Motocykl na tor/las/poligon -15000 zł
-
Autor tematuszpaker510
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 38
- Rejestracja: pn, 6 sty 2014, 21:20
- Motocykl: Kawasaki KX 250 F 2012
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wołomin/Wawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Motocykl na tor/las/poligon -15000 zł
A co w razie sprzedaży po roku / 2 latach używania ? Trochę traci na wartości a boje się że będę chciał się przesiąść na 450. Może dlatego że jeszcze nie jeździłem na 250 4t, musze się przejechać i zobaczyć czy ma jaką ma moc i jak się jeździ.
Tak ogólnie to fajna oferta jest :
http://otomoto.pl/suzuki-rm-z-250-2012- ... 27160.html
http://otomoto.pl/ktm-sx-ktm-sxf-350-20 ... 86137.html
http://otomoto.pl/yamaha-yzf-yamaha-yzf ... 48905.html
To jak z tą RM-Z ? Odstaje od innych ?
Tak ogólnie to fajna oferta jest :
http://otomoto.pl/suzuki-rm-z-250-2012- ... 27160.html
http://otomoto.pl/ktm-sx-ktm-sxf-350-20 ... 86137.html
http://otomoto.pl/yamaha-yzf-yamaha-yzf ... 48905.html
To jak z tą RM-Z ? Odstaje od innych ?
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 289
- Rejestracja: śr, 30 sie 2006, 18:07
- Motocykl: KLX 450 R
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Świecie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: Motocykl na tor/las/poligon -15000 zł
Jak już teraz myślisz ile stracisz to sobie podaruj ten sport.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 29
- Rejestracja: czw, 22 sie 2013, 09:14
- Motocykl: XR650R Supermoto
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wa-wa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Motocykl na tor/las/poligon -15000 zł
szpaker510 pisze:
To jak z tą RM-Z ? Odstaje od innych ?
Do któregoś tam roku na RMZ-ty narzekali , poczytaj na forum jest trochę informacji.
Ja początkowo napaliłem się na RMZ ale ostatecznie kupiłem Kata.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Motocykl na tor/las/poligon -15000 zł
Koledzy nie przesadzajcie chłopak chce polatać na torze ,a wy mu od razu nowy proponujecie,kto z was od razu od nówki zaczął,jeden na dziesięciu może,niech kupi używke i też polata ,a utrata wartości go troche ominie.Nowy też trzeba serwisować.
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser
-
Autor tematuszpaker510
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 38
- Rejestracja: pn, 6 sty 2014, 21:20
- Motocykl: Kawasaki KX 250 F 2012
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wołomin/Wawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Motocykl na tor/las/poligon -15000 zł
Fajny jest ten sx-f 350 ale na zawody wchodzi pewnie pod klasę 450 ?
Ogólnie to też mi zależy na bezpiecznej jeździe. Właśnie, mam też pytanie czy jeżdżąc nie ryzykownie, na mniejszej i łatwiejszej maszynie duża możliwość że złapię kontuzje?
Gdzie najczęściej łapie się kontuzje ? Tor czy teren ?
Ogólnie to też mi zależy na bezpiecznej jeździe. Właśnie, mam też pytanie czy jeżdżąc nie ryzykownie, na mniejszej i łatwiejszej maszynie duża możliwość że złapię kontuzje?
Gdzie najczęściej łapie się kontuzje ? Tor czy teren ?
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Motocykl na tor/las/poligon -15000 zł
Kontuzje łapiesz jak przeliczysz swoje umiejętności na możliwościami,teren nie ma znaczenia,tor jest bardziej wymagający.
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 352
- Rejestracja: ndz, 25 lip 2010, 10:20
- Motocykl: crf250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Rymanów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Motocykl na tor/las/poligon -15000 zł
Ale teren z kolei jest bardziej nieprzewidywalny, nigdy nie wiesz co jest za zakrętem. 350 fajny ale na tor 250 w zupełności wystarcza. Na początki lepsza będzie słabsza maszyna, nauczysz się dzięki temu techniki a nie tylko odkręcania na prostych.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 289
- Rejestracja: śr, 30 sie 2006, 18:07
- Motocykl: KLX 450 R
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Świecie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: Motocykl na tor/las/poligon -15000 zł
Ta tylko ilu z nas w wieku 17 lat miało 15 tysi na motor?andrzej555 pisze:Koledzy nie przesadzajcie chłopak chce polatać na torze ,a wy mu od razu nowy proponujecie,kto z was od razu od nówki zaczął,jeden na dziesięciu może,niech kupi używke i też polata ,a utrata wartości go troche ominie.Nowy też trzeba serwisować.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 113
- Rejestracja: pn, 12 mar 2007, 20:22
- Motocykl: crf 450
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Motocykl na tor/las/poligon -15000 zł
Jeżeli ma opcję dozbierać do nówki to ja bym się nie zastanawiał. Używany to loteria. Kupno nowego daje Ci spokój na kilka sezonów i pewność tego co siedzi w środku.
