM SX125 2010
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Socho
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Sierot » ndz, 12 lis 2006, 13:21

Mnie Łukasz Kurowski tak nauczył:

- napędzasz sie na skok z dużą prędkością, w połowie najazdu wciskasz tylny hebel na chwile.
-na końcu najazdu przy,,progu" dosiadasz do zbiornika.
-potem jak najszybsze prostowanie nóg odrazu po dosiadzie.
-gdy lecisz na ,,świece" możesz skontrować ciałem przesuwając sie na nogach do przodu albo przytrzymać ta tylnym hamulcu.
-na koniec lądowanie z max otwartą gazem.

wolek1993
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 171
Rejestracja: wt, 10 lip 2007, 11:26
Motocykl: yamaha YZ125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: bolesław koło olkusza (tor Sławków)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: wolek1993 » czw, 12 lip 2007, 14:54

Co zrobić żeby lecieć dalej :twisted: (oprócz zwiekszenia prędkości). I czy na ząbkach skacze się tak samo :?: :?:

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » czw, 12 lip 2007, 15:57

Możesz się spróbować wybić, ale to trochę trudne i niebezpieczne (kiedy się będziesz uczył coś może pójść nie tak a wtedy gorsza sprawa).

SEBOOL
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 951
Rejestracja: ndz, 22 sty 2006, 10:12
Motocykl: CRF only
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wlkp.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: SEBOOL » czw, 12 lip 2007, 16:14

Jak będziesz wylatywał to na prostych nogach na pewno polecisz dużo dalej z tym potrenuj sobie na początku na małych lotach żeby wyczuć motocykl i pozycje!
pozdr.
RS SERWIS

wolek1993
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 171
Rejestracja: wt, 10 lip 2007, 11:26
Motocykl: yamaha YZ125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: bolesław koło olkusza (tor Sławków)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: wolek1993 » czw, 12 lip 2007, 17:39

Możesz się spróbować wybić
A na czym to polega :?: :?: :roll:

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » czw, 12 lip 2007, 21:29

Obejrzyj SX - tam na każdej hopie wybijają bo mają krótkie najazdy.

Autor tematu
kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » pt, 13 lip 2007, 11:28

Gdy już jesteś na najeździe szybko wyprostuj nogi , ciągnąc fure pod siebie. Ja tak robie , dużo to pomaga gdy mam za małą prędkość na najeździe :wink:
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

wolek1993
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 171
Rejestracja: wt, 10 lip 2007, 11:26
Motocykl: yamaha YZ125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: bolesław koło olkusza (tor Sławków)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: wolek1993 » pt, 13 lip 2007, 15:50

Chodzi o to żeby wybić się z amorów :?: :?:

Autor tematu
kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » pt, 13 lip 2007, 22:09

tak , i ciągnąć fure jak najwyżej
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Łukasz-Z
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 51
Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 22:59
Motocykl: yamaha
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re:

Post autor: Łukasz-Z » sob, 3 maja 2008, 15:24

MXrool pisze:No racja kolana to podstawa, nie można o nich zapomnieć. Czesto ludzie nie trzymają kolanami i potem wychodzą różne farmazony :lol:

mam yamhe yz i jak sciskam ja kolanami to zatykam te wywietrzniki od chłodnicy co sa przy baku, zastanawiam się czy to nie ma ujemnego wpływu na przepływ powietrza przez chłodnice? :roll:
2T

MX_Bartek
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 518
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 22:24
Motocykl: KTM 250 SXF '07
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Kontrola lotu - czyli gaz, hamulec i postawa

Post autor: MX_Bartek » sob, 3 maja 2008, 18:17

:shock: żeby nogami trzymać się tych boczków to chyba by trzeba siedzieć na kierownicy jajami

ODPOWIEDZ

Wróć do „Technika Jazdy/ Szkoła”