Alfarad250/mmr250/diabolini250, co wybrać?
-
Autor tematuEpicmoto
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 1
- Rejestracja: sob, 12 maja 2018, 18:45
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Alfarad250/mmr250/diabolini250, co wybrać?
Witam planuje kupić nowy motocykl ale nwm jaki wybrać. Mam do wyboru alfarad250/mmr250/diabolini250 co polecacie.
Ostatnio zmieniony ndz, 13 maja 2018, 15:05 przez Epicmoto, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Czo najlepsze.
Najlepiej coś markowego czyli nic z wymienionych
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 455
- Rejestracja: wt, 1 cze 2010, 19:09
- Motocykl: sxf 250, TXT 300
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Gielniów
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 6 razy
- Status : Offline
Re: Czo najlepsze.
Popatrz jeszcze na YCF, MRF. To powinno być już lepsze. Lub celuj w używkę w dobrym stanie np. Yamaha dt 125 itp
-
- Moderator
- Posty: 762
- Rejestracja: wt, 25 lip 2006, 14:56
- Motocykl: KTM XC 300 2016r.
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Wisła
- Podziękował: 10 razy
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Czo najlepsze.
Najlepsze będzie jak poprawisz temat tak, aby był zgodny z naszymi wytycznymi - viewtopic.php?f=16&t=9758
W przeciwnym razie temat leci do kubła.
Dodano po 23 godzinach 10 minutach 9 sekundach:
Re: Alfarad250/mmr250/diabolini250, co wybrać?
Zmieniłeś tytuł więc mogę się wypowiedzieć.
Co wybrać?
Nic z powyższych.
W przeciwnym razie temat leci do kubła.
Dodano po 23 godzinach 10 minutach 9 sekundach:
Re: Alfarad250/mmr250/diabolini250, co wybrać?
Zmieniłeś tytuł więc mogę się wypowiedzieć.
Co wybrać?
Nic z powyższych.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 211
- Rejestracja: pt, 10 lip 2015, 19:22
- Motocykl: EXC 300
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Garwolin (Mazowieckie)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Alfarad250/mmr250/diabolini250, co wybrać?
Kurde co to za wynalazki, nie znam nic z powyższych.
EXC 200 -> EXC 300
przym000@gmail.com
Jutube -> https://www.youtube.com/user/PrzYm
https://www.instagram.com/przym_enduro/
przym000@gmail.com
Jutube -> https://www.youtube.com/user/PrzYm
https://www.instagram.com/przym_enduro/
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Alfarad250/mmr250/diabolini250, co wybrać?
W diabolimi xb 31 miałem okazję poznać pękająca ramę i zrywajace się śruby w tylnej zębatce. Według mnie to dość poważne usterki biorąc pod uwagę że motor był nowy jak kupiłem i używałem go tylko.do jazdy po polnych drogach.
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 357
- Rejestracja: ndz, 12 lip 2009, 12:25
- Motocykl: Cr250
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Ligota k. Bielska-Bialej
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 2 razy
- Status : Offline
Re: Alfarad250/mmr250/diabolini250, co wybrać?
Tutaj Kris ma rację, ja widziałem jak piasta tylna pękła przy mocowaniu zębatki. Zawieszenie również średnie, chodź motor sporadycznie uzywany da trochę frajdy.
Ja miałem silnik diabolini 250 wszepiony do rm 250 i myślę że motor był całkiem na poziomie do niedzielnego upalania. Przejezdzilem nim dwa 2sezony (z czego jeden bardzo aktywnie) i bez awarii. Alfarad wyglada dość fajnie, ale wygląd to nie wszystko, na yt widziałem filmik na ktorym widać ze zawieszenie lepiej pracuje (tyl na kiwaku) niż w diabolini, aczkolwiek daleko mu jeszcze do doskonałości wiadomo, wszystko kosztem ceny.
https://youtu.be/zgLSo3tdj2o
Ja miałem silnik diabolini 250 wszepiony do rm 250 i myślę że motor był całkiem na poziomie do niedzielnego upalania. Przejezdzilem nim dwa 2sezony (z czego jeden bardzo aktywnie) i bez awarii. Alfarad wyglada dość fajnie, ale wygląd to nie wszystko, na yt widziałem filmik na ktorym widać ze zawieszenie lepiej pracuje (tyl na kiwaku) niż w diabolini, aczkolwiek daleko mu jeszcze do doskonałości wiadomo, wszystko kosztem ceny.
https://youtu.be/zgLSo3tdj2o
Serwis zawieszenia Bielsko-B. okolice
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Alfarad250/mmr250/diabolini250, co wybrać?
U mnie pomogła przeróbka na śruby m10.
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 455
- Rejestracja: wt, 1 cze 2010, 19:09
- Motocykl: sxf 250, TXT 300
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Gielniów
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 6 razy
- Status : Offline
Re: Alfarad250/mmr250/diabolini250, co wybrać?
Ja uważam, że silniki jeszcze ujdą w tych chinolach. Najgorszym elementem jest rama. A co myślicie o tych markach co ja wymieniłem? Powinny być o klasę wyze od tych diabolini itp.
-
- Moderator
- Posty: 762
- Rejestracja: wt, 25 lip 2006, 14:56
- Motocykl: KTM XC 300 2016r.
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Wisła
- Podziękował: 10 razy
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Alfarad250/mmr250/diabolini250, co wybrać?
Mam trochę doświadczenia jeżeli chodzi o MRF.
MRF i YCF to pitbike, więc zupełnie inna klasa motocykli. Jeżeli chodzi o chinole typu diabolini, to nie wiem do czego można to podporządkować, bo to do niczego nie jest podobne.
Wracając do pytania kolegi wyżej - MRF to polska marka, YCF to francuska marka, a klepane są w tej samej fabryce w chinach. YCF moim zdaniem są stanowczo za drogie w porównaniu do MRF. YCF kładzie na marketing - Travis Pastrana dostał YCF i zrobił sobie z nim zdjęcia .
Jeżeli chodzi o MRF, to silniki są zadziwiająco trwałe. Schody zaczynają się jednak, jeżeli chodzi o pozostałe części. Tutaj dużo zależy od wersji jaką kupimy. W podstawowym modelu MRF - powiedzmy takim 140 RC od razu po wyciągnięciu z pudła zmieniłbym łańcuch, bo zaraz będzie wisiał jak szmata, opony (jeżeli są zamontowane te chińskie) i dętki, które równie dobrze mogłyby posłużyć jako firanki (są takie cienkie). Oczywiście zawias też wyleje się po kilku czy kilkunastu intensywniejszych jazdach. Dlatego warto zastanowić się nad jakąś tam wyższą wersją np. 140 RC-Z z tym "lepszym" zawieszeniem, które już daje radę i ma funkcję regulacji, oponami bodajże Kenda itd. Generalnie kupując RC-Z można nastawić się na jazdę bez większych przeróbek.
PS. Nie spotkałem się z żadnymi usterkami ram, mimo iż MRFki były mocno katowane.
MRF i YCF to pitbike, więc zupełnie inna klasa motocykli. Jeżeli chodzi o chinole typu diabolini, to nie wiem do czego można to podporządkować, bo to do niczego nie jest podobne.
Wracając do pytania kolegi wyżej - MRF to polska marka, YCF to francuska marka, a klepane są w tej samej fabryce w chinach. YCF moim zdaniem są stanowczo za drogie w porównaniu do MRF. YCF kładzie na marketing - Travis Pastrana dostał YCF i zrobił sobie z nim zdjęcia .
Jeżeli chodzi o MRF, to silniki są zadziwiająco trwałe. Schody zaczynają się jednak, jeżeli chodzi o pozostałe części. Tutaj dużo zależy od wersji jaką kupimy. W podstawowym modelu MRF - powiedzmy takim 140 RC od razu po wyciągnięciu z pudła zmieniłbym łańcuch, bo zaraz będzie wisiał jak szmata, opony (jeżeli są zamontowane te chińskie) i dętki, które równie dobrze mogłyby posłużyć jako firanki (są takie cienkie). Oczywiście zawias też wyleje się po kilku czy kilkunastu intensywniejszych jazdach. Dlatego warto zastanowić się nad jakąś tam wyższą wersją np. 140 RC-Z z tym "lepszym" zawieszeniem, które już daje radę i ma funkcję regulacji, oponami bodajże Kenda itd. Generalnie kupując RC-Z można nastawić się na jazdę bez większych przeróbek.
PS. Nie spotkałem się z żadnymi usterkami ram, mimo iż MRFki były mocno katowane.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 357
- Rejestracja: ndz, 12 lip 2009, 12:25
- Motocykl: Cr250
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Ligota k. Bielska-Bialej
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 2 razy
- Status : Offline
Re: Alfarad250/mmr250/diabolini250, co wybrać?
Kiedyś chciałem sobie kupić pita i czytałem o ycf, niektóre e mają bodajże alu ramy oraz zawias sachsa, tyle że ceny ponad 10k... Więc jak dla mnie nieopłacalne. Brat mial Bemi 200cc silnik zyleta, reszta słabo. Warto się też zastanowić nad przeszczepem.
Serwis zawieszenia Bielsko-B. okolice