KTM SXF 250 2010r. 280 mth - czy warto?
-
Autor tematuindestructible
- Mistrz prostej
- Posty: 93
- Rejestracja: pt, 15 lip 2011, 13:31
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
KTM SXF 250 2010r. 280 mth - czy warto?
Witam wszystkich,
Jak w temacie mam okazje moto kupic na wiosne KTM SXF 250 z 2010r. z przebiegiem 280mth (licznik od nowosci). Moto kupil kolega jako nowy z salonu w 2011 a przy okazji jako swoj pierwszy w zyciu motocykl. Pierwsze 100mth to byla nauka jazdy bo sam widzialem progres i od nowosci byl serwisowany TYLKO w jednym profesjonalnym serwisie. Skonczylo sie ze od jakiegos niedawnego czasu kolega tak sie wkrecil ze w zawodach zaczal startowac. Z opinii serwisu wiem ze wszystko bylo w moto robione przed czasem stad moje pytanie czy warto bo niby wszystko wiem o moto od poczatku gdzie serwis byl robiony itd jednak ten przebieg troche przeraza, czy moto dlugo jeszcze pojezdzi a nie zacznie sie sypac.
Jak w temacie mam okazje moto kupic na wiosne KTM SXF 250 z 2010r. z przebiegiem 280mth (licznik od nowosci). Moto kupil kolega jako nowy z salonu w 2011 a przy okazji jako swoj pierwszy w zyciu motocykl. Pierwsze 100mth to byla nauka jazdy bo sam widzialem progres i od nowosci byl serwisowany TYLKO w jednym profesjonalnym serwisie. Skonczylo sie ze od jakiegos niedawnego czasu kolega tak sie wkrecil ze w zawodach zaczal startowac. Z opinii serwisu wiem ze wszystko bylo w moto robione przed czasem stad moje pytanie czy warto bo niby wszystko wiem o moto od poczatku gdzie serwis byl robiony itd jednak ten przebieg troche przeraza, czy moto dlugo jeszcze pojezdzi a nie zacznie sie sypac.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 200
- Rejestracja: pt, 7 gru 2012, 22:28
- Motocykl: WR450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Łódzkie Poddębice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SXF 250 2010r. 280 mth - czy warto?
Jeżeli moto serwisowane jak każe serwisówka i masz pewność to może być rodzynek.
Wolałbym bym 250 mth i pewne serwisy niżeli 100 mth i bez serwisu
Wolałbym bym 250 mth i pewne serwisy niżeli 100 mth i bez serwisu
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 45
- Rejestracja: pn, 17 maja 2010, 18:13
- Motocykl: cr125 '06, cr125 '07
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SXF 250 2010r. 280 mth - czy warto?
ja w cr125 w tym sezonie zrobiłem 100mth, motor ma 6lat no to niech ma 400/500mth. Także 280mth to raczej taki normalny przebieg. Poza tym te 280mth to może plastiki przejeździły ;p
TRZEBA
ZAP
IER
DA
LAĆ
ZAP
IER
DA
LAĆ
-
Autor tematuindestructible
- Mistrz prostej
- Posty: 93
- Rejestracja: pt, 15 lip 2011, 13:31
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SXF 250 2010r. 280 mth - czy warto?
No wlasnie moto przez okolo sezon w ktorym bylo kupione nie bylo katowane dosc ostro bo kolega uczyl sie jezdzic i to po lesie a pierwszy tlok wymienil przy ok 100 mth jesli mnie pamiec nie myli, ale jezdzil bardzo czesto i w kolejnym sezonie zrobil ok 120 mth z podzialem juz las 30% tor 70% a teraz tylko tor. Moto pare ostrych gleb zaliczylo ale nie ma popekanych plastikow. Cieply pali od kopa, zimny kopie za 2/3 razem, bede w przyszlym tygodniu u kolegi i zobacze za ktorym razem pali.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SXF 250 2010r. 280 mth - czy warto?
Liczba mth nie ma większego znaczenia jeżeli nie patrzysz na wygląd i sprzęt jest serwisowany jak należy.
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser
-
- Do odcięcia!
- Posty: 926
- Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
- Motocykl: YZ125 `08
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SXF 250 2010r. 280 mth - czy warto?
Jak czytam, że robicie 120mh w sezonie to jednak cieszę się, że nie mam tyle czasu bo 4 tłoki w tym 2 generalki by mnie zjadły
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514
-
Autor tematuindestructible
- Mistrz prostej
- Posty: 93
- Rejestracja: pt, 15 lip 2011, 13:31
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SXF 250 2010r. 280 mth - czy warto?
Kre_K - o to nie pytałem jeszcze ale dowiem się, napewno wiem jak juz wymienilem wczesniej ze dzwonilem do serwisu wypytac o KTMa i dostalem opinie ze wszystko bylo pilnowane jak nalezy wiec wad urytych o ktorych by wiedzial kolega nie ma, zreszta 20 mth temu byl zakladany nowy tlok i przy okazji przeglad byl robiony ale co wiecej to nie wiem.
Wiem napewno że po tym tłoku który obecnie jest odrazu korbe trzeba bedzie robic bo to juz 2-3 tlok. Kolega mi mowil jeszcze ze gdyby nie sprzedawal (bo juz 125 2t czeka na niego) to po tym tloku robilby remont specjalnie pod siebie tj nowy cylinder, korba tlok i cos tam jeszcze tak zeby go odswiezyc, ale powiedzial ze jesli ja wezme moto to moge darowac sobie taki remont bo przez dlugi czas moto nie bedzie katowane z racji ze to bedzie moje pierwsze moto w zyciu, i przez sezon praktycznie do niczego nie bede musial sie dotykac.
Wiem napewno że po tym tłoku który obecnie jest odrazu korbe trzeba bedzie robic bo to juz 2-3 tlok. Kolega mi mowil jeszcze ze gdyby nie sprzedawal (bo juz 125 2t czeka na niego) to po tym tloku robilby remont specjalnie pod siebie tj nowy cylinder, korba tlok i cos tam jeszcze tak zeby go odswiezyc, ale powiedzial ze jesli ja wezme moto to moge darowac sobie taki remont bo przez dlugi czas moto nie bedzie katowane z racji ze to bedzie moje pierwsze moto w zyciu, i przez sezon praktycznie do niczego nie bede musial sie dotykac.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 86
- Rejestracja: sob, 7 sie 2010, 08:26
- Motocykl: LTZ400
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: lubelskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SXF 250 2010r. 280 mth - czy warto?
ja bym brał jak moto pewne
co jak kupisz moto które będzie miało 350 mth a na liczniku 90 mth?
co jak kupisz moto które będzie miało 350 mth a na liczniku 90 mth?
-
Autor tematuindestructible
- Mistrz prostej
- Posty: 93
- Rejestracja: pt, 15 lip 2011, 13:31
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SXF 250 2010r. 280 mth - czy warto?
No mam nadzieje ze moto wypali w marcu, zwlaszcza ze za 11 tys jest do wyrwania, obecnie stoi i czeka na mnie bo kolega za kilka dni drugie moto tylko ze uzywane ale z pewnego zrodla, wiec KTM zbedny. Rozwazam tylko czy bedzie sens robic cos na zas odrazu po zakupie - nie wiem moze wydatkow sobie szukam ale chce by maszyna chodzila jak zegarek.
* Z ciuchami i ochraniaczmi sie zastanawiam co i za ile na poczatek wystarczy ale to juz inny temat zaloze w innym dziale.
* Z ciuchami i ochraniaczmi sie zastanawiam co i za ile na poczatek wystarczy ale to juz inny temat zaloze w innym dziale.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 455
- Rejestracja: sob, 12 wrz 2009, 13:36
- Motocykl: cyryfy
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SXF 250 2010r. 280 mth - czy warto?
sprawa wyglada tak,ze wierzac w zapewnienia telefoniczne i zapewnienia kolegi (zadnego ze zrodel nie podwazam)
w przypadku motocykla crossowego,moze sie okazac sie strata pieniedzy i kolegi
w crossowce rownie dobrze moze sie cos urwac na wolnych obrotach przy busie na stojaku jak i idac pelną lyzka.
dowiedz sie w jakiej kondycji jest glowica,konkretnie.
kiedy i czy w ogole bylo cos robione,jesli nie,to jakie grubosci plytek zostaly zastosowane ostatnio.
czy przy wymianie ktoregos tam z kolei tloka,kolega zajął sie korbą?
i tak w ogóle,to jest 280mth wedlug licznika? bo jesli tak,to mozesz spokojnie odjac od tego z 50godzin realnych przegbiegu.
mam taki motocykl z tego roku,kupilem go z przebiegiem mysle nie wiecej niz 40 mth, (ori ogumienie,naped,klocki itp,itd),wiec jak chcesz,mozesz zweryfikowac stan w stosunku do mojego,ale to PW:)
w przypadku motocykla crossowego,moze sie okazac sie strata pieniedzy i kolegi
w crossowce rownie dobrze moze sie cos urwac na wolnych obrotach przy busie na stojaku jak i idac pelną lyzka.
dowiedz sie w jakiej kondycji jest glowica,konkretnie.
kiedy i czy w ogole bylo cos robione,jesli nie,to jakie grubosci plytek zostaly zastosowane ostatnio.
czy przy wymianie ktoregos tam z kolei tloka,kolega zajął sie korbą?
i tak w ogóle,to jest 280mth wedlug licznika? bo jesli tak,to mozesz spokojnie odjac od tego z 50godzin realnych przegbiegu.
mam taki motocykl z tego roku,kupilem go z przebiegiem mysle nie wiecej niz 40 mth, (ori ogumienie,naped,klocki itp,itd),wiec jak chcesz,mozesz zweryfikowac stan w stosunku do mojego,ale to PW:)
---------------------------
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 49
- Rejestracja: pn, 19 paź 2009, 20:27
- Motocykl: 250f
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SXF 250 2010r. 280 mth - czy warto?
pamiętajcie, że przy jeździe nie zużywa się tylko i wyłącznie silnik. 280 mth to bardzo duże obciążenia dla chociażby ramy czy innych elementów takie jak łączenia, piasty, felgi lub zawieszenie. 280 mth to dużo.