Sprzęgło - pytania laika

Zadaj pytania i zobacz wskazówki dotyczące techniki jazdy. Porozmawiaj o szkole Marcina Wójcika.
Chudy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 302
Rejestracja: wt, 25 kwie 2006, 17:52
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk / Kłecko | MWS
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Chudy » pt, 13 lip 2007, 13:11

Jak masz 2T to raczej hamowanie silnikiem = spowalnianie, a nie hamowanie.. chyba lepiej heblować.
Motocross, Enduro and Supermoto... and nothing else...


kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » pt, 13 lip 2007, 22:13

W 2t hamowanie silnikiem nic nie pomoże , tylko tracisz czas , lepiej przytrzymać dłużej gaz i potem ostre (z umiarem hehe) hamowanie, od poczatku winkla lekki gaz albo odrazu cały palnik i wyjeżdżasz.
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Salus
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 227
Rejestracja: wt, 23 sty 2007, 20:35
Motocykl: Rm-Z 250 || 08'
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Salus » pt, 13 lip 2007, 22:25

Ja w zakrętach daje sprzęgło, jak jestem gdzies w połowie to gaz i rura.. niewiem czy to dobrze.

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » sob, 14 lip 2007, 00:15

Zły nawyk , poszukaj ciekawych informacji w temacie o zakrętach , tam jest wszystko dokladnie opisane :wink:
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witekCRM » sob, 14 lip 2007, 15:41

Tak czytam i myśle że powinniście pamiętać że próba hamowania silnikiem w 2T może się źle skończyć. Oczywiście nie za 1 razem ale np. po całym sezonie podzespoły w silniku będa bardziej zużyte gdyż w czasie hamowania silnikiem 2T nie ma smarowania, zamknięta jest przepustnica, co powoduje brak dopływu mieszanki do silnika.
Ja dochodząc do zakrętu ( KTM 125 SX) wsiskam sprzęłgo jednym palcem i hamuje dwoma hablami , oczywiscei wcześniej redukuje bieg i gdy tylko wejde w zakręt siadam, pełen gaz i strzał ze sprzęgła .
Taką technike stosuje gdy jade po bandzie bo po wewnętrznej, w koleinie raczej ciężko by tak było.
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f


#95

wolek1993
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 171
Rejestracja: wt, 10 lip 2007, 11:26
Motocykl: yamaha YZ125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: bolesław koło olkusza (tor Sławków)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: wolek1993 » ndz, 15 lip 2007, 16:22

a iloma palcami najlepiej trzymać sprzęgło :roll: :?:

ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: ecik » ndz, 15 lip 2007, 17:01

1 lub 2 (max 2)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Technika Jazdy/ Szkoła”