SM :)
-
Autor tematuDarof
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 26
- Rejestracja: pt, 30 paź 2009, 18:51
- Motocykl: Szukam...
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Rybnik
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
SM :)
Witam.
Na forum jestem już długo, użytkownikiem motocykli jeszcze dłużej Pewno takich tematów jest pełno, ale nie do końca mogę znaleźć info jakie mnie interesuje.
A mianowicie, chodzi mi o kupno supermoto. Jeździć umiem, miałem CRF 450, yz 250 itp. Olej w głowie jest Znajomość mechaniki na wysokim poziomie, wszystko robie sam/mam dużo sprzętu i narzędzi. Aleeeeee, szukam SM jak najmniej obsługowego, ale żeby też jechało (wiem, nie idzie to w parze ). Zastanawiam się nad DRZ S bądz wersja E i przeróbka na SM (dodatkowe koszty związane z kołami itp.). Ostatnio czytając forum, natrafiłem na opinie, że WR 450 też się bdb spisuje w SM. Moto nie będzie na tor czy las. Mieszkam między 2 miastami, oddalonymi od mojej miejscowości około 12/15km. Często jadę do 1 bądź 2 miasta załatwić parę spraw, a wsiadając do osobówki o godz. 15 to wracam po 18 przez korki :/
Dlatego SM będzie służyło jako dupowóz, bez gumowania, upalania itp. Od roku jestem ZA DRZ, ale teraz mi ta WRka namieszała .
Dlatego pytanie, czy ta WR jest warta szukania po ogłoszeniach, czy skupić się raczej na DRZ? Moto ma być jak najmniej kosztowne w eksploatacji i dobry dostęp do części, ale znając życie u Olka dostane wszystko. WR mocniejsza, w DRZ mogę zrobić MOD 3x3 jak nie znajdę nie zmęczonej wersji E. Pytanie do użytkowników. Warto się pchać w któryś z tych moto? Jak później ze sprzedażą tego? Będę sie bujać miesiącami z tym? Na olx widzę DRZ co był wystawione w zimie, czyli dalej stoją u właścicieli...
Na forum jestem już długo, użytkownikiem motocykli jeszcze dłużej Pewno takich tematów jest pełno, ale nie do końca mogę znaleźć info jakie mnie interesuje.
A mianowicie, chodzi mi o kupno supermoto. Jeździć umiem, miałem CRF 450, yz 250 itp. Olej w głowie jest Znajomość mechaniki na wysokim poziomie, wszystko robie sam/mam dużo sprzętu i narzędzi. Aleeeeee, szukam SM jak najmniej obsługowego, ale żeby też jechało (wiem, nie idzie to w parze ). Zastanawiam się nad DRZ S bądz wersja E i przeróbka na SM (dodatkowe koszty związane z kołami itp.). Ostatnio czytając forum, natrafiłem na opinie, że WR 450 też się bdb spisuje w SM. Moto nie będzie na tor czy las. Mieszkam między 2 miastami, oddalonymi od mojej miejscowości około 12/15km. Często jadę do 1 bądź 2 miasta załatwić parę spraw, a wsiadając do osobówki o godz. 15 to wracam po 18 przez korki :/
Dlatego SM będzie służyło jako dupowóz, bez gumowania, upalania itp. Od roku jestem ZA DRZ, ale teraz mi ta WRka namieszała .
Dlatego pytanie, czy ta WR jest warta szukania po ogłoszeniach, czy skupić się raczej na DRZ? Moto ma być jak najmniej kosztowne w eksploatacji i dobry dostęp do części, ale znając życie u Olka dostane wszystko. WR mocniejsza, w DRZ mogę zrobić MOD 3x3 jak nie znajdę nie zmęczonej wersji E. Pytanie do użytkowników. Warto się pchać w któryś z tych moto? Jak później ze sprzedażą tego? Będę sie bujać miesiącami z tym? Na olx widzę DRZ co był wystawione w zimie, czyli dalej stoją u właścicieli...
"NO RISK, NO FUN"
-
- Moderator
- Posty: 762
- Rejestracja: wt, 25 lip 2006, 14:56
- Motocykl: KTM XC 300 2016r.
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Wisła
- Podziękował: 10 razy
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: SM :)
Obecnie ciężko jest sprzedać motocykl. Zwłaszcza te z ceną 20+ (doświadczenie moje i moich znajomych). Swego czasu wystawiłem swoją WR i poza telefonami i jednym napaleńcem nie było konkretnych kupców, więc nie sugerowałbym się do końca kupnem motocykla z perspektywą późniejszej sprzedaży, tylko szukał czegoś najlepszego dla siebie. Swoje ogłoszenie wycofałem i nie żałuję, bo WR to klasa sama w sobie.
Nie będę się rozpisywał na temat zalet tego motocykla w terenie, bo swój chcesz użytkować na szosie. Najważniejsze jest zatem to, że WRka jest niezawodna. Sam mam w planie dla czystej zabawy obuć moją w koła SM. Nie wiem w jakie roczniki celujesz, ale jeżeli od 2012 w górę (może starsze też mają tę funkcję, ale nie chce mi się teraz sprawdzać), to możesz za pomocą urządzenia Power Tuner i Yamaha Diagnostic Tool bawić się od zmian map zapłonowych (można naprawdę dobrze ustawić sobie motor pod dany teren lub po prostu pod własne preferencje) po np. kasowanie błędów, diagnozę, wgląd w wbudowany licznik MTH itd. Fajny wciągający bajer.
Przy zakupie WRki zwróciłbym na Twoim miejscu uwagę, poza oczywistym stanem technicznym, na to w jaki sposób i czy w ogóle została odblokowana.
Tyle mi przychodzi na myśl tak na szybko. Jakbyś miał pytania to wal śmiało.
A co do DRZ to z tego co kojarzę kolega GRUUBBYY jeździł na takiej.
Nie będę się rozpisywał na temat zalet tego motocykla w terenie, bo swój chcesz użytkować na szosie. Najważniejsze jest zatem to, że WRka jest niezawodna. Sam mam w planie dla czystej zabawy obuć moją w koła SM. Nie wiem w jakie roczniki celujesz, ale jeżeli od 2012 w górę (może starsze też mają tę funkcję, ale nie chce mi się teraz sprawdzać), to możesz za pomocą urządzenia Power Tuner i Yamaha Diagnostic Tool bawić się od zmian map zapłonowych (można naprawdę dobrze ustawić sobie motor pod dany teren lub po prostu pod własne preferencje) po np. kasowanie błędów, diagnozę, wgląd w wbudowany licznik MTH itd. Fajny wciągający bajer.
Przy zakupie WRki zwróciłbym na Twoim miejscu uwagę, poza oczywistym stanem technicznym, na to w jaki sposób i czy w ogóle została odblokowana.
Tyle mi przychodzi na myśl tak na szybko. Jakbyś miał pytania to wal śmiało.
A co do DRZ to z tego co kojarzę kolega GRUUBBYY jeździł na takiej.