2T, a hamowanie silnikiem

Zadaj pytania i zobacz wskazówki dotyczące techniki jazdy. Porozmawiaj o szkole Marcina Wójcika.
MASAKRATOR
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 114
Rejestracja: pt, 23 gru 2005, 22:17
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdansk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: 2T, a hamowanie silnikiem

Post autor: MASAKRATOR » wt, 24 mar 2009, 22:53

Lepiej myslec zeby dobrze biegi zmieniac i nie przekrecac motoru a z gory idzie bieg do gory .Teraz sa dobre oleje zostawiaja warstwe ochronna .Jak ktos jezdzi w lesie to lepiej pilnowac zeby nie przegrzac motoru. Dobry olej do silnika i skrzyni i tyle.

enduroguy
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 541
Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
Motocykl: RM125 #155
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: 2T, a hamowanie silnikiem

Post autor: enduroguy » śr, 25 mar 2009, 00:02

Ja sie czuje troche marnie na stromych zjazdach na wcisnietym sprzegle (szczegolnie,ze czasem masz uskok na dole i trzeba przod podciagnac), wiec bez hamowania silnikiem sobie jazdy nie wyobrazam, Zdaje sobie sprawe jak skonstruowany jest 2pak i na wszelki wypadek staram sie fure przepalac (chociaz czasami ciezko) ;) . Przygod zwiazanych ze zbyt dlugim hamowaniem silnikiem nie mialem i w sumei to watpie, zeby mi sie cokolwiek z tego powodu popsulo :)
pzdr
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!

mXmoto.pl
- TLD , BudRacing, MSR, Answer...

lukasz_eu
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 135
Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 23:35
Motocykl: KX 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 2T, a hamowanie silnikiem

Post autor: lukasz_eu » czw, 26 mar 2009, 01:21

enduroguy masz rację że zjazdy na sprzęgle raczej słabo bo szybko sprzęgła może zabraknąć lepiej na biegu tylko pilnować obrotów i czasem gaz lekko musnąć

MX_Bartek
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 518
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 22:24
Motocykl: KTM 250 SXF '07
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 2T, a hamowanie silnikiem

Post autor: MX_Bartek » czw, 26 mar 2009, 06:15

a z takich prawie pionowych ścianek, też na biegu zjeżdżać?

michal_dh
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 207
Rejestracja: pt, 3 paź 2008, 08:54
Motocykl: SX 250, CBR 600
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Zamość
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: 2T, a hamowanie silnikiem

Post autor: michal_dh » czw, 26 mar 2009, 07:32

MX_Bartek pisze:a z takich prawie pionowych ścianek, też na biegu zjeżdżać?
Co Ty sie martwisz, masz 4t :D Sprzeglo i hamulce. Przeciez nie ma sensu hamowac silnikiem i na tylnim heblu pocinac :)
KTM SX 250 2008r

lukasz_eu
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 135
Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 23:35
Motocykl: KX 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 2T, a hamowanie silnikiem

Post autor: lukasz_eu » pt, 27 mar 2009, 17:15

Kiedyś zjeżdżałem na sprzęgle teraz na biegu tylko pilnuję obrotów.
Na pionowe górki mam dobry patent nie patrzeć w dół tylko na koniec stoku.
Dużo lepiej mi się śmiga może mam jakieś blokady psychiczne :lol: bo wcześniej patrzyłem blisko i zjeżdzałem na heblu powoli teraz lookam daleko i z większych stromych zjazdów jeszcze biegi zapinam do góry.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Technika Jazdy/ Szkoła”