Cross/Enduro do 10 tys - problematyczny wybór
-
- Mistrz prostej
- Posty: 87
- Rejestracja: sob, 27 mar 2010, 21:37
- Motocykl: KTM EXC300
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cross/Enduro do 10 tys - problematyczny wybór
Do kolegi SilverX, jeśli liczysz na "urywanie rąk" czy też doznań mistycznych to niestety Ciebie rozczaruje bo akurat 300 w 2T jest dużo bardziej przewidywalna i "łagodniejsza" od 250 w 2T. Dół 300 jest już porównywalny do 4T, ale jeśli szukasz czegoś z czym chciałbyś "powalczyć" w terenie to polecam EXC 520 albo 525 (jak to opanujesz i powiesz że mało to szacun wtedy zostanie Ci tylko CR500). Nie mówie tutaj o jeździe na wprost bo tak to i 200km będzie mało:). Zachęcam do przejażdżki na zdrowym 520/525 (ja jeździłem i naprawdę czasami stały mi włosy dęba). Pozdrawiam
-
- Mistrz prostej
- Posty: 73
- Rejestracja: ndz, 9 wrz 2007, 14:34
- Motocykl: Gas Gas EC 250
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cross/Enduro do 10 tys - problematyczny wybór
@crouch196
Ależ ja chce też moc na wysokich obrotach, powiedzmy dół od 450 4t, a górę od 2t 300. A tak jadąc sobie na EXC 450 czułem się jakbym jechał traktorem. Jakbyś miał porównać 300 do 450 to jakby to wyglądało? Mojego Gasa w ogóle nie wliczam do tego, bo to EC 300 z cylindrem od 250. Exc 520/525 nie wchodzi w grę przez wywindowane ceny w PL. W ogóle jestem na nie z 4t, najprędzej to kupię cylinder od 300 i zwiększę stopień sprężania. Polecam stronę: http://antithumper.700hp.com
Ależ ja chce też moc na wysokich obrotach, powiedzmy dół od 450 4t, a górę od 2t 300. A tak jadąc sobie na EXC 450 czułem się jakbym jechał traktorem. Jakbyś miał porównać 300 do 450 to jakby to wyglądało? Mojego Gasa w ogóle nie wliczam do tego, bo to EC 300 z cylindrem od 250. Exc 520/525 nie wchodzi w grę przez wywindowane ceny w PL. W ogóle jestem na nie z 4t, najprędzej to kupię cylinder od 300 i zwiększę stopień sprężania. Polecam stronę: http://antithumper.700hp.com
2t is be(a)st
-
- Mistrz prostej
- Posty: 87
- Rejestracja: sob, 27 mar 2010, 21:37
- Motocykl: KTM EXC300
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cross/Enduro do 10 tys - problematyczny wybór
SilverX
Taka jazda jak to nazwałeś "traktorem" to jest to czego wielu poszukuje, bo nie oszukujmy się, ale w trudnym terenie nie tylko amatorowi będzie łatwiej na takim Ktmie 450 niż np na CR500. Nie moc się liczy , a sposób oddawania tej mocy. Jeździłem na kilku fajnych sprzętach i mi najbardziej odpowiada do mojej jazdy 2T (pomimo wożenia 5l wachy w plecaku), bo jadąc na tzw "beczącym gazie" można swobodnie skupić się na przeszkodach czyhających np na stromym podjeździe. Serwisowanie dużo tańsze, ale np to wożenie wachy nie każdemu przypadnie do gustu. Tak generalnie zauważyłem, że temat był zupełnie inny od tego o czym teraz tutaj piszemy;) kolega chciałby kupić dobry sprzęt do 10tys i w miarę możliwości postarajmy mu się pomóc. Pzdr
Taka jazda jak to nazwałeś "traktorem" to jest to czego wielu poszukuje, bo nie oszukujmy się, ale w trudnym terenie nie tylko amatorowi będzie łatwiej na takim Ktmie 450 niż np na CR500. Nie moc się liczy , a sposób oddawania tej mocy. Jeździłem na kilku fajnych sprzętach i mi najbardziej odpowiada do mojej jazdy 2T (pomimo wożenia 5l wachy w plecaku), bo jadąc na tzw "beczącym gazie" można swobodnie skupić się na przeszkodach czyhających np na stromym podjeździe. Serwisowanie dużo tańsze, ale np to wożenie wachy nie każdemu przypadnie do gustu. Tak generalnie zauważyłem, że temat był zupełnie inny od tego o czym teraz tutaj piszemy;) kolega chciałby kupić dobry sprzęt do 10tys i w miarę możliwości postarajmy mu się pomóc. Pzdr
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cross/Enduro do 10 tys - problematyczny wybór
Bardzo zwrotny lekki i niezawodny,tani w utrzymaniu,wystarczy wpaść na polane i odpocząć ,a sam sie zatankuje.
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser