Jakiego mrfa wybrać cross
-
Autor tematuexit1238
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 26
- Rejestracja: wt, 19 wrz 2017, 10:19
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Jakiego mrfa wybrać cross
Witam chciałbym kupić jakiegoś mrfa mam 3 na oku
-Mrf 140 rc
-mrf 140 rc-z
-mrf 140 hq
Który będzie najlepszy pod takie górki wyskoki piach itp. I najmniej sie psul
-Mrf 140 rc
-mrf 140 rc-z
-mrf 140 hq
Który będzie najlepszy pod takie górki wyskoki piach itp. I najmniej sie psul
-
- Moderator
- Posty: 762
- Rejestracja: wt, 25 lip 2006, 14:56
- Motocykl: KTM XC 300 2016r.
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Wisła
- Podziękował: 10 razy
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Jakiego mrfa wybrać cross
To zależy od kasy jaką masz przeznaczoną na zakup.
Oczywistym wyborem jest tutaj MRF RC-Z, ponieważ model ten posiada regulowane zawieszenie (o wiele trwalsze niż np. w modelu RC), tuningowany wałek, aluminiowy wahacz i seryjnie wyposażony jest w opony kendy.
O reszcie modeli możesz sobie poczytać na: http://pitbike-ustron.pl/pl,produkty,1,0.html
Oczywistym wyborem jest tutaj MRF RC-Z, ponieważ model ten posiada regulowane zawieszenie (o wiele trwalsze niż np. w modelu RC), tuningowany wałek, aluminiowy wahacz i seryjnie wyposażony jest w opony kendy.
O reszcie modeli możesz sobie poczytać na: http://pitbike-ustron.pl/pl,produkty,1,0.html
-
- Moderator
- Posty: 762
- Rejestracja: wt, 25 lip 2006, 14:56
- Motocykl: KTM XC 300 2016r.
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Wisła
- Podziękował: 10 razy
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Jakiego mrfa wybrać cross
Jak dokładnie chcesz go użytkować. Co masz na myśli mówiąc "lasy, górki, doły"?
Ja raz dla funu jeździłem modelem RC po kamieniołomie, a tak to tylko tor. RC jest bardzo przyjemny w prowadzeniu, 12 koni + małe kółka daje sporo frajdy.
Model RCZ, jak już wyżej wspomniałem, ma zawieszenie z górnej półki, co jest bardzo ważne i oczywiście opony robią robotę. Dodatkowo ma te 2 konie więcej, co jest odczuwalne.
Więc skoro budżet nieograniczony nie zastanawiałbym się tylko dołożył trochę i kupił RCZ.
Ja raz dla funu jeździłem modelem RC po kamieniołomie, a tak to tylko tor. RC jest bardzo przyjemny w prowadzeniu, 12 koni + małe kółka daje sporo frajdy.
Model RCZ, jak już wyżej wspomniałem, ma zawieszenie z górnej półki, co jest bardzo ważne i oczywiście opony robią robotę. Dodatkowo ma te 2 konie więcej, co jest odczuwalne.
Więc skoro budżet nieograniczony nie zastanawiałbym się tylko dołożył trochę i kupił RCZ.
-
Autor tematuexit1238
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 26
- Rejestracja: wt, 19 wrz 2017, 10:19
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Jakiego mrfa wybrać cross
Chodzi mi ze do lasu no po lesie jezszic po gorkach to mam wlasnie na wiosce takie fajne gorki i na piach z gorkami cxy rc i hq nie najlepszy wybor ex-z ta? Budzet nieograniczony na te motorki
-
Autor tematuexit1238
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 26
- Rejestracja: wt, 19 wrz 2017, 10:19
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Jakiego mrfa wybrać cross
A i czy tu tez przydaloby sie wymienic olej jak od razu przyjdzie bo w mrf 140 rc trzeba bylo na jakis olej z wyzszej polki cxy tu tez musze, bo nie sprawia mi to problemu
-
- Moderator
- Posty: 762
- Rejestracja: wt, 25 lip 2006, 14:56
- Motocykl: KTM XC 300 2016r.
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Wisła
- Podziękował: 10 razy
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Jakiego mrfa wybrać cross
Oczywiście, że trzeba zmienić olej. MRFki jako nowe są zalane olejem transportowym. Należy odpalić silnik i go rozgrzać przez kilka minut no i wtedy przystępujemy do wymiany oleju. I nie zapomnij ściągnąć zaślepki z odmy.
-
- Moderator
- Posty: 762
- Rejestracja: wt, 25 lip 2006, 14:56
- Motocykl: KTM XC 300 2016r.
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Wisła
- Podziękował: 10 razy
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Jakiego mrfa wybrać cross
Nowy MRF po wymianie oleju i nasączeniu filtra powietrza jest gotowy do jazdy.
Należy bardzo często kontrolować naciąg seryjnego łańcucha. Przy naciąganiu najlepiej posługiwać się suwmiarką przy napinaczach by z obu stron odległość była taka sama, a przy próbie dociśnięcia łańcucha do ślizgu od dołu wahacza, łańcuch nie powinien dotykać wahacza, a łańcuch nad wahaczem powinien się napinać. Prostszym rozwiązaniem jest zakup innego łańcucha (z tego co pamiętam do modeli na dużej ramie długość łańcucha to 108 ogniw). Dlatego ja osobiście zmieniłbym na samym początku łańcuch, żeby nie bać się, że się za bardzo wyciągnie, spadnie i narobi szkód.
Jeżeli chcesz jeździć enduro, to na Twoim miejscu zainwestowałbym jeszcze w grubsze dętki, bo te seryjnie montowane w modelu RC są śmiesznie cienkie. Powiem szczerze, że nie wiem jak sytuacja z dętkami wygląda w modelu RCZ i HQ.
I to tyle z ciemnej strony MRFa, reszta to już tylko tankowanie i dobra zabawa .
W razie gdybyś się decydował na MRFkę, to kontaktuj się ze mną przez forum bądź przez stronę http://pitbike-ustron.pl/pl,kontakt.html (sprzedażą zajmuje się Filip 660 848 369)
Należy bardzo często kontrolować naciąg seryjnego łańcucha. Przy naciąganiu najlepiej posługiwać się suwmiarką przy napinaczach by z obu stron odległość była taka sama, a przy próbie dociśnięcia łańcucha do ślizgu od dołu wahacza, łańcuch nie powinien dotykać wahacza, a łańcuch nad wahaczem powinien się napinać. Prostszym rozwiązaniem jest zakup innego łańcucha (z tego co pamiętam do modeli na dużej ramie długość łańcucha to 108 ogniw). Dlatego ja osobiście zmieniłbym na samym początku łańcuch, żeby nie bać się, że się za bardzo wyciągnie, spadnie i narobi szkód.
Jeżeli chcesz jeździć enduro, to na Twoim miejscu zainwestowałbym jeszcze w grubsze dętki, bo te seryjnie montowane w modelu RC są śmiesznie cienkie. Powiem szczerze, że nie wiem jak sytuacja z dętkami wygląda w modelu RCZ i HQ.
I to tyle z ciemnej strony MRFa, reszta to już tylko tankowanie i dobra zabawa .
W razie gdybyś się decydował na MRFkę, to kontaktuj się ze mną przez forum bądź przez stronę http://pitbike-ustron.pl/pl,kontakt.html (sprzedażą zajmuje się Filip 660 848 369)
-
Autor tematuexit1238
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 26
- Rejestracja: wt, 19 wrz 2017, 10:19
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Jakiego mrfa wybrać cross
Czyli docwymiany detki lancuch i zmiana oleju napewbo kupie rc-z tylko jakbys podsl mi nazwe a najlepiej link do dobrego lancucha detki i oleju z gory dzieki
Edit
Czyli już więcej nic nie musze wymienaic po za tymi 3 rzeczami?
Edit
Czyli już więcej nic nie musze wymienaic po za tymi 3 rzeczami?
-
- Moderator
- Posty: 762
- Rejestracja: wt, 25 lip 2006, 14:56
- Motocykl: KTM XC 300 2016r.
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Wisła
- Podziękował: 10 razy
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Jakiego mrfa wybrać cross
Idziesz/dzwonisz do pierwszego lepszego sklepu z częściami i wszystko Ci doradzają. Ja w tak podstawowych kwestiach nie będę Cię wyręczał.
Ja nie wymieniałbym na początku nic więcej.
-
Autor tematuexit1238
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 26
- Rejestracja: wt, 19 wrz 2017, 10:19
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Jakiego mrfa wybrać cross
Tylko u mnie w mieście słabi są doradcy potrzebuje kogoś do pomocy kto się zna uwierz tu będzie ciężko jak możesz z góry wielkie dzięki!
Dodano po 26 minutach 52 sekundach:
Jak by ktoś napisał był bym wdzięczny czyt. pytanie wyzej
Dodano po 26 minutach 52 sekundach:
Jak by ktoś napisał był bym wdzięczny czyt. pytanie wyzej