Strona 3 z 3

Re: Wyrywajaca sie kierownica - dlaczego i jak zaradzić?

: wt, 6 maja 2008, 21:43
autor: Yz 250
Miałem ostatnio taki problem po tym jak zalałem amory świeżym olejem zmieniłem uszczelniacze i coś mnie podkusiło żeby tą śrubke na dole lagi przekręcić 3 pstryknięcia w jedną strone ale drugą lage zostawiłem tak jak była. Pojechałem na tor i tam praktycznie na kazdym kółku wytrzepało mi kierownicą na tym samym odcinku po dziurach. Próbowałem i odciążać przednie koło i je dociążac ale za kazdym razem było to samo (kiera od lewej do prawej tańczyła :rolleyes: )

Przyjechałem do domu wyregulowałem obie lagi tak samo i jest gites. Zaznacze że mam sprzęt nienajnowszy i ma na lagach lekkie luzy (łożyska w główce ramy nówki)

Re: Wyrywajaca sie kierownica - dlaczego i jak zaradzić?

: śr, 7 maja 2008, 00:34
autor: Kaze
To przez luzy telepie na boki. Nie odczułbyś praktycznie tych 3kliknięć w jednej ladze. W domu jak nie ma dziur to jest gites ale sprawdzaj zawias zawsze w tym samym miejscu na torze, najlepiej tam gdzie najmocniej wali kiera. Pozdro

Re: Wyrywajaca sie kierownica - dlaczego i jak zaradzić?

: śr, 7 maja 2008, 20:20
autor: Yz 250
No właśnie po ustawieniach tego samego dnia pojechałem wypróbować na ten sam tor i było ok. Pozdrawiam

Re: Wyrywajaca sie kierownica - dlaczego i jak zaradzić?

: pt, 27 cze 2008, 12:27
autor: baq
Nawiązując po części do tematu - jak zlikwidować luzy na przednim amortyzatorze? Mam podobny problem podczas jazdy z dużymi prędkościami na nierównościach - rykba ;-)

Musisz kupić dwie nowe panewki w serwisie i wymienić. Wtedy luzu już nie będzie na lagach.

Re: Wyrywajaca sie kierownica - dlaczego i jak zaradzić?

: pn, 30 cze 2008, 18:28
autor: Łukasz-Z
dzisiaj miałem nieciekawą historię, a mianowicie podczas przejazdu (5 bieg) po nieutwardzonej drodze kierownica zaczeła mi tak latac, że motor mi prawie z ulicy zniosło w płot, widizałem już w wyobraźni jak mnie z niego zdejmuja. Kolanami mocno był sciśniety, lagi ustawione na około 75% twardości, a tył tak na "oko" na bardziej sztywno. Łożyska w główce ramy wymieniane.
teraz pytanie, jak ustawić te lagi żeby dobrze się prowadził przy wyższych predkosciach po twardszej i wyboistej ulicy?

Re: Wyrywajaca sie kierownica - dlaczego i jak zaradzić?

: pn, 30 cze 2008, 18:40
autor: SEBOOL
No jeżeli tył jest za twardy to wtedy robi sie tzw. shimy.

pozdr.

Re: Wyrywajaca sie kierownica - dlaczego i jak zaradzić?

: pt, 4 lip 2008, 10:45
autor: Daiman
można też skręcić trochę mocniej główkę ramy - wtedy kierownica będzie troszkę ciężej chodzić i powinno też działać.

Re: Wyrywajaca sie kierownica - dlaczego i jak zaradzić?

: pt, 7 lis 2008, 21:22
autor: Gany
ja jak szybko jade po wybojach to często mam takie coś
http://www.youtube.com/watch?v=nbE7J3HULqM

z tą różnicą ze sie nie wywracam,jednak jest blisko! :D

Re: Wyrywajaca sie kierownica - dlaczego i jak zaradzić?

: sob, 8 lis 2008, 15:02
autor: baq
Gany pisze:ja jak szybko jade po wybojach to często mam takie coś
http://www.youtube.com/watch?v=nbE7J3HULqM

z tą różnicą ze sie nie wywracam,jednak jest blisko! :D

No, o czymś podobnym właśnie jest tu rozmowa... :)