Yamaha WR 426F 02'
-
Autor tematumarek1234
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 6
- Rejestracja: wt, 10 cze 2014, 23:24
- Motocykl: W trakcie
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Lubuskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Yamaha WR 426F 02'
Witam
Mój kolega ma na sprzedaż ową wr jak w temacie za 4500zł myślę, że uda się za mniej Przechodząc do sedna sprawy, wygląda następująco. Kumpel kupił ją już trochę czasu temu, latał, zmienili my w niej napęd olej, chodziła bez zarzutu, aż do pewnego czasu jak kolega cisnął nią na kole spory kawałek na kole i niestety wr straciła kompresję. Po rozbiórce okazało się, że tłok się przytarł oraz nikasil się wytarł w miejscu przytarcia, pewnie był już na wykończeniu. Kumpel oddał yamaszke do mechanika, który zmienił mu tłoczek i korbę oraz cylinder wstawiono tuleje. Byli my u tego mechanika zobaczyć postępy pracy, pokazał nam tłoczek, cylinder i wał z przebitą korbą(niby nowa ale jakoś mi się nie widzi, żadnego logo firmy np. wossner czy coś jakaś taka niemrawa i na dodatek posiadała lekkie rysy w główce korbowodu :/ ), widać też było ślady przytarcia, tylko teraz nie pamiętam czy jednego czy obu wałkach a wiadomo yamaha ma wałki na panewkach a nie jak np. honda czy ktm na łożyskach :/ Moto zostało poskładane, odebrane i kolega wracał za mną wr do domu lecz parę km za wioską maszyna stanęła i kopka twarda i lipa, mechanik wziął ją z powrotem do siebie rozebrał i powiedział, że trza kupić drugą pompę oleju a korbę wstawi nową na własny koszt, czyli musiała chwycić. Stan ogólny oceniam na dobry ze względu na sytuacje z silnikiem.
Poniżej linki do zdjęć WR:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8ec ... 06762.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fae ... 10ed3.html
Opłaca się brać za taką sumkę czy lepiej sobie odpuścić i kupić coś na chodzie ?
Pozdrawiam
Mój kolega ma na sprzedaż ową wr jak w temacie za 4500zł myślę, że uda się za mniej Przechodząc do sedna sprawy, wygląda następująco. Kumpel kupił ją już trochę czasu temu, latał, zmienili my w niej napęd olej, chodziła bez zarzutu, aż do pewnego czasu jak kolega cisnął nią na kole spory kawałek na kole i niestety wr straciła kompresję. Po rozbiórce okazało się, że tłok się przytarł oraz nikasil się wytarł w miejscu przytarcia, pewnie był już na wykończeniu. Kumpel oddał yamaszke do mechanika, który zmienił mu tłoczek i korbę oraz cylinder wstawiono tuleje. Byli my u tego mechanika zobaczyć postępy pracy, pokazał nam tłoczek, cylinder i wał z przebitą korbą(niby nowa ale jakoś mi się nie widzi, żadnego logo firmy np. wossner czy coś jakaś taka niemrawa i na dodatek posiadała lekkie rysy w główce korbowodu :/ ), widać też było ślady przytarcia, tylko teraz nie pamiętam czy jednego czy obu wałkach a wiadomo yamaha ma wałki na panewkach a nie jak np. honda czy ktm na łożyskach :/ Moto zostało poskładane, odebrane i kolega wracał za mną wr do domu lecz parę km za wioską maszyna stanęła i kopka twarda i lipa, mechanik wziął ją z powrotem do siebie rozebrał i powiedział, że trza kupić drugą pompę oleju a korbę wstawi nową na własny koszt, czyli musiała chwycić. Stan ogólny oceniam na dobry ze względu na sytuacje z silnikiem.
Poniżej linki do zdjęć WR:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8ec ... 06762.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fae ... 10ed3.html
Opłaca się brać za taką sumkę czy lepiej sobie odpuścić i kupić coś na chodzie ?
Pozdrawiam
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Yamaha WR 426F 02'
Regeneracja jednego zatartego wałka w tej głowicy to koszt ok 900 zł.
Nowy korbowód może mieć co najwyżej ślady po honowaniu w główce korbowodu.
http://www.sunnen.pl/uploads/pics/Honing_42.jpg
Wszystkie podzespoły (razem z pompą) powinny być zweryfikowane przy pierwszej rozbiórce.
Nowy korbowód może mieć co najwyżej ślady po honowaniu w główce korbowodu.
http://www.sunnen.pl/uploads/pics/Honing_42.jpg
Wszystkie podzespoły (razem z pompą) powinny być zweryfikowane przy pierwszej rozbiórce.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 15
- Rejestracja: pn, 3 lut 2014, 19:45
- Motocykl: wr426
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Yamaha WR 426F 02'
cena spoko , mozna zarzykować nastaw sie że 3 tyś bedziesz musiał wsadzic w remont tylko znajdz mechanika a nie idiote .
pozdro!
pozdro!
-
Autor tematumarek1234
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 6
- Rejestracja: wt, 10 cze 2014, 23:24
- Motocykl: W trakcie
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Lubuskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Yamaha WR 426F 02'
Trochę mnie nie było, nie miałem jak zawitać na forum.
Ślady na korbowodzie to na pewno nie po honowaniu tylko coś jakby w rodzaju przytarcia.
A co do mechaniki to ja sam sobie robię co tylko mogę, rozebranie, złożenie we własny zakresie
A właśnie czy jest prawdopodobieństwo, że pasowałby cylinder od np yzf 450 02' ?
Sam nie wiem czy się pchać w to czy nie, tylko robiąc ją wiem co mam jak w przypadku aktualnego sprzęt SX 250 97',
kupiłem zajechanego wymieniłem korbę, tłok, i cylinder prze tulejowałem bo był poniszczony przez rozsypane łożysko stopy korbowodu ;/ i moto lata jak należy . Mam jakoś tak chęć na 4t, może przez to że ciągle 2t Myślałem też nad crf 450 albo ktm, a wr bo akurat można powiedzieć jest w zasięgu ręki.
Myślę, że pogadam z kolegom i bym podjechał do tego mechanika jak wr jest rozebrana i bym oblukał i jakieś fotki zrobił i wrzucił na forum.
Ślady na korbowodzie to na pewno nie po honowaniu tylko coś jakby w rodzaju przytarcia.
A co do mechaniki to ja sam sobie robię co tylko mogę, rozebranie, złożenie we własny zakresie
A właśnie czy jest prawdopodobieństwo, że pasowałby cylinder od np yzf 450 02' ?
Sam nie wiem czy się pchać w to czy nie, tylko robiąc ją wiem co mam jak w przypadku aktualnego sprzęt SX 250 97',
kupiłem zajechanego wymieniłem korbę, tłok, i cylinder prze tulejowałem bo był poniszczony przez rozsypane łożysko stopy korbowodu ;/ i moto lata jak należy . Mam jakoś tak chęć na 4t, może przez to że ciągle 2t Myślałem też nad crf 450 albo ktm, a wr bo akurat można powiedzieć jest w zasięgu ręki.
Myślę, że pogadam z kolegom i bym podjechał do tego mechanika jak wr jest rozebrana i bym oblukał i jakieś fotki zrobił i wrzucił na forum.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 62
- Rejestracja: pt, 24 sty 2014, 01:01
- Motocykl: yz450f
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Yamaha WR 426F 02'
Z tego co piszesz to poniesiesz w nalepszym wypadku koszt wymiany pompy oleju i regeneracji glowicy bo jest przytarta, korbowód ma wymienić mechanik na swoj koszt. Jeśli pozatym nie ma dokładki to za 4 tys się opłaca, jeśli nie, to nie jest to okazja a niezłe bagno na kase, czas i nerwy.
-
Autor tematumarek1234
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 6
- Rejestracja: wt, 10 cze 2014, 23:24
- Motocykl: W trakcie
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Lubuskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Yamaha WR 426F 02'
Dokładnie, muszę się grubo nad tym zastanowić, bo dużo jest ciekawych ofert odnośnie crf 450 z 2003-2005. A pewnie korba nie została zmieniona jeszcze bo jak dla mnie ten mechanik jakiś taki lewy, raz jak byliśmy u niego i mówiłem mu o tych rysach na korbie to mówił, że taka była i to jest nowa, jak oglądałem te wałki to wyskoczył z tekstem "może wałki też inne dałem" tak dosyć nerwowo a kolega tak się nie zna i tylko chciał mieć moto zrobione ;/
-
- Mistrz prostej
- Posty: 62
- Rejestracja: pt, 24 sty 2014, 01:01
- Motocykl: yz450f
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Yamaha WR 426F 02'
Tu jest ten plus, że można zweryfikować stan części tylko trzeba wiedzieć co i jak, można kupić sprzęt na chodzie w stanie 3 min przed detonacją. Z mechanikami jest różnie, czasem odwala fuszere, oszukuje klienta, a czasem klient chcąc zaniżyć koszty sam robi sobie krzywdę. Kolega kupił 426 po remoncie za grubo przesadzoną kase, w ciagu ubiegłego roku odwiedził dwuch mechaników pierwszy dokręcał śruby palcami a uszczelkę pod głowicą wydmuchało po 4 h jazdy przy tym kasował drożej niż serwis, drugi poprawił wszystko po pierwszym a swoją małą wpadkę poprawił gratis, stawki ma niewygórowane, części w dobrych cenach i kolejkę przed warsztatem.
Będzie Pan zadowolony...
Będzie Pan zadowolony...
-
- Admin
- Posty: 1872
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 18:04
- Motocykl: aktualnie brak
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: B-nia
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 12 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Yamaha WR 426F 02'
Poczytaj jeszcze ten temat przed kupnem (ew. zastosuj się do niego po kupnie)
viewtopic.php?f=3&t=11633
viewtopic.php?f=3&t=11633
-
Autor tematumarek1234
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 6
- Rejestracja: wt, 10 cze 2014, 23:24
- Motocykl: W trakcie
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Lubuskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Yamaha WR 426F 02'
Mianowicie sprawa może nie dojść do skutku z powodu ustawy odnośnie 125cm3 na B, można i z automatyczną i manualną skrzynią latać, więc raczej nic poza EXC
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Yamaha WR 426F 02'
Ja czytałem,że tylko automaty.
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 691
- Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
- Motocykl: WR450F
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Yamaha WR 426F 02'
Na poczatku byla mowa o automatach, ale ponoc manuale tez maja pod to podchodzic, tylko, ze tam jakies ograniczenia co do mocy maja byc i wtedy EXC raczej nie podejdzie...