-
Autor tematuszpaker510
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 38
- Rejestracja: pn, 6 sty 2014, 21:20
- Motocykl: Kawasaki KX 250 F 2012
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wołomin/Wawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Motocykl na tor/las/poligon -15000 zł
A jeśli brałbym nowy, to jak jest z silnikiem, trzeba wymieniać tłok co te np.30 mth czy można trochę odpuścić np. 40 mth ? (Daję przykład bo nie wiem dokładnie co ile się wymienia)
-
- Mistrz prostej
- Posty: 113
- Rejestracja: pn, 12 mar 2007, 20:22
- Motocykl: crf 450
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Motocykl na tor/las/poligon -15000 zł
Powiedzmy, że w 250 4T wypada zajrzeć do góry silnika co jakieś 50 godzin. Częstość wymian raczej się znacznie nie zmienia ale:
- jeżeli nie będziesz miał mega pecha to w przypadku nówki nie masz żadnych podstaw aby grzebać w:
- skrzyni biegów
-sprzęgle ( myślę tu o koszu)
-głowicy ( grubsze naprawy)
-wszelkie pierdoły- mocowania, szprychy, obręcze- to wszystko Cię nie dotyczy.
Dodatkowo nie spotkasz mega patentów
Nie mówię, że nie ma potrzeby tam zaglądać. Chodzi o to, że przy amatorskiej jeździe nie musisz się przejmować i non stop coś naprawiać co w znacznym stopniu powinno podnieść Twój komfort. Jednym słowem jak powiedział GRUUBBYY: święty spokój
Jeżeli źle myślę to proszę mnie poprawić. Ja decyzję już podjąłem- po tym sezonie mam zamiar kupić nówkę i nie pieprzyć się z wychodzącymi co chwile mniej lub bardziej poważnymi pierdołami, które sukcesywnie się pojawiają.
Tylko przemyśl na spokojnie jak wyglądają Twoje finanse. Wypruć się z całej kasy i potem nie mieć za co serwisować sprzętu jest łatwo. W takim wypadku bierz używany. U Ciebie jest jeszcze jeden problem - nie masz wielkiego doświadczenia i nie wiesz jaką pojemność wybrać "Trochę traci na wartości a boje się że będę chciał się przesiąść na 450" Powiem Ci, że bawię się w ten sport jakieś 5 lat i nie czuje wielkiego ciągu na 450 ale opcji tej nie wykluczam ( 188cm, jakieś 90-93 kg w stroju). Wykorzystać 450 na torze to już jest wyższa szkoła jazdy, wątpię aby przesiadka po 2 latach w Twoim przypadku była konieczna.
Musisz po prostu pojeździć chwilę kilkoma sprzętami i zdecydować. Ja skłaniałbym się na 250 4t ( najbardziej uniwersalny ).
- jeżeli nie będziesz miał mega pecha to w przypadku nówki nie masz żadnych podstaw aby grzebać w:
- skrzyni biegów
-sprzęgle ( myślę tu o koszu)
-głowicy ( grubsze naprawy)
-wszelkie pierdoły- mocowania, szprychy, obręcze- to wszystko Cię nie dotyczy.
Dodatkowo nie spotkasz mega patentów
Nie mówię, że nie ma potrzeby tam zaglądać. Chodzi o to, że przy amatorskiej jeździe nie musisz się przejmować i non stop coś naprawiać co w znacznym stopniu powinno podnieść Twój komfort. Jednym słowem jak powiedział GRUUBBYY: święty spokój
Jeżeli źle myślę to proszę mnie poprawić. Ja decyzję już podjąłem- po tym sezonie mam zamiar kupić nówkę i nie pieprzyć się z wychodzącymi co chwile mniej lub bardziej poważnymi pierdołami, które sukcesywnie się pojawiają.
Tylko przemyśl na spokojnie jak wyglądają Twoje finanse. Wypruć się z całej kasy i potem nie mieć za co serwisować sprzętu jest łatwo. W takim wypadku bierz używany. U Ciebie jest jeszcze jeden problem - nie masz wielkiego doświadczenia i nie wiesz jaką pojemność wybrać "Trochę traci na wartości a boje się że będę chciał się przesiąść na 450" Powiem Ci, że bawię się w ten sport jakieś 5 lat i nie czuje wielkiego ciągu na 450 ale opcji tej nie wykluczam ( 188cm, jakieś 90-93 kg w stroju). Wykorzystać 450 na torze to już jest wyższa szkoła jazdy, wątpię aby przesiadka po 2 latach w Twoim przypadku była konieczna.
Musisz po prostu pojeździć chwilę kilkoma sprzętami i zdecydować. Ja skłaniałbym się na 250 4t ( najbardziej uniwersalny ).
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 49
- Rejestracja: pn, 19 paź 2009, 20:27
- Motocykl: 250f
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Motocykl na tor/las/poligon -15000 zł
a widzisz Ciebie boisz się, żę będzie cię ciągnąć do 450, a mnie po 250 naszła ochota na 125 ccm