wielki dylemat
-
Autor tematubialas11
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 37
- Rejestracja: śr, 12 wrz 2012, 14:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: płock góry ciechomice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
wielki dylemat
Witam
Już od jakiegoś czasu mocno myślę nad zmianą mojej crossówki na enduro
Śmigam aktualnie na tm racing 125 2t (full cross) jednak tor widzi ona raz w rok albo i nie, większość jazdy to leśne ścieżki, trochę terenu, żwirownia itd.
Chcę wymienić na motