cross do lasu
-
Autor tematuKorwin
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 7
- Rejestracja: pt, 24 paź 2014, 12:34
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: cross do lasu
500-setka w 2t jest za mocna zawieszenie nie wyrabia przez co można odlecieć na orbite przy lekkim dodaniu gazu, wydaje mi sie że ćwiartka to taka górna granica pojemności której nie ma sensu przekraczać bo ponoć i tak idzie na koło na każdym biegu ale jaram sie dźwiękiem jak da sie po gazie w 2t no i jest lekki 4t sie chowa po torze czy w lesie, ja chce kupić na las zawiecha ponoć jest twarda ale nie wierze w to bo chyba trzeba by było 150km/h jechać po dołach żeby ręce bolały, taka jazda 60-70km/h pewnie jest komfortowa jeszcze quada suzuki ltz400 biore bo dobry silnik w miare duzo mocy las to jest niema nic lepszego niż offroad czy to lekki teren czy ciężki
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 691
- Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
- Motocykl: WR450F
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: cross do lasu
Po lesie to rozbieranie silnika co 3-4 sezony, bo tam jest wilgotne powietrze i dobrze nawilza silnik 2T od srodka przechodzac przez uklad tlokowo-korbowy.Korwin pisze:no to jak tłok starczy na sezon to dobrzeczyli wychodzi że rozbieranie silnika było by co dwa sezony czyli nie jest tak źle
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: cross do lasu
W 500 2t tłok ci starczy na 6 lat.
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 691
- Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
- Motocykl: WR450F
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: cross do lasu
A silnik bedziesz rozbieral co 8 lat, bo ogolnie zasada jest taka, ze 2x wieksza pojemnosc, to wszystkie wymiany w czasie tez x2.
-
Autor tematuKorwin
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 7
- Rejestracja: pt, 24 paź 2014, 12:34
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: cross do lasu
wy myslicie ze piszecie z baranem ? wiem co ile sie wymienia tylko chce sie dowiedzieć czy tłok w ćwiartce 2t wytrzyma sezon jezdzony przez amatora no i ważna sprawa jeszcze z cylindrem czy w miare dobrym stanie bedzie po takim sezonie jazdy na jednym tłoku wogóle trudna bedzie przesiadka ze skutera 50cc na yzete 250? bo nigdy nie jezdziłem crossem moja największa pojemność w motorach to było 50cc jakiś komarek,ogarek 15lat temu teraz to już nie wiem nawet jak sie biegi zmienia bede musiał znowu sie wczuwać ćwiartka nie bedzie za mocna na nauke jazdy?
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: cross do lasu
Ostatni raz zaakceptowałem taki chaotyczny post. Naucz się stosować interpunkcje.
Zdecydowanie ZA mocna.ćwiartka nie bedzie za mocna na nauke jazdy?
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 289
- Rejestracja: śr, 30 sie 2006, 18:07
- Motocykl: KLX 450 R
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Świecie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: cross do lasu
Kolego po lasach nie wolno jeździć pojazdami z silnikiem oprócz dróg udostępnionych do ruchu albo publicznych.
Co do motoru kupisz i tak co będziesz chciał, a w jakim stanie kupisz to loteria (mówimy o używkach) może wytrzyma ci rok może miesiąc może trzy lata bez remontu.
Pytasz o tłok w 250 2t - ale to nie wszystko ,dochodzą inne podzespoły które się zużywają np-opony napęd paliwo olej. Nie wspominam o korbowodzie, łożyskach elementach skrzyni i sprzęgła. To też sie może w używce popsuć.
W każdym razie to nie jest tania zajawka, kupisz może za 4 tysie na chodzie ale jak będziesz dużo jeździł to szykuj minimum 2-3 tysie na rok na materiały eksploatacyjne i serwis.
Co do mocy i odejścia - szybko się przekonasz ze moc daje tylko frajdę na prostym oranym polu, ale ile można tam jezdzić? Będziesz jeździł po lesie to motor będzie cie porywał kilka razy cię sponiewiera . W końcu będziesz bał się manetki a inni chłopacy będą cie objeżdżać słabszymi motorami.
O torze nie wspomnę bo początkujący jeżdżący na 250 2t jedzie wolniej od początkującego na 80.
Chyba że chcesz sobie pyrkać - znam takich - jezdzą byle jak i to juz kilka lat, a frajde daje im hałasowanie w garazu po kilku piwach i napis na cylindrze.
Co do motoru kupisz i tak co będziesz chciał, a w jakim stanie kupisz to loteria (mówimy o używkach) może wytrzyma ci rok może miesiąc może trzy lata bez remontu.
Pytasz o tłok w 250 2t - ale to nie wszystko ,dochodzą inne podzespoły które się zużywają np-opony napęd paliwo olej. Nie wspominam o korbowodzie, łożyskach elementach skrzyni i sprzęgła. To też sie może w używce popsuć.
W każdym razie to nie jest tania zajawka, kupisz może za 4 tysie na chodzie ale jak będziesz dużo jeździł to szykuj minimum 2-3 tysie na rok na materiały eksploatacyjne i serwis.
Co do mocy i odejścia - szybko się przekonasz ze moc daje tylko frajdę na prostym oranym polu, ale ile można tam jezdzić? Będziesz jeździł po lesie to motor będzie cie porywał kilka razy cię sponiewiera . W końcu będziesz bał się manetki a inni chłopacy będą cie objeżdżać słabszymi motorami.
O torze nie wspomnę bo początkujący jeżdżący na 250 2t jedzie wolniej od początkującego na 80.
Chyba że chcesz sobie pyrkać - znam takich - jezdzą byle jak i to juz kilka lat, a frajde daje im hałasowanie w garazu po kilku piwach i napis na cylindrze.