Motocykl na tor/las/poligon -15000 zł

Podaj nam kilka cennych informacji, a my polecimy Ci jaki motocykl będzie dla Ciebie najlepszy.
Awatar użytkownika
andrzej555
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 824
Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
Motocykl: soon 250 4t
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: WRA
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Motocykl na tor/las/poligon -15000 zł

Post autor: andrzej555 » pt, 17 sty 2014, 20:14

Kolego ja waże 91 ,186cm wzrostu,miałem 250 4t zachciało mi sie 450 więc kupiłem.Do lasu,na podjazdy mimo,że to cross motor rewelacja,na tor mocny,ale przewidywalny,dla kogoś kto naprawde dobrze jezdzi fajny sprzęt,tylko rozrusznika mi brakowało,potem nabyłem exc300 2t dla mnie totalna porażka do lasu i na podjazdy po prostu mi nie podchodził,na tor za mocny i nieprzewidywalny.Dzisiaj sprzedałem exc i jedno tylko wybiore 250 4t to motor baja na każdy teren i każdemu polece z czystym sumieniem tylko i wyłącznie 250 4t.
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser

Artek
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 11
Rejestracja: sob, 2 sty 2010, 11:56
Motocykl: Szukam!
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: WWA/MARKI
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Motocykl na tor/las/poligon -15000 zł

Post autor: Artek » pt, 17 sty 2014, 22:00

Mi po prawie 5 latach jazdy też zachciało się 450, dzisiaj wiem, że drugi raz tego błędu bym już nie popełnił. Motocykl owszem na endurzenie i wszelką jazdę poza torem jak najbardziej jednak na sam tor jak dla mnie średniawa. Być może problem wynikał z tego, że nie jestem atletą i nie ważę ponad 100 kg ale jednak nie moc była głównym problemem a ociężałość tej fury. Niby różnica niewielu kilogramów ale zawsze wracając do domu z latania byłem niezadowolony, jak dla mnie niebo a ziemia w porównaniu do 250 4t który dawał mi wrażenie pełnego opanowania sprzętu, zawsze jechał tam gdzie chciałem. Obecnie nie mogę się doczekać kiedy znowu dorwę ćwiarę, popieram zdanie Andrzeja, ja bym się na Twoim miejscu już nie zastanwiał, 250 4t :)

Autor tematu
szpaker510
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 38
Rejestracja: pn, 6 sty 2014, 21:20
Motocykl: Kawasaki KX 250 F 2012
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wołomin/Wawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Motocykl na tor/las/poligon -15000 zł

Post autor: szpaker510 » śr, 22 sty 2014, 14:23

No moto to będzie 250 w 4t chyba że trafi się jakaś fajna sztuka 125 w 2t :).

Co myślicie o zielonych ? Uwielbiam je, ale czemu nie są tak popularne jak pomarańczowe czy niebieskie ? To przez cenę czy awaryjność lub "jezdność" ?
W którego najlepiej zainwestować ?

Awatar użytkownika
robsztix
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 691
Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
Motocykl: WR450F
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Motocykl na tor/las/poligon -15000 zł

Post autor: robsztix » śr, 22 sty 2014, 20:32

Z tego co sie orientuje Kawasaki najpozniej weszlo na polski rynek ze sprzedaza MX, wiec dlatego mala popularnosc, chociazby ze wzgledu na dostepnosc czesci nowych (mala ilosc salonow) i uzywanych (nie bylo mozna ich nabyc w salonie, ze wzgledu na ich brak w tym samym czasie co np. Yamaha lub KTM, wiec malo ich bylo poprostu na rynku wtornym)

klubowicz
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 53
Rejestracja: wt, 31 mar 2009, 22:46
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Motocykl na tor/las/poligon -15000 zł

Post autor: klubowicz » czw, 23 sty 2014, 15:16

robsztix pisze:Z tego co sie orientuje Kawasaki najpozniej weszlo na polski rynek ze sprzedaza MX, wiec dlatego mala popularnosc, chociazby ze wzgledu na dostepnosc czesci nowych (mala ilosc salonow) i uzywanych (nie bylo mozna ich nabyc w salonie, ze wzgledu na ich brak w tym samym czasie co np. Yamaha lub KTM, wiec malo ich bylo poprostu na rynku wtornym)
A ile osób kupuje części w solonie?, ile osób kupuje całe motocykle w salonie?,a która to marka ma tych salonów w Polsce tak wiele?
Za wyjatkiem części do skrzyni biegów, i kilku innych drobnych części wszystko dostaniesz w zamiennikach. Kawasaki jest bardzo popularnym motocyklem obojętnie 2T czy 4T. Może reputacja trochę upadła po produkcji modeli wspólnych z suzuką ale po rozłące wszystko jest ok tak dla suzuki jak i dla kawy.

Awatar użytkownika
robsztix
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 691
Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
Motocykl: WR450F
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Motocykl na tor/las/poligon -15000 zł

Post autor: robsztix » czw, 23 sty 2014, 15:52

klubowicz pisze: A ile osób kupuje części w solonie?, ile osób kupuje całe motocykle w salonie?,a która to marka ma tych salonów w Polsce tak wiele?
Za wyjatkiem części do skrzyni biegów, i kilku innych drobnych części wszystko dostaniesz w zamiennikach. Kawasaki jest bardzo popularnym motocyklem obojętnie 2T czy 4T. Może reputacja trochę upadła po produkcji modeli wspólnych z suzuką ale po rozłące wszystko jest ok tak dla suzuki jak i dla kawy.
To wpisz sobie chociazby w allegro cylinder kxf 450 a np. yzf 450 zobaczysz jaka jest roznica w dostepnosci czesci do tych moto, do tego do kxf dostac jakies uzywki porazka... Wiadomo, ze nie kazdy kupuje nowy sprzet a chyba logiczne jest, ze uzywane czesci musza sie wziac ze sprzetu, ktory byl kiedys nowy. A skoro nawet ci nieliczni, ktorych bylo stac na nowy sprzet nie mogli go nabyc w PL w analogicznym okresie co inne marki, kupili sprzet innego producenta i stad rynek do yamahy, badz ktm jest zasypany uzywkami w porownaniu do kawasaki. Co do salonow to salon/serwis yamahy jest w kazdym wiekszym miescie KTM: http://www.ktm.com/pl/dealerzyi-serwis/ ... alera.html Kawaski ma swoich zaledwie kilka, a od niedawna korzystaja z "partnerstwa" zwyczajnych serwisow moto. Chyba na tyle

klubowicz
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 53
Rejestracja: wt, 31 mar 2009, 22:46
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Motocykl na tor/las/poligon -15000 zł

Post autor: klubowicz » pt, 24 sty 2014, 00:51

Czasami moze trzeba odpowiednio zadać pytanie w szukajce ? http://allegro.pl/listing/listing.php?d ... r+kawasaki No cóz do jednej marki jak i do drugiej mozna dostać części http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... zia%C5%82y Mnie nie chodzi o licytowanie ,która marka jest lepsza?, a która gorsza, jakiej marki salonów jest wiecej a jakiej mniej. Chodzi o to że kawa nie jest gorszym motocyklem od innych ani pod względem jazdy ani pod względem serwisu. A w tym konkretnym przykładzie autor zdecydował juz ze 250 4t ewentualnie 125 2T wiec 450-kami nie zawracajmy głowy sobie ani jemu. W granicach 15 tysiecy mozna kupić uzywany motocykl z lat 2011-12 http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... e_to=16000 i to już na wtrysku z nowym zawieszeniem czarnym SHOWA. w tym przedziale wiekowym raczej kupuje sie części nowe. nie ma potrzeby szukać uzywek. Wiem, mogą kartery walnąc ale bądzmy optymistami. Co roku dilerzy motocyklowi organizują "Test DaY" . Z tego co orientuję sie to właśnie kawa https://www.facebook.com/events/620729747957552/?ref=22 i ktm-y http://www.motogen.pl/KTM-Test-Day-Olsztyn,8597.html organizuja takie testy. o testach innych marek nie słyszałem. Na testach można zapisać sie na jazdę , dopytać o serwis, części i gdzie znajduje się diler. Utrzymanie salonu i serwisu tylko jednej marki to dziś duże wyzwanie , moze być że na siebie nie zarobi. więc nie dziw sie że w dzisiejszych czasach Yamahę mozesz naprawić w Hondzie i odwrotnie.

Awatar użytkownika
robsztix
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 691
Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
Motocykl: WR450F
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Motocykl na tor/las/poligon -15000 zł

Post autor: robsztix » pt, 24 sty 2014, 09:55

Ot sie zagalopowales, ani razu nie napisalem, ze Kawasaki jest gorszym motyocyklem od innych, mam 3 znajomych ktorzy lataja wlasnie na Kawach i sobie chwala, ale zawsze jest problem jak maja dostac jakas czesc na rynku wtornym...Tak poza tym nie wiem, czy zwrociles uwage, ze w linku ktory podales, sa cylindry praktycznie jednego producenta, wiec zarowno wybor jak i konkurencja znikoma (i tylko jakies 10% z tych ogloszen dotyczy moto MX)...Koniec :)

Stanley125
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 94
Rejestracja: sob, 1 gru 2007, 16:28
Motocykl: brak:(
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Motocykl na tor/las/poligon -15000 zł

Post autor: Stanley125 » pt, 24 sty 2014, 15:10

Wydaje mi się że cylindry nie wymienia sie tak często jak tłoki więc i producentów mniej i wybór mniejszy. Jesli cos nie tak to poprawcie mnie :D Mój kolega też ma kxf250 2010r ostatni model na gaźniku i bardzo sobie chwali, Wszystkie częsci dokupuje bez problemu w ostródzie u jakiegoś motodoktora. wydaje mi sie ze jak coś kupujesz za 15 tysia to patrz co ma najlepszy stan jsk byl serwisowany a marka to obojętne .teraz to wszystkie dobre czy japonia czy europa :D . Jedynie co Yamaha yzf250 pozostała w tyle :( i dopiero od tego roku 250 zaczeli robic na wtrysku.
Kto to taki? KAWSAKI

Autor tematu
szpaker510
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 38
Rejestracja: pn, 6 sty 2014, 21:20
Motocykl: Kawasaki KX 250 F 2012
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wołomin/Wawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Motocykl na tor/las/poligon -15000 zł

Post autor: szpaker510 » pt, 24 sty 2014, 16:03

robsztix pisze:(i tylko jakies 10% z tych ogloszen dotyczy moto MX)...Koniec :)
10 % ? Widzę że matematyki kiedyś nie uczyli w szkołach... tam jest 90 % od MX ...

A co do motoru to wybór pozostanie ten sam i zamierzam patrzeć po marce tylko po stanie technicznym.

Dziękuje wam wszystkim i myślę że temat już zakończony i można zamknąć.

Awatar użytkownika
robsztix
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 691
Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
Motocykl: WR450F
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Motocykl na tor/las/poligon -15000 zł

Post autor: robsztix » pt, 24 sty 2014, 16:53

szpaker510 pisze:
robsztix pisze:(i tylko jakies 10% z tych ogloszen dotyczy moto MX)...Koniec :)
10 % ? Widzę że matematyki kiedyś nie uczyli w szkołach... tam jest 90 % od MX ...
Najpierw skoncz ta szkole, zeby moc wypowiadac sie na temat nabytej w niej wiedzy, bo po Twoim wieku sadzac nadal powinienes do niej uczeszczac. Chyba masz "inne" allegro skoro twierdzisz ze 90% tych ogloszen dotyczy motocykli crossowych o ktorych tutaj mowa (no chyba, ze celujesz w KX 65, lub KX85, bo do nich jest sporo) :) zdecydowana wiekszosc czesci w tym linku nie dotyczy MX http://allegro.pl/listing/listing.php?d ... r+kawasaki

Autor tematu
szpaker510
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 38
Rejestracja: pn, 6 sty 2014, 21:20
Motocykl: Kawasaki KX 250 F 2012
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wołomin/Wawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Motocykl na tor/las/poligon -15000 zł

Post autor: szpaker510 » pt, 24 sty 2014, 23:35

Dałeś linka do 2 strony na której są uszczelki... na pierwszej stronie były cylindry bo kx, klx, a ty piszesz że to nie są te cylindry....

Pozdro.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wybór motocykla”