Mój pierwszy motocykl do 2000zł

Podaj nam kilka cennych informacji, a my polecimy Ci jaki motocykl będzie dla Ciebie najlepszy.
Autor tematu
Spajk
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 1
Rejestracja: śr, 12 sie 2015, 15:10
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Mój pierwszy motocykl do 2000zł

Post autor: Spajk » śr, 12 sie 2015, 15:23

Witam , mam zamiar zakupić mój pierwszy motocykl do lasu/łąki . Nigdy nie jeździłem motocyklem ale często jestem w lesie z rowerem i sobie czasem skacze na małych skoczniach :) Mam 14 lat , ważę 55 kg i mam 174 cm wzrostu , w skrócie jestem wysoki i chudy xD Nie wiem jaka pojemność będzie dla mnie najlepsza bo nie znam się na tym ale nie chcę potwora :) Chciałbym małą pojemność bo w moim terenie nie ma za dużo stromych gór itp. . Zamierzam jeździć rekreacyjnie , nie wiem co to homologacja ale wnioskując z " UWAGA!! ZANIM UTWORZYSZ TEMAT W TYM DZIALE - CZYTAJ!!!! " chyba mam jej nie mieć jak chce mieć crossa xD Najlepiej żebym nie musiał do niego za dużo dopłacać po kupnie ale nie wiem czemu niby tani w utrzymaniu to nie cross ... i żeby oczywiście szybko się nie niszczył chociaż raczej tak nie będzie bo nie jestem wariatem :) Proszę o jakieś propozycje i czy w ogóle warto wydawać 2000 zł na pierwszego w życiu crossa .

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Mój pierwszy motocykl do 2000zł

Post autor: Majster128 » śr, 12 sie 2015, 20:02

Homologacja potrzebna jest do legalnego poruszania się po drogach publicznych. Chodzi o kierunki, światła, stop itp.
Wersja Cross nie ma tych zbędnych :) rzeczy.

Awatar użytkownika
robsztix
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 691
Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
Motocykl: WR450F
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Szczecin