Przejście z enduro na crossa - opinie i porady?

Zadaj pytania i zobacz wskazówki dotyczące techniki jazdy. Porozmawiaj o szkole Marcina Wójcika.
Filu
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 48
Rejestracja: ndz, 17 kwie 2005, 17:09
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Filu » pn, 13 mar 2006, 09:50

Tomek-KTM pisze:Moim zdaniem to sie nie opłaca. Lepiej kupic full crossa. Enduro nawet wyczynowe zawsze maja troszke gorszy zawias nic rasowy cross.
Nie gorszy tylko przystosowany do innych warunków jazdy :!:
Niestety nie da się zrobić czegoś do wszystkiego (Bo jak wiadomo do wszystkiego to do niczego 8) )
Przy długiej jeździe crossówką po duktach leśnych np poczuje jak dostajesz ostro po dupie. Tak samo jazda wrką po torze.
Yamha Yz 250F
Części i akcesoria motocyklowe
http://www.forfin.pl

Autor tematu
desmo
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 9
Rejestracja: ndz, 5 mar 2006, 18:19
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: desmo » pn, 13 mar 2006, 10:12

To ciągnąc temat dalej może ktoś mi podpowie czy YZ czy CRF - która jest teraz do kupienia praktycznie za te same pieniadze co YZ ??? A może Kawasaki, które zbiera ostatnio bardzo dobre opinie ??? Wszystkie praktycznie w tym smamym przedziale cenowym.

mario77
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 135
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 12:25
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Miasto Świętej Wieży
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: mario77 » pn, 13 mar 2006, 10:26

desmo nikt dosłownie nikt dobrze nie doradzi Ci jaki motocykl wybrać. a to z tej prostej przyczyny, każdy sugeruje się tym co wyczyta niewiadomo gdzie, opinią innych osób która zawsze jest subiektywna lub tym czym ma-jeździ, a niejednokrotnie jest to jego pierwszy motocykl i niema żadnego porównania. tobie wcale niemusi odpowiadać w motocyklu to co innym. wszyscy zachwalają yz, a mnie się tym żle jeździ, dlatego dopóki sam nie przetestujesz niebędziesz wiedział co jest dla Ciebie odpowiednie, a jakościowo to wszystkie stoją na jednakowym poziomie.

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » czw, 16 mar 2006, 07:27

Nie musisz od razu wymieniać motoru z powodu dobijających amortyzatorów. Wystarczy je podkręcić na twardsze, zrobić wolnijejsze odbicie i będzie dobrze. Przy jakich kolwiek zmianach zapisuj na kartce każdą zmianę by potem wrócić do seryjnych ustawień. Można tak ustawić zawias, że nie poznasz tego motoru. Jednka proponuję wizytę u specjalisty: Sanchez - k. W-wy; Brendler - Gdańsk. Kwestją mocy, w WR jest poprostu tłumik który muli motor i można by go wymienić na jaki kolwiek inny typu crossowego. Charakter zmieni sie nie do poznania. Nie trzeba odrazu zmieniać motoru z tego powodu, no ale jak stoisz tak przy kashy to twój wybór.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

ODPOWIEDZ

Wróć do „Technika Jazdy/ Szkoła”