Motocykl do cc, torów , mx i endurowania do 18-20 tys 2t
-
Autor tematukawomar
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 12
- Rejestracja: wt, 3 lut 2009, 15:52
- Motocykl: sxf 250
- Styl jazdy: Cross Country
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Motocykl do cc, torów , mx i endurowania do 18-20 tys 2t
Witam aktualnie przechodzę rekonstrukcje wiazadla krzyzowego , ale już myśle i zbieram opinie na temat nowej maszyny.
Jestem już doświadczonym riderem , często bywam na nie dużych torach mx, enduro czy cc. Więc też dalej tak będę jeżdzić typu seroki, strykow, jakieś pentle cc , własna ulożona petla i czasem jakiś las, enduro, podjazdy.
Mam 26 lat , waże 85kg 1,80m wzrostu.
Będe startować w cc , jakiś imprezach typu megawatt, może coś typu dynamit oraz może jakieś mniejsze regionalne zawody mx .
Tak , że w sumie jezdze gdzie sie da i lubie wszystko xD.
Preferuje silniki 2t , z tego powodu przymierzam się do 250 w 2t typu exc,beta,sherco z homologacją.
Z tego co wiem 300 w 2t jest troche za mocna na toryy, a ja też lubie jezdzić gornym zakresem obrotów.
Może ktoś mi coś podpowie ? tez jak się jezdzi na markach innych od ktm wiadomo temat exc jest oczywisty, ale bardzo mnie ciekawią opinie o becie czy sherco.
Z góry dzięki za podpowiedzi.
Jestem już doświadczonym riderem , często bywam na nie dużych torach mx, enduro czy cc. Więc też dalej tak będę jeżdzić typu seroki, strykow, jakieś pentle cc , własna ulożona petla i czasem jakiś las, enduro, podjazdy.
Mam 26 lat , waże 85kg 1,80m wzrostu.
Będe startować w cc , jakiś imprezach typu megawatt, może coś typu dynamit oraz może jakieś mniejsze regionalne zawody mx .
Tak , że w sumie jezdze gdzie sie da i lubie wszystko xD.
Preferuje silniki 2t , z tego powodu przymierzam się do 250 w 2t typu exc,beta,sherco z homologacją.
Z tego co wiem 300 w 2t jest troche za mocna na toryy, a ja też lubie jezdzić gornym zakresem obrotów.
Może ktoś mi coś podpowie ? tez jak się jezdzi na markach innych od ktm wiadomo temat exc jest oczywisty, ale bardzo mnie ciekawią opinie o becie czy sherco.
Z góry dzięki za podpowiedzi.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 603
- Rejestracja: ndz, 20 lut 2011, 10:42
- Motocykl: RMZ 250 10'
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Motocykl do cc, torów , mx i endurowania do 18-20 tys 2t
Ogólnie temat poruszany chyba odkąd forum istnieje. Sam od dłuższego czasu borykam się z wyborem czy to jakieś exc czy dalej ciągnąć crossowe. Startuje praktycznie tylko w cc, a jednak ciągle jeżdżę na rmz 250 4t, bo gdzieś ciągle ciągnie na tor motocrossowy. Po tym sezonie raczej też siądę już na jakiegoś enduraka. Osobiście nie jeździłem, ale mamy w teamie jednego gościa co przesiadł się z ktma na bete i jest bardzo zadowolony. Jeśli chodzi o sherco, rozmawiałem swojego czasu z użytkownikami na zawodach i też bardzo chwalili, co prawda były to praktycznie nowe sztuki więc ciężko powiedzieć jak z eksploatacją. Do wzięcia pod uwagę jest jeszcze gas gas. No i kwestia tej jazdy po torze, na pewno zawias będzie trochę uciążliwy w takim enduraku. Jak coś wybierzesz to podziel się opinią na forum.
-
Autor tematukawomar
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 12
- Rejestracja: wt, 3 lut 2009, 15:52
- Motocykl: sxf 250
- Styl jazdy: Cross Country
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Motocykl do cc, torów , mx i endurowania do 18-20 tys 2t
Zawias biore pod uwage, że bede musial go oddac na mody gdzieś. Pyt tylko czy warto probowac beta sherco zamiast exc
-
- Moderator
- Posty: 762
- Rejestracja: wt, 25 lip 2006, 14:56
- Motocykl: KTM XC 300 2016r.
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Wisła
- Podziękował: 10 razy
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Motocykl do cc, torów , mx i endurowania do 18-20 tys 2t
Ja na Twoim miejscu brałbym pod uwagę KTM EXC, Betę i Husqvarnę. Sherco odpuściłbym (choć same bardzo mi się podobają) ze względu na późniejszą trudność z odsprzedażą. Niestety Sherco nie jest jeszcze u nas na tyle popularne.
Jeżeli chodzi o jazdę, to Beta jest nieco niższa od konkurencji. Przy Twoim wzroście może Ci to nie przeszkadzać, ale ja mam 189cm i już to czuję. Zawsze można wymienić siedzisko na wyższe, więc to też nie jest problem. Generalnie każdy ma swoje preferencje i nie można tu wyznaczać jakiś ogólnych praw.
Odpowiadając na ostatnie pytanie: Jak najbardziej warto zwrócić uwagę na inne marki.
Jeżeli chodzi o jazdę, to Beta jest nieco niższa od konkurencji. Przy Twoim wzroście może Ci to nie przeszkadzać, ale ja mam 189cm i już to czuję. Zawsze można wymienić siedzisko na wyższe, więc to też nie jest problem. Generalnie każdy ma swoje preferencje i nie można tu wyznaczać jakiś ogólnych praw.
Odpowiadając na ostatnie pytanie: Jak najbardziej warto zwrócić uwagę na inne marki.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 603
- Rejestracja: ndz, 20 lut 2011, 10:42
- Motocykl: RMZ 250 10'
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Motocykl do cc, torów , mx i endurowania do 18-20 tys 2t
Moim zdaniem sherco można brać tak samo pod uwagę jak husqvarne czy betę, kilka lat temu wszystkie te motocykle były odrzucane. Teraz wzbudzają bardzo duże zainteresowanie i nie odbiegają praktycznie niczym od ktma. A i z odsprzedaży zadbanego modelu nie będzie żadnego problemu.
-
Autor tematukawomar
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 12
- Rejestracja: wt, 3 lut 2009, 15:52
- Motocykl: sxf 250
- Styl jazdy: Cross Country
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Motocykl do cc, torów , mx i endurowania do 18-20 tys 2t
Bete na pewno najbardziej biore pod uwage po exc. Tylko docieraly do mnie opinie , że ona jest dobra na pozdjazdy a nie sciganie się, cc czy mx. Chodzi o pozycje za kierownica i oddawanie mocy. Musze chyba po prostu znalezc kogos kto ma bete w okolicy i sie bryknąć.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 603
- Rejestracja: ndz, 20 lut 2011, 10:42
- Motocykl: RMZ 250 10'
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Motocykl do cc, torów , mx i endurowania do 18-20 tys 2t
Do Mx żaden z tych motocykli nie będzie się nadawał i to jest pewne. A w cc z opini znajomego beta radzi sobie bardzo dobrze, tyle że gość ok. 175cm wzrostu.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 211
- Rejestracja: pt, 10 lip 2015, 19:22
- Motocykl: EXC 300
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Garwolin (Mazowieckie)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Motocykl do cc, torów , mx i endurowania do 18-20 tys 2t
Ostatnio na becie 250 kolega zajął 2gie miejsce w CC pentire w swojej klasie, także chyba się nada.
EXC 200 -> EXC 300
przym000@gmail.com
Jutube -> https://www.youtube.com/user/PrzYm
https://www.instagram.com/przym_enduro/
przym000@gmail.com
Jutube -> https://www.youtube.com/user/PrzYm
https://www.instagram.com/przym_enduro/
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 603
- Rejestracja: ndz, 20 lut 2011, 10:42
- Motocykl: RMZ 250 10'
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Motocykl do cc, torów , mx i endurowania do 18-20 tys 2t
Motocykl był tworzony z przeznaczeniem do takich zawodów