Cross/Enduro do 10 tys - problematyczny wybór
-
- Mistrz prostej
- Posty: 87
- Rejestracja: sob, 27 mar 2010, 21:37
- Motocykl: KTM EXC300
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cross/Enduro do 10 tys - problematyczny wybór
Masakra, 400mth w crossie bez zaglądania do silnika!!! Sprzedaje Gas Gasa i lece po YZF aby móc tylko lać paliwo:) Chyba tutaj niektórym puszczają wodze fantazji i to bardzo:) hehehe
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cross/Enduro do 10 tys - problematyczny wybór
Ktm według mojej opinii to najgorszy chłam z dostępnych crossów,te które u nas jezdziły exc450,sxf 250 i 350 sypały sie na potęge,bardzo ciężko odpalały,wiec nie mam o nich dobrego zdania i nie psuły sie duperele tylko padały silniki,co do tej yzf nie wiem gdzie teraz jest,ale chyba nadal w Radomiu,remont miała robiony przy 440mth w przybliżeniu co kumpel wymieniał nie wiem ,moge dopytać,ale do samego końca jezdziła tylko była już słaba,ale paliła bdb.Robiła całodzienne trasy,kumpel czasami nią latał,aż za końskie,często jezdziliśmy nad Wisłe(kilka godzin w jedną strone),ja miałem dwie yzf250 i nic złego na nie nie powiem co prawda jedną zrobiłem tylko 50-60mth(tylko wymiana oleju),a drugą pare godzin bo złamałem noge i poszła na odstawke.Miałem jeszcze yzf450 ponad 50mth i nic,w żadnym z moich sprzętów nie było nic robione,tylko wymiana oleju,yzf450 ciężko paliła od samego początku,ale to chyba wina pojemności,yamahy były katowane na maksa,silniki nie raz sie gotowały,topiły,leżały w wodzie,robiły fikołki i wiem,że yamaha to najlepszy sprzęt,kumpel miał honde padły zawory,drugi miał kawe padła skrzynia,a w yamahah nic,dlatego mam takie zdanie,a nie inne, z własnego doświadczenia,a nie zasłyszanych plotek.Gdybym kupował jakiś sprzęt tylko Yamaha .To samo dotyczy aut w Polsce ludzie myślą ,że kupują auta z licznikiem 100 tysięcy,a samochody mają po pół miliona i nadal jezdzą i będą jezdziły,mam w firmie do sprzedania dwa auta 5 letniego busa 416000 przelotu,a drugi 410000,ludzie pytają o przebieg i odkładają słuchawke,kolega ma takiego samego na międzynarodówce ponad 900000 nalatane i jeżdzi,silnik oryginalny,90% ogłoszeń crossów na allegro ma 500-1000mth.Znajomy kupił 2 letnie bmw jezdzi już 7 lat nią na opale i wtryski działają,najgorzej jak sie ktoś bzdur w tv naogląda i potem powiela bzdury dziennikarzy.
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 466
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
- Motocykl: 293 cm3 w 2T
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Izery
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cross/Enduro do 10 tys - problematyczny wybór
Kolega "andrzej555" popuścił wodze fantazji aż wypadły mu z rąk, ja rozumiem że każdy chwali co ma ale nie jesteśmy w przedszkolu i każdy kto ma choćby minimalną wiedzę o tego typu maszynach wie że to tak nie działa. KAŻDA crossowa 250 4T wymaga regularnego serwisu i nie ma tu wyjątków, yamaha czy nie yamaha rzeczywistość dopadnie każdego. Fajnie że kolega zrobił 440mth (mth? w jaki sposób mierzone te motogodziny?) ale czy to realne? Być może ,choć po takim przebiegu koszt remontu silnika pewnie przewyższa wartośc maszyny. Opinie kolegi o ktm radzę traktować z dużym przymrużeniem oka, nie są to maszyny ani trwalsze ani zawodniejsze od konkurenci, ot ktm częściej eksperymentuje szukając progresu i czasami zalicza wpadki, japonia potrafi przez 10 lat robić to samo a to pozwala dopracować produkt. Moja rada? szukasz trwałej maszyny z 10tyś. to kup EXC400/450/520/525 z lat 2000-2007 te maszyny są dokładnym zaprzeczeniem tego co pisze o ktm kolega "andrzej555".
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cross/Enduro do 10 tys - problematyczny wybór
Kolego ghollum przyjedz kumpel od yzf mieszka kilometr ode mnie opowie ci ze szczegółami ile i gdzie zrobił co najmniej 200mth i czy cokolwiek robił w silniku,drugi co nią póżniej lata mieszka 30km ode mnie,a chłopak co naprawiał pózniej silnik mieszka w Radomiu,zresztą od niego była kupowana ta yamaha,a on ją kupił z Anglii,bajki to opowiadam swoim dzieciom na dobranoc,ale nie o motorach .
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cross/Enduro do 10 tys - problematyczny wybór
Licznik mth pokazywał motogodziny,z ciekawości zadzwoniłem do kumpla,moto lata pod Radomiem,miał wymieniony tłok,korbe i łańcuszek,głowica nie robiona.To tyle w temacie bo zaraz sie znajdzie właściciel z pretensjami,że sprzęt ma 10 lat,a w ogłoszeniu jak kupował miał mieć 40mth,właściciela 120 letniego dziadka emeryta co tylko maszyne przepalał i nigdy w kałuże nie wjechał .
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser
-
- Mistrz prostej
- Posty: 73
- Rejestracja: ndz, 9 wrz 2007, 14:34
- Motocykl: Gas Gas EC 250
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cross/Enduro do 10 tys - problematyczny wybór
Te motogodziny to tylko z nazwy
250 4t do enduro? Toć to dobre dla dzieci i podlotek.
250 4t do enduro? Toć to dobre dla dzieci i podlotek.
2t is be(a)st
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 455
- Rejestracja: sob, 12 wrz 2009, 13:36
- Motocykl: cyryfy
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cross/Enduro do 10 tys - problematyczny wybór
Tak na logike 10 letni cross z przebiegiem 40mth czyli raz na 3 miesiące kolo wyjeżdza na godzine i po 10 latach ma 40 mth,to samo dotyczy zawodnika,który raz na tydzień wyjeżdza 15 minut na torze co daje 1 mth miesięcznie czyli ok.4 mth w sezonie,nie wiem,ale dla mnie norma to kupuje moto jezdząc bardzo mało wyjezdzam bak tygodniowo czyli 2,5-3mth razy 16 tygodni ok.4miesiące wychodzi ok.44mth na rok.Ale wracając do tematu nikogo nie zamierzam przekonywać i ta yamaha nie jest niczym nadzwyczajnym,niejeden sprzęt tyle przejechał,kupiłem kiedyś dr ze Szwajcarii i miała ponad 80000km nalatane.
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser
-
- Mistrz prostej
- Posty: 73
- Rejestracja: ndz, 9 wrz 2007, 14:34
- Motocykl: Gas Gas EC 250
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cross/Enduro do 10 tys - problematyczny wybór
Dzisiaj miałem przyjemność przejechać się na exc 450. Szczerze? Sprzęt zbyt przewidywalny i zbyt łagodny. Fakt, faktem mój EC 250 od 4 biegu wysiada przy tym, ale i tak mam niedosyt mocy. Coś czuję, że tylko 2t 300 jest w stanie dostarczyć mi boskich czy mistycznych doznań...
2t is be(a)st
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 230
- Rejestracja: pn, 4 kwie 2011, 20:36
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cross/Enduro do 10 tys - problematyczny wybór
Niedosyt mocy ? - charakterystyka momentu do obrotów silnika daje efekt w postaci tzw mocy jak z tego ktoś korzysta nazywa - to indywidualna sprawa .
W moim odczuciu 250 w 4t to bardzo wygodna opcja moment obrotowy na poziomie 30 paru niutonów na kolo tworzy bardzo wygodną mieszankę jeżeli chodzi o skuteczność jazdy - sprzęt nie poniewiera człowiekiem tym bardziej jak ktoś lubi ekstremalną jazdę po błotach itp itd .
Pewnie można czuć niedosyt i szukać aby zaspokoić swoje 4 litery śmigając czymś co posiada więcej tego momentu oddawanego na koło tylko pozostaje kwestia jak to ogarnąć .
W moim odczuciu 250 w 4t to bardzo wygodna opcja moment obrotowy na poziomie 30 paru niutonów na kolo tworzy bardzo wygodną mieszankę jeżeli chodzi o skuteczność jazdy - sprzęt nie poniewiera człowiekiem tym bardziej jak ktoś lubi ekstremalną jazdę po błotach itp itd .
Pewnie można czuć niedosyt i szukać aby zaspokoić swoje 4 litery śmigając czymś co posiada więcej tego momentu oddawanego na koło tylko pozostaje kwestia jak to ogarnąć .
-
- Mistrz prostej
- Posty: 73
- Rejestracja: ndz, 9 wrz 2007, 14:34
- Motocykl: Gas Gas EC 250
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cross/Enduro do 10 tys - problematyczny wybór
Za mało mocy na wysokich obrotach. Nie prostuje ramion, po prostu zbyt nudny. Jak ogarnąć? Kwestia terenu, w którym jeździmy...
2t is be(a)st