Kontrola lotu - czyli gaz, hamulec i postawa

Zadaj pytania i zobacz wskazówki dotyczące techniki jazdy. Porozmawiaj o szkole Marcina Wójcika.
Jezu71
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 280
Rejestracja: czw, 26 kwie 2007, 22:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Kontrola lotu - czyli gaz, hamulec i postawa

Post autor: Jezu71 » sob, 3 maja 2008, 19:08

Siema
Łukasz to nie przeszkadza w chłodzeniu ;)
p.s Bartek Łukaszowi chodzi o wylotu a nie wlotu powietrza do chłodnicy!!
pozdro
Yamaha YZ-F 250 2002, 2006LE, 2008, 2009.
Kawasaki KX-F 250 2008, 2010, 2012.
Suzuki RM-Z 250 2011.
KTM SX-F 250 2008, 2010, 2011.
KTM EXC 450 2012.

MX_Bartek
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 518
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 22:24
Motocykl: KTM 250 SXF '07
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Kontrola lotu - czyli gaz, hamulec i postawa

Post autor: MX_Bartek » sob, 3 maja 2008, 22:25

no wiem, że chodzi o wyloty, ale na stojąco nie da się ich zasłonić, chyba, że jedziemy nienaturalnie na przodzie

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Kontrola lotu - czyli gaz, hamulec i postawa

Post autor: Kaze » sob, 3 maja 2008, 23:23

but only the devil responded cause god wasn't there...

Łukasz-Z
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 51
Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 22:59
Motocykl: yamaha
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Kontrola lotu - czyli gaz, hamulec i postawa

Post autor: Łukasz-Z » ndz, 4 maja 2008, 16:09

MX_Bartek pisze::shock: żeby nogami trzymać się tych boczków to chyba by trzeba siedzieć na kierownicy jajami
nie trzeba siedzieć jajami na kierownicy a i tak da się zasłonić, spróbuj :lol:
2T

Taki Tam Gar
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 236
Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 18:23
Motocykl: Było CRF 250, YZ 125, YZF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Kontrola lotu - czyli gaz, hamulec i postawa

Post autor: Taki Tam Gar » pn, 26 maja 2008, 19:53

Moja opinia co do skoków jest taka - przełamać się i latać. Sam kiedyś miałem naprawdę spektakularne wypadki :D. No ale nauczyłem sie skakać i teraz nie zdarza mi się raczej mieć niespodzianek. Czy gaz równo trzymać - raczej tak. Czasami odejmuje jak mam prosta i lece ile wejdzie żeby sie na chopie nie zabić, ale odejmując gaz jednocześnie trochę do tyłu. Na początek polecam trzymanie równego gazu, to nie jest ważne czy 3/4 czy 1/6... Byle równo. Jak już będziecie w stanie myśleć sobie w locie, hmm, wbiję sobie wyższy bieg, to macie spokój i wtedy już możecie kombinować, przynajmniej ja próbuje...
yyyyn? Yyyyyyyyyn?

wolek1993
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 171
Rejestracja: wt, 10 lip 2007, 11:26
Motocykl: yamaha YZ125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: bolesław koło olkusza (tor Sławków)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Kontrola lotu - czyli gaz, hamulec i postawa

Post autor: wolek1993 » wt, 27 maja 2008, 11:34

tu jest trochę opisane o locie:
http://www.crossteam.yoyo.pl/viewtopic.php?t=86

dasibe
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 210
Rejestracja: wt, 18 wrz 2007, 09:39
Motocykl: Japońska seta !
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Kontrola lotu - czyli gaz, hamulec i postawa

Post autor: dasibe » czw, 3 lip 2008, 14:23

Taki Tam Gar pisze:Moja opinia co do skoków jest taka - przełamać się i latać.

Racja też tak uważam.Tylko jednemu zajmie to pare treningów ,a drugiemu sezon...Wdług własnych refleksji nie można się bać,tylko nie którzy maja w głowie jakby taką blokadę i poprostu boją się przełamać i dodać porządnie gaz przed hopką.
pozdro.

Stanley125
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 94
Rejestracja: sob, 1 gru 2007, 16:28
Motocykl: brak:(
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Kontrola lotu - czyli gaz, hamulec i postawa

Post autor: Stanley125 » ndz, 13 lip 2008, 20:16

Niektórzy maja blokade bo nie czuja sie pewnie na maszynie...
żeby skakać daleko i wysoko trzeba zacząć od "podskakiwania" i udanych najazdów a nie od razu pełna pi... i lot na któryś z błotników.Blokada zniknie po jakimś czasie-bynajmniej ja tak miałem:)
Kto to taki? KAWSAKI

ODPOWIEDZ

Wróć do „Technika Jazdy/ Szkoła”