Motocykl na początek
-
Autor tematuGriken
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 7
- Rejestracja: pt, 21 mar 2014, 20:44
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Motocykl na początek
Rozumiem, że dr 125 jest dość "mułowaty", ale pomijając tą kwestie, jest najtańszy w utrzymaniu? Jak tam wygląda sprawa z wymianą tłoku itp. Co ile czasu się go mniej więcej remontuje? Ta Honda jest bardziej awaryjna?
To będzie mój pierwszy sprzęt. Jak mi się znudzi to go sprzedam i będę się rozglądał za czymś mocniejszym.
To będzie mój pierwszy sprzęt. Jak mi się znudzi to go sprzedam i będę się rozglądał za czymś mocniejszym.
agencja social media https://dais.pl/
-
- Mistrz prostej
- Posty: 62
- Rejestracja: sob, 11 maja 2013, 14:35
- Motocykl: YZF 250 BMW K1200LT
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Prabuty
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Motocykl na początek
Nie wiadomo kiedy bedziesz musiał zrobić remont,co ile. To zależy od tego w jakim stanie kupisz sztukę. Trzeba się liczyć z tym,że kupując motocykl z allegro 90% sprzedających pisze "świeżo po remoncie". Pewność będziesz miał dopiero rozbierając silnik. A jest różnica w czasie robienia remontów. Zawodnik startujący w zawodach,żyłujący motocykl na torze zrobi remont 4 razy gdzie Ty jeżdżąc po lasach i polach zrobisz go raz. Wszystko zależy od tego ile mth wyjeździsz. Im wiecej mth tym częstsze remonty.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 466
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
- Motocykl: 293 cm3 w 2T
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Izery
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Motocykl na początek
Pozwólcie że wtrące swoje trzy grosze do tematu trwałości DT, wszyscy piszecie jaki to trwały sprzet, niestety nie dodajecie ważnej zmiennej a mianowice tego czy konkretna maszyna jest "odblokowana" czy nie i w jakim stopniu. Obie z pozoru sprzecze opinnie zaprezentowane w tym temacie są prawdziwe. Tak, DT125 jest trwała i można zrobic 2-3 (i więcej) sezony bez ruszania silnika , pod warunkiem że będzie w stanie "fabrycznym" czyli mocy około 15KM. Zupełnie innaczej sprawa wygląda po "odblokowaniu" gdzie moc oscyluje około 30KM, trwałość takiego silnika drastycznie spada i konieczny serwis jest bardzo zbliżony do tego co trzeba robi w maszynach wyczynowych, czasami serwis takiej "odblokowanej" DT jest częstszy niż crossowej sety ze względu na to że silnik DT nie jest projektowany pod takie obciążenia, często ze względu na to że do DT montuje się części nie najlepszej jakości wychodząc z założenia że "to przecież tylko niewysilona DT nikt tym w zawodach nie będzie startował".
-
Autor tematuGriken
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 7
- Rejestracja: pt, 21 mar 2014, 20:44
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Motocykl na początek
Najbardziej przekonany jestem do Suzuki dr125, bo mało pali. Obawiam się jednak, że będę musiał dużo w niej wymieniać i zapłacę, nie 3,5k za motor tylko 5-6. Da się jakoś poznać, czy tłok, korbowód itd. będzie niedługo do wymiany?
agencja social media https://dais.pl/