Początek-wątpliwości

Zadaj pytania i zobacz wskazówki dotyczące techniki jazdy. Porozmawiaj o szkole Marcina Wójcika.
Autor tematu
Arclight
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 4
Rejestracja: ndz, 20 wrz 2009, 20:29
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Początek-wątpliwości

Post autor: Arclight » pn, 21 wrz 2009, 17:24

Witam :D Wiem, że podobny wątek już się pojawił, jednak moim największym problemem nie jest jak na razie początek jazdy na motocrossie, tylko wątpliwości z tym związane. Wydaje mi się, że mój wiek (prawie 18 lat) raczej mi to uniemożliwia...Sama nie wiem czy jest za co się brać. Mam nadzieję, że napiszecie co o tym sądzicie. Oczywiście, mam na myśli tylko jazdę amatorską. Jestem kompletnie zielona, więc nie wiem od czego ewentualnie miałabym zacząć...może treningi indywidualne albo coś w tym stylu?
Z góry dzięki za odpowiedzi

ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Początek-wątpliwości

Post autor: ecik » wt, 22 wrz 2009, 11:04

Nic nie chce mówić ale ja zacząłem jeździć jak miałem 18 lat i całkiem dobrze sobie radzę :). Oczywiście najważniejsza jest przyjemność z jazdy :D.

Od razu najlepiej zacząć jeździć na torze i się skupić na podstawach - jeżeli będziesz miała możliwość pośmigania z kimś kto już trochę jeździ to podpytać się co i jak żeby wytłumaczył. Co do indywidualnych lekcji to napewno super sprawa pod warunkiem, że będziesz pod okiem kogoś kto się na tym zna - napewno dużo szybciej załapiesz niż jakbyś miała sama do wszystkiego dochodzić (jak się jeździ, jaka pozycja gdzie).

Bober
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 59
Rejestracja: sob, 14 lut 2009, 23:02
Motocykl: Cr 250
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Początek-wątpliwości

Post autor: Bober » czw, 24 wrz 2009, 21:23