DO WSZYSTKICH NOWYCH UZYTKOWNIKOW FORUM! Nazywajcie tematy poprawnie wg. schematu viewtopic.php?f=20&t=9755

Sxf 250 '10/Yzf 250 '10/Crf 250 '10 - remont po kupnie?

Podaj nam kilka cennych informacji, a my polecimy Ci jaki motocykl będzie dla Ciebie najlepszy.
Awatar użytkownika
CZACHA
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 133
Rejestracja: ndz, 11 wrz 2011, 11:38
Motocykl: Honda Crf 450R
Styl jazdy: Motocross
Status : Offline

Re: Sxf 250 '10/Yzf 250 '10/Crf 250 '10 - remont po kupnie?

Post autor: CZACHA » czw, 6 lis 2014, 17:54

to zależy od egzemplarza np mój miał zawis w bdb kondycji napęd jeszcze na sezon i ogólnie był ok silnik był padaką dlatego od niego zacząłem,dozbierałem kasy i poszła do roboty zawiecha i napędy i wszystkie łożyska.Generalnie remont samej ramy o ile nie jest wygrzmocona nie jest taki kosztowy jak silnika jak kupisz moto bez patentów (miałem kiedyś ktm który nie dość że miał luzy na łożyskach w kołach to jeszcze same piasty na te łożyska były rozbite i jakiś "fachowiec" wsadził między gniazdo a łożysko blaszki a jak chciałeś zrobić to fachowo to wymagało to już nad spawania i rostoczanie do poprzedniego wymiaru a to powiększa koszty i tak z każdą inną pierdoła czym więcej patentów tym gorzej przywrócić moto do należytego stanu.)i rama będzie ok to zrób silnik a przed następnym sonem resztę chyba że masz tyle kasy żeby zrobić wsio od razu to zrób zawsze mniej niespodzianek.
!!!!!KLIKNIJ NA LINK TO NIC NIE KOSZTUJE WESPRZYJ FUNDACJE!!!!
http://www.siepomaga.pl/s/klikaj
Możesz pomagać każdego dnia to nic nie kosztuje

Awatar użytkownika
Autor tematu
indestructible
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 93
Rejestracja: pt, 15 lip 2011, 13:31
Styl jazdy: Motocross
Status : Offline

Re: Sxf 250 '10/Yzf 250 '10/Crf 250 '10 - remont po kupnie?

Post autor: indestructible » czw, 6 lis 2014, 19:25

jak nazbieram to na moto chcialbym przeznaczyc ok 10-11tys. (zakup) / 3tys. remont + 2tys. na ciuchy wiec nie mam nieograniczonego budzetu. Raczej wole wydac mniej na moto i je zrobic niz kupic relatywnie zdrowa sztuke za 14tys. Z kolei bracia kedzierscy jak z nimi gadalem powiedzialem by brac tylko yamahe bo najmniej problemow.

A tak swoja droga to ma znaczenie wybor marki przy kupnie i pozniejszym remoncie czy nie jesli chodzi o ceny naprawy? Slyszalem ze Yamaha najtansza w naprawie a o ktma trzeba bardziej dbac niz o inne. Jak to z tym jest? Czy powiedzmy remonty robic na oryginalach czy tak jak korby np najlepiej PROXa brac?

Awatar użytkownika
CZACHA
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 133
Rejestracja: ndz, 11 wrz 2011, 11:38
Motocykl: Honda Crf 450R
Styl jazdy: Motocross
Status : Offline

Re: Sxf 250 '10/Yzf 250 '10/Crf 250 '10 - remont po kupnie?

Post autor: CZACHA » sob, 8 lis 2014, 23:47

marka to raczej kwestia upodobnia bo ceny bardzo się wyrównały jeśłi chodzi o części różnica morze wynikać z budowy np stara yzf 5 zaworów wałki na panewkach które domorośli Mechnicy dokręcali na pałę i potem się zacierały,np w crf bardzo łatwo mierzy się luzy na zaworach i regule ale trzeba więcej oleju na wymianę bo ma dwa obiegi co też ma swoje zalety i tak dalej.Co do remontów to ja używam Vertex,wossner,prox,did,hod rods na razie nie narzekam
!!!!!KLIKNIJ NA LINK TO NIC NIE KOSZTUJE WESPRZYJ FUNDACJE!!!!
http://www.siepomaga.pl/s/klikaj
Możesz pomagać każdego dnia to nic nie kosztuje

Awatar użytkownika
Autor tematu
indestructible
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 93
Rejestracja: pt, 15 lip 2011, 13:31
Styl jazdy: Motocross
Status : Offline

Re: Sxf 250 '10/Yzf 250 '10/Crf 250 '10 - remont po kupnie?

Post autor: indestructible » śr, 12 lis 2014, 06:38

A co do wytrzymałości oryginał/zamiennik spora jest roznica w sensie ze mozna wiecej na korbie tloku itd przejechac? Bo domyslam sie ze oryginaly sa wiecej warte od zamiennikow ale czy to sie jakos przeklada na wytrzymalosc. Gdzies czytalem ze jak sie kupi lepsza korbe to se ona moze zatrzec ale nie urwie a gorsza to sie urywa i niszczy silnik. Jest w tym ziarno prawdy? O crf tez slyszalem ze 2 obiegi oleju ja ale zawory szybko zjada. Szybciej to znaczy o jak duzo, gdzie indziej pojezdzi sie o polowe wiecej niz w crf? Moim zdaniem wybor moto do remontu powinno byc pewna pragmatyka, jak wywazyc ktory model mniej wiecej jest najlepszy konstrukcyjnie by miec najmniej z nim problemow, choc wiem ze to glownie tez kwestia dbania.

Poza tym ciezko jest mi wywazyc fakt czy kupic moto za 10-11tys czy tak jak widzialem na jednym z portali ze sxf 2011 za 14 500zl po pierwszej wymianie tloka i mozna wsadzic niby znow nominalny tlok. To takie moto napewno nie zmeczone jest, tak sadze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wybór motocykla”