Zakup motocykla

Podaj nam kilka cennych informacji, a my polecimy Ci jaki motocykl będzie dla Ciebie najlepszy.
Autor tematu
blvcknot
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 9
Rejestracja: pn, 8 cze 2015, 18:38
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Zakup motocykla

Post autor: blvcknot » pn, 8 cze 2015, 18:50

Witam!

Jestem nowym graczem jeśli chodzi o tą "scenę".
Potrzebuje sprzętu do jazdy na co dzień w terenie, natomiast tez bardzo odpowiedniego na tor (planuje jeździć tak często jak tylko będę miał okazje).
Zależy mi na tym żeby sprzęt był sprawdzony, lekki, miał sporo mocy pod manetką i żeby nie rozleciał się po zakupie od razu.
Moja decyzja waha się pomiędzy hard enduro a crossem, jednak jeśli byłoby to hard enduro to nie wiem czy dobrze by nadawał sie na tor, natomiast byłby lepszy na co dzień do lasu itp.
Jestem z Warszawy i mój budżet na sam motocykl wynosi 9000zł - jednakże jeśli miałbym wydać cala kwotę to musiałbym być pewien ze maszyna jest tego warta.
Prosiłbym o podanie jakichś przykładowych aukcji, które są warte zastanowienia, postaram się odwdzięczyć 8)

Pozdrawiam
blvcknot

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Zakup motocykla

Post autor: Majster128 » pn, 8 cze 2015, 19:52

Określ procentowo podział jazdy enduro/tor.

Autor tematu
blvcknot
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 9
Rejestracja: pn, 8 cze 2015, 18:38
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Zakup motocykla

Post autor: blvcknot » pn, 8 cze 2015, 19:59

Tor 60% enduro 40%

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Zakup motocykla

Post autor: Majster128 » pn, 8 cze 2015, 20:17

To szukaj motocykla crossowego.
Jaki?
Taki w najlepszym stanie.
Zapomnij o 250 2T i 450 4T.

Autor tematu
blvcknot
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 9
Rejestracja: pn, 8 cze 2015, 18:38
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Zakup motocykla

Post autor: blvcknot » pn, 8 cze 2015, 20:33

Dlaczego 250 2T odpada?

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Zakup motocykla

Post autor: Majster128 » pn, 8 cze 2015, 20:34

Nieprzyjazna charakterystyka i za duża moc by się na tym uczyć.

Autor tematu
blvcknot
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 9
Rejestracja: pn, 8 cze 2015, 18:38
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Zakup motocykla

Post autor: blvcknot » pn, 8 cze 2015, 20:57


Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Zakup motocykla

Post autor: Majster128 » pn, 8 cze 2015, 21:06

Na tym etapie pomoc z mojej strony się kończy. :|

Awatar użytkownika
wicherek666
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 617
Rejestracja: ndz, 21 wrz 2014, 18:07
Motocykl: CRF250R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wronki
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 1 raz
Status : Offline

Re: Zakup motocykla

Post autor: wicherek666 » pn, 8 cze 2015, 22:06

Majster128 pisze:Nieprzyjazna charakterystyka i za duża moc by się na tym uczyć.
Możesz coś więcej napisać o nieprzyjaznej charakterystyce ? Spotkałem się z różnymi opiniami na ten temat, zazwyczaj negatywnymi, ale nigdy nie wypowiadała się osoba jeżdżąca 250 2T lub hard enduro 300 2T, osobiście to z tego co widziałem nie wierzę że nowoczesne silniki 2T mają słaby dół, po gwałtowniejszym starcie idzie na koło i strasznie szybko się zbiera już z samego dołu z tego co zaobserwowałem. Jeżdżę drugi sezon 250 4T i nie powiem, jest fajnie, ale 4T ma swoje plusy jak i minusy i osobiście myślę że w przyszłości przesiądę się na 250 2T choćby z sentymentu którym darzę silniki dwusuwowe.

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Zakup motocykla

Post autor: Majster128 » pn, 8 cze 2015, 22:27

Od 2008r. eksploatuję CR 250.
Nie jest to motocykl dla początkujących, którzy chcą się nauczyć techniki jazdy. Strach przed dodaniem gazu i szybka utrata trakcji będą uniemożliwiały naukę.
Jeśli nabyłeś już dobre nawyki na 250 4T to możesz spróbować czy na 250 2T uda Ci się wykręcić na torze lepsze czasy.

Awatar użytkownika
solaris
Admin
Admin
Posty: 1872
Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 18:04
Motocykl: aktualnie brak
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: B-nia
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 12 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Zakup motocykla

Post autor: solaris » wt, 9 cze 2015, 00:05

Jest jeden plus jazdy 250 w 2T - można używać tylko gazu bez sprzęgła (jak to się ma w 125 2T) :)

Awatar użytkownika
wicherek666
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 617
Rejestracja: ndz, 21 wrz 2014, 18:07
Motocykl: CRF250R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wronki
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 1 raz
Status : Offline

Re: Zakup motocykla

Post autor: wicherek666 » wt, 9 cze 2015, 11:01

możesz spróbować czy na 250 2T uda Ci się wykręcić na torze lepsze czasy.
myślę że tak od razu by mi się to na pewno nie udało, i tak szybko bym nie próbował. 250 4T poza jak to nazwałeś "Dobre Nawyki" uczy strasznie wygody i pozwala popełniać dużo błędów. Myślę że mając pod pupą w porywach 17km więcej, rozbujany wściekły silnik 250 2T niczego nie wybacza :D Zanim poważnie podejdę do jazdy 250 2T po torze, muszę tę dzikość zrozumieć, bo okiełznać się tego chyba nie da :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wybór motocykla”