Motocykl na tor/las/poligon -15000 zł

Podaj nam kilka cennych informacji, a my polecimy Ci jaki motocykl będzie dla Ciebie najlepszy.
Autor tematu
szpaker510
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 38
Rejestracja: pn, 6 sty 2014, 21:20
Motocykl: Kawasaki KX 250 F 2012
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wołomin/Wawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Motocykl na tor/las/poligon -15000 zł

Post autor: szpaker510 » czw, 9 sty 2014, 15:01

A co w razie sprzedaży po roku / 2 latach używania ? Trochę traci na wartości a boje się że będę chciał się przesiąść na 450. Może dlatego że jeszcze nie jeździłem na 250 4t, musze się przejechać i zobaczyć czy ma jaką ma moc i jak się jeździ.

Tak ogólnie to fajna oferta jest :

http://otomoto.pl/suzuki-rm-z-250-2012- ... 27160.html

http://otomoto.pl/ktm-sx-ktm-sxf-350-20 ... 86137.html

http://otomoto.pl/yamaha-yzf-yamaha-yzf ... 48905.html

To jak z tą RM-Z ? Odstaje od innych ?

GRUUBBYY
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 289
Rejestracja: śr, 30 sie 2006, 18:07
Motocykl: KLX 450 R
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Świecie
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Status : Offline

Re: Motocykl na tor/las/poligon -15000 zł

Post autor: GRUUBBYY » czw, 9 sty 2014, 16:07

Jak już teraz myślisz ile stracisz to sobie podaruj ten sport.

Anubis
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 29
Rejestracja: czw, 22 sie 2013, 09:14
Motocykl: XR650R Supermoto
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wa-wa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Motocykl na tor/las/poligon -15000 zł

Post autor: Anubis » czw, 9 sty 2014, 18:01

szpaker510 pisze:
To jak z tą RM-Z ? Odstaje od innych ?

Do któregoś tam roku na RMZ-ty narzekali , poczytaj na forum jest trochę informacji.
Ja początkowo napaliłem się na RMZ ale ostatecznie kupiłem Kata.

Awatar użytkownika
andrzej555
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 824
Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
Motocykl: soon 250 4t
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: WRA
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Motocykl na tor/las/poligon -15000 zł

Post autor: andrzej555 » czw, 9 sty 2014, 20:51

Koledzy nie przesadzajcie chłopak chce polatać na torze ,a wy mu od razu nowy proponujecie,kto z was od razu od nówki zaczął,jeden na dziesięciu może,niech kupi używke i też polata ,a utrata wartości go troche ominie.Nowy też trzeba serwisować.
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser

Autor tematu
szpaker510
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 38
Rejestracja: pn, 6 sty 2014, 21:20
Motocykl: Kawasaki KX 250 F 2012
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wołomin/Wawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Motocykl na tor/las/poligon -15000 zł

Post autor: szpaker510 » czw, 9 sty 2014, 21:42

Fajny jest ten sx-f 350 ale na zawody wchodzi pewnie pod klasę 450 ?

Ogólnie to też mi zależy na bezpiecznej jeździe. Właśnie, mam też pytanie czy jeżdżąc nie ryzykownie, na mniejszej i łatwiejszej maszynie duża możliwość że złapię kontuzje?
Gdzie najczęściej łapie się kontuzje ? Tor czy teren ?

Awatar użytkownika
andrzej555
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 824
Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
Motocykl: soon 250 4t
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: WRA
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Motocykl na tor/las/poligon -15000 zł

Post autor: andrzej555 » pt, 10 sty 2014, 06:07

Kontuzje łapiesz jak przeliczysz swoje umiejętności na możliwościami,teren nie ma znaczenia,tor jest bardziej wymagający.
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser

tobiasz86
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 352
Rejestracja: ndz, 25 lip 2010, 10:20
Motocykl: crf250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rymanów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Motocykl na tor/las/poligon -15000 zł

Post autor: tobiasz86 » pt, 10 sty 2014, 11:19

Ale teren z kolei jest bardziej nieprzewidywalny, nigdy nie wiesz co jest za zakrętem. 350 fajny ale na tor 250 w zupełności wystarcza. Na początki lepsza będzie słabsza maszyna, nauczysz się dzięki temu techniki a nie tylko odkręcania na prostych.

GRUUBBYY
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 289
Rejestracja: śr, 30 sie 2006, 18:07
Motocykl: KLX 450 R
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Świecie
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Status : Offline

Re: Motocykl na tor/las/poligon -15000 zł

Post autor: GRUUBBYY » pt, 10 sty 2014, 13:32

andrzej555 pisze:Koledzy nie przesadzajcie chłopak chce polatać na torze ,a wy mu od razu nowy proponujecie,kto z was od razu od nówki zaczął,jeden na dziesięciu może,niech kupi używke i też polata ,a utrata wartości go troche ominie.Nowy też trzeba serwisować.
Ta tylko ilu z nas w wieku 17 lat miało 15 tysi na motor?

swiatex
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 113
Rejestracja: pn, 12 mar 2007, 20:22
Motocykl: crf 450
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Motocykl na tor/las/poligon -15000 zł

Post autor: swiatex » sob, 11 sty 2014, 19:13

Jeżeli ma opcję dozbierać do nówki to ja bym się nie zastanawiał. Używany to loteria. Kupno nowego daje Ci spokój na kilka sezonów i pewność tego co siedzi w środku.

Autor tematu
szpaker510
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 38
Rejestracja: pn, 6 sty 2014, 21:20
Motocykl: Kawasaki KX 250 F 2012
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wołomin/Wawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Motocykl na tor/las/poligon -15000 zł

Post autor: szpaker510 » sob, 11 sty 2014, 21:37

A jeśli brałbym nowy, to jak jest z silnikiem, trzeba wymieniać tłok co te np.30 mth czy można trochę odpuścić np. 40 mth ? (Daję przykład bo nie wiem dokładnie co ile się wymienia)

swiatex
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 113
Rejestracja: pn, 12 mar 2007, 20:22
Motocykl: crf 450
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Motocykl na tor/las/poligon -15000 zł

Post autor: swiatex » pt, 17 sty 2014, 15:25

Powiedzmy, że w 250 4T wypada zajrzeć do góry silnika co jakieś 50 godzin. Częstość wymian raczej się znacznie nie zmienia ale:
- jeżeli nie będziesz miał mega pecha to w przypadku nówki nie masz żadnych podstaw aby grzebać w:
- skrzyni biegów
-sprzęgle ( myślę tu o koszu)
-głowicy ( grubsze naprawy)
-wszelkie pierdoły- mocowania, szprychy, obręcze- to wszystko Cię nie dotyczy.

Dodatkowo nie spotkasz mega patentów :)

Nie mówię, że nie ma potrzeby tam zaglądać. Chodzi o to, że przy amatorskiej jeździe nie musisz się przejmować i non stop coś naprawiać co w znacznym stopniu powinno podnieść Twój komfort. Jednym słowem jak powiedział GRUUBBYY: święty spokój

Jeżeli źle myślę to proszę mnie poprawić. Ja decyzję już podjąłem- po tym sezonie mam zamiar kupić nówkę i nie pieprzyć się z wychodzącymi co chwile mniej lub bardziej poważnymi pierdołami, które sukcesywnie się pojawiają.

Tylko przemyśl na spokojnie jak wyglądają Twoje finanse. Wypruć się z całej kasy i potem nie mieć za co serwisować sprzętu jest łatwo. W takim wypadku bierz używany. U Ciebie jest jeszcze jeden problem - nie masz wielkiego doświadczenia i nie wiesz jaką pojemność wybrać :) "Trochę traci na wartości a boje się że będę chciał się przesiąść na 450" Powiem Ci, że bawię się w ten sport jakieś 5 lat i nie czuje wielkiego ciągu na 450 ale opcji tej nie wykluczam ( 188cm, jakieś 90-93 kg w stroju). Wykorzystać 450 na torze to już jest wyższa szkoła jazdy, wątpię aby przesiadka po 2 latach w Twoim przypadku była konieczna.

Musisz po prostu pojeździć chwilę kilkoma sprzętami i zdecydować. Ja skłaniałbym się na 250 4t ( najbardziej uniwersalny ).

Jasimierz
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 49
Rejestracja: pn, 19 paź 2009, 20:27
Motocykl: 250f
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Motocykl na tor/las/poligon -15000 zł

Post autor: Jasimierz » pt, 17 sty 2014, 16:52

a widzisz Ciebie boisz się, żę będzie cię ciągnąć do 450, a mnie po 250 naszła ochota na 125 ccm :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wybór motocykla”