200 2T czy 250 4T (Enduro)

Podaj nam kilka cennych informacji, a my polecimy Ci jaki motocykl będzie dla Ciebie najlepszy.
Autor tematu
Drew70
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 3
Rejestracja: śr, 12 wrz 2018, 07:23
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

200 2T czy 250 4T (Enduro)

Post autor: Drew70 » śr, 12 wrz 2018, 08:07

Witam. Na nowy sezon mam zamiar zakupić furmanke, wyjątkowo musi to być enduro (firma, faktura). Mowa o modelach 2019. Biore pod uwagę marki Husqvarna, KTM, ewentualnie GasGas, bety ani Scherco mnie nie obchodzą. Nie jest to moja pierwsza maszyna ani też druga, ale całe życie latałem crossowkami 125 2T i 250 4T startowalem w zawodach rangi najwyżej Mistrzostw Strefowych, wiec jestem raczej amatorem z licencją C. Ostatnie 2 lata miałem przerwę związana z rozwijaniem firmy. Wracam do sportu, ale wiem ze MP w motocrossie to już nie moja bajka, poziom poszedł w górę i nie mam szans na jazdę bez kompromitacji. Potrzebuje więc motocykla którym wystartuje w cross country Ale też okazyjnie w jakimś motocrossie typu GP Niepodległości w Sochaczewie. Moje pytanie brzmi co wybrać czy 200 2T to dobry wybór?? To dwusuw więc jednak ciężej to prowadzić szczególnie na torze mx. Czy 250 4T, ale w enduro kiedyś te motory były znacznie słabsze i ustepowaly nawet 125. Czy w nowych furmankach nadal tak jest ? Nikt znajomy nie ma tego sprzętu i nie mam jak go przetestować. Nie potrzebuje potwora typu 300. Na pewno też Nie chce jeździć 450. Mam dylemat, może ktoś jest obeznany w nowych 250 4T w enduro i Mi podpowie czy np w Husqvarnie, która jak by nie patrzeć wyjeżdża z salonu nieźle wyposażona jest porównywalne odczucie mocy do crossowej odpowiedniczki czy jednak nadal są to sprzęty tak znacznie lagodnijsze jak to było kiedyś, pamiętam jak kolega miał WR 250 4t ofc, mowa o tej normalnej mocnej bodajże z oznaczeniem R, nie np X i był to znacznie słabszy motocykl niż yz250f z tych samych roczników (2005). No ale sytuacja