full/enduro do 8 tysi.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 211
- Rejestracja: pt, 10 lip 2015, 19:22
- Motocykl: EXC 300
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Garwolin (Mazowieckie)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: full/enduro do 8 tysi.
Teoretycznie koszty utrzymania 250 będą mniejsze bo silnik mniej w pizdę będzie dostawał więc się wolniej będzie zużywał.
Ale za to napęd i tylna opona szybciej poleci
Ale za to napęd i tylna opona szybciej poleci
EXC 200 -> EXC 300
przym000@gmail.com
Jutube -> https://www.youtube.com/user/PrzYm
https://www.instagram.com/przym_enduro/
przym000@gmail.com
Jutube -> https://www.youtube.com/user/PrzYm
https://www.instagram.com/przym_enduro/
-
Autor tematuKopigon
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 21
- Rejestracja: czw, 18 sty 2018, 17:10
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: full/enduro do 8 tysi.
To faktycznie korzystniej kupić nowy wal i spokój. Natomiast co do pękania to było bardziej pytanie bo akurat to mi się obiło tylko o uszy.. Decyzja jest taka że na pewno będzie 2t. W sumie najbardziej mnie kusi 125sx ale taka 250 to też mogłoby być ciekawe doznanie. Szukam dalej swojej wymarzonej sztuki
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: full/enduro do 8 tysi.
Jeśli chodzi o pęknietą przegrodę to spotkałem się w yz 125, sx200. Na forum był przypadek cr 125. W RM i kx pewnie też lubi pękać ale z racji że jest ich mniej to się tak często tego nie trafia.
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 177
- Rejestracja: śr, 26 kwie 2017, 19:32
- Motocykl: Yamaha YZ 250 2005r.
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: full/enduro do 8 tysi.
jeśli szukasz moto na podjazdy w lesie i na żwirowniach itd. to bierz 250 . 125 raczej na tor motocrossowy. To jest moje zdanie, ponieważ z moich motocykli najlepiej mi się latało na 250 2t
-
Autor tematuKopigon
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 21
- Rejestracja: czw, 18 sty 2018, 17:10
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: full/enduro do 8 tysi.
Mówisz że 250 lepiej sobie poradzi? Nikt nie ma u mnie 250 2t więc nic nie wiem o tym. Kumpel ma 125 sx i dość fajnie sobie to radzi. No a jak wypadają te wszystkie ćwiartki japońskie yz, kx,rm,cr na tle sx? Bo, tego co widzę to np sx 250 jest ciężko znaleźć a japończyki raczej są dostępne, chodzi mi głównie o jakieś wady i typowe bolączki.. Pozdrawiam
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 177
- Rejestracja: śr, 26 kwie 2017, 19:32
- Motocykl: Yamaha YZ 250 2005r.
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: full/enduro do 8 tysi.
Powiem ci tak przesiadając się z 125 2t na 250 2t bardziej to odczułem (szarpało na koło ogólnie duża moc) niż przesiadając się z Simsona na 125 2t.
Więc co tu pisać Każdy cross ma jakieś wady więc nie będę się dużo rozpisywał. Ja ci szczerze polecam 250 2t, tak jak pisałem wyżej porównując 125 2t, 250 2t, 450 4t, 250 2t mi się najbardziej podobało, wiadomo zależy w jakim terenie jeździsz ale na żwironie to 250 2t najlepsze Jeśli miałeś 125 to wiesz jak to idzie, a mała jest różnica czy to yz,kx,cr czy sx, ktm ma jedynie sprzęgło hydrauliczne i inne zaciski niż w Japończykach (krótko porównując)
Więc co tu pisać Każdy cross ma jakieś wady więc nie będę się dużo rozpisywał. Ja ci szczerze polecam 250 2t, tak jak pisałem wyżej porównując 125 2t, 250 2t, 450 4t, 250 2t mi się najbardziej podobało, wiadomo zależy w jakim terenie jeździsz ale na żwironie to 250 2t najlepsze Jeśli miałeś 125 to wiesz jak to idzie, a mała jest różnica czy to yz,kx,cr czy sx, ktm ma jedynie sprzęgło hydrauliczne i inne zaciski niż w Japończykach (krótko porównując)
-
Autor tematuKopigon
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 21
- Rejestracja: czw, 18 sty 2018, 17:10
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: full/enduro do 8 tysi.
No i brak kiwaczki szczerze powiem to najbardziej taki sx 250 by mi pasował. Będę szukał choć wiem że ciężko coś zdrowego dostać. Zwłaszcza z ograniczonym dość budzetem. Przewinal mi się też Sx 144 który podobno też daje popalić. Ale tam jest mniej selekcji prawda? Czy to tylko bujda
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 177
- Rejestracja: śr, 26 kwie 2017, 19:32
- Motocykl: Yamaha YZ 250 2005r.
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: full/enduro do 8 tysi.
szczerze nie wiem nie interesowałem się zbyt sx 144. Zdrowego crossa nie ma co dokładnie szukać. Ja wyznaje zasade że ma być ładny a silnik ma odpalać bo i tak prawie zawsze trzeba zrobić remont silnika
https://www.olx.pl/oferta/ktm-sx-250-CI ... 2a962c0a1b
https://www.olx.pl/oferta/ktm-250sx-2t- ... 2a962c0a1b
https://www.olx.pl/oferta/ktm-sx-250-CI ... 2a962c0a1b
https://www.olx.pl/oferta/ktm-250sx-2t- ... 2a962c0a1b