Strome piaszczyste podjazdy dwusuwem
-
Autor tematujacekz80
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 229
- Rejestracja: pn, 19 sty 2009, 16:19
- Motocykl: CRF 250R 2007r.
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Piła
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Strome piaszczyste podjazdy dwusuwem
Witam wszystkich.Jestem posiadaczem yz 125.Mamy tor,który ma strome 40 mertowe piaszczyste podjazdy.Ja pokonuje je na 3 biegu na odpowiednich wysokich obrotach.Jak to się ma do zużycia układu tłokowo-korbowego?
Pytam ,ponieważ chodzą opinie,że na takich podjazdach zakatuje silnik po paru treningach.
Potwierdźcie,lub zdementujcie te uwagi odpowiednimi argumentami.
Pytam ,ponieważ chodzą opinie,że na takich podjazdach zakatuje silnik po paru treningach.
Potwierdźcie,lub zdementujcie te uwagi odpowiednimi argumentami.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 445
- Rejestracja: sob, 31 paź 2009, 22:21
- Motocykl: CRF 250 '06
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Strome piaszczyste podjazdy dwusuwem
2T smarowany jest olejem z mieszanki także nie szkodzą mu takie podjazdy. 4T prędzej bo przy dużym pochyle caly olej może spłynąć na jedną stronę i pompa olejowa nie będzie wytwarzać ciśnienia = brak smarowania = zatarty silnik
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 18
- Rejestracja: pn, 5 mar 2007, 23:43
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Strome piaszczyste podjazdy dwusuwem
Chodzące opinie są w pełni uzasadnione. Silnik jest niesamowicie wyżyłowany podczas jazdy w kopnym piachu, no i dochodzi jazda pod górkę. Przynajmniej owocnie pokonuj te podjazdy. By remonty moto nie szły na marne:)jacekz80 pisze:Witam wszystkich.Jestem posiadaczem yz 125.Mamy tor,który ma strome 40 mertowe piaszczyste podjazdy.Ja pokonuje je na 3 biegu na odpowiednich wysokich obrotach.Jak to się ma do zużycia układu tłokowo-korbowego?
Pytam ,ponieważ chodzą opinie,że na takich podjazdach zakatuje silnik po paru treningach.
Potwierdźcie,lub zdementujcie te uwagi odpowiednimi argumentami.
Pozdro.
Temu Panu już dziękuję, nawet nie będę uzasadniać.Lanrets pisze:2T smarowany jest olejem z mieszanki także nie szkodzą mu takie podjazdy. 4T prędzej bo przy dużym pochyle caly olej może spłynąć na jedną stronę i pompa olejowa nie będzie wytwarzać ciśnienia = brak smarowania = zatarty silnik
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 233
- Rejestracja: śr, 29 kwie 2009, 22:00
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Strome piaszczyste podjazdy dwusuwem
grey_cinnamon to powiedz mi dlaczego do freestyle'u biorą tylko dwusuwy a nie czterosuwy?Dlaczego jak kosisz stihlem-kosiarką żyłkową to możesz nią kosić pod każdym kątem?(może to ze stihlem to niezbyt trafny przykład ale ma sens)Dlaczego?Tłok,cylinder jest smarowany olejem z mieszanki i to ci gwarantuje, że sie tłok i cylek nie zatrze.Już szybciej może skrzynia padnąć i braknie Ci paliwa.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 47
- Rejestracja: czw, 19 lis 2009, 20:26
- Motocykl: pomarańczowy
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: świętokrzyskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Strome piaszczyste podjazdy dwusuwem
we freestailu używają 2t bo mają niską masę i może charakterystyka silnika jest odpowiednia.A praca do góry nogami dla silnika 4t nie jest problemem bo wszystkie smarowane są ciśnieniowo z suchą miską olejową,to nie silnik samochodowy ani ścigacz czy choper czy wykaszarka żyłkowa. :axe:
-
Autor tematujacekz80
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 229
- Rejestracja: pn, 19 sty 2009, 16:19
- Motocykl: CRF 250R 2007r.
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Piła
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Strome piaszczyste podjazdy dwusuwem
Głównie skupił bym się na obrotach silnika i oporze po przez piach a nie na wzniesieniu - jak to się ma do zużycia?
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 47
- Rejestracja: czw, 19 lis 2009, 20:26
- Motocykl: pomarańczowy
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: świętokrzyskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Strome piaszczyste podjazdy dwusuwem
wiadomo że przez cały czas nie będziesz trenował podjazdów.W chwili relaksu karnij się szybko po prostym żeby przewietrzyć silnik i dawaj od nowa pod górkę czy w piach.Ważne żeby nie gotować sprzętu(chyba że na zawodach)i nic się nie dzieje.Może zmień na 250 2t to bardziej będziesz bał się o siebie a nie o silnik pozdrawiam i życzę przyjemnej i bezpiecznej zabawy w piasku
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 286
- Rejestracja: pn, 28 lip 2008, 22:02
- Motocykl: crf250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: gorskie okolice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Strome piaszczyste podjazdy dwusuwem
Pierwsze slysze ze 4t nie uzywaja we FMX
poszukaj na necie to nie zadne novum aczkolwiek widome ze 2t jest praktyczniejsze i wagowo i srodkiem ciezkosci i charakterystyka ale to nie znaczy ze backflipa nie robi sie na 4t
niema to nic wspolnego z olejem napewno
masz tu z polski tylko 4t
http://www.youtube.com/watch?v=eNLmX8kHXsI
poszukaj na necie to nie zadne novum aczkolwiek widome ze 2t jest praktyczniejsze i wagowo i srodkiem ciezkosci i charakterystyka ale to nie znaczy ze backflipa nie robi sie na 4t
niema to nic wspolnego z olejem napewno
masz tu z polski tylko 4t
http://www.youtube.com/watch?v=eNLmX8kHXsI
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 541
- Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
- Motocykl: RM125 #155
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Strome piaszczyste podjazdy dwusuwem
jak juz chcesz sie martwic takimi rzeczami to bardziej rozkminiaj hamowanie silnikiem 2t przy stromych dlugich zjazdach. Wtedy paliwo+olej sa dostarczane w minimalnych ilosciach (jak na wolnych obrotach biegu jalowego).
pzdr
pzdr
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...
-
Autor tematujacekz80
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 229
- Rejestracja: pn, 19 sty 2009, 16:19
- Motocykl: CRF 250R 2007r.
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Piła
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Strome piaszczyste podjazdy dwusuwem
Z tym akurat to nie mam problemu.Przy zjeździe wciskam sprzęgło zaciskam motocykl kolanami i jadę na sprzęgle bardzo równo.Motor ani nie przyspiesza , ani nie hamuje,a przy końcu wiadomo hamuje lekko przednim i tylnym.Myślę ,że to nawet lepiej niż jazda 4-suwem bo wyprzedzam na zjeździe 450-ki,a im podczas zjazdu motocykl zachowuje się nerwowo.
pozdr.
pozdr.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 541
- Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
- Motocykl: RM125 #155
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Strome piaszczyste podjazdy dwusuwem
Tylko ze zanim sie ogarniesz jak Cie np zacznie kantowac, bo trafisz na kamien to juz lecisz na twarz . Kto kolegom na 450 broni gazu przy zjezdzie dodac?jacekz80 pisze:Z tym akurat to nie mam problemu.Przy zjeździe wciskam sprzęgło zaciskam motocykl kolanami i jadę na sprzęgle bardzo równo.Motor ani nie przyspiesza , ani nie hamuje,a przy końcu wiadomo hamuje lekko przednim i tylnym.Myślę ,że to nawet lepiej niż jazda 4-suwem bo wyprzedzam na zjeździe 450-ki,a im podczas zjazdu motocykl zachowuje się nerwowo.
pozdr.
pzdr
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...
-
Autor tematujacekz80
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 229
- Rejestracja: pn, 19 sty 2009, 16:19
- Motocykl: CRF 250R 2007r.
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Piła
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Strome piaszczyste podjazdy dwusuwem
Puszcze sprzęgło i dodam gazu lepsze to niż hamowanie silnikiem 2t.enduroguy pisze:Tylko ze zanim sie ogarniesz jak Cie np zacznie kantowac, bo trafisz na kamien to juz lecisz na twarz . Kto kolegom na 450 broni gazu przy zjezdzie dodac?jacekz80 pisze:Z tym akurat to nie mam problemu.Przy zjeździe wciskam sprzęgło zaciskam motocykl kolanami i jadę na sprzęgle bardzo równo.Motor ani nie przyspiesza , ani nie hamuje,a przy końcu wiadomo hamuje lekko przednim i tylnym.Myślę ,że to nawet lepiej niż jazda 4-suwem bo wyprzedzam na zjeździe 450-ki,a im podczas zjazdu motocykl zachowuje się nerwowo.
pozdr.
pzdr
A jak gleba to w miękki piach :supz: ,ryzyko jest wpisane w ten sport.(ja mało się przewracam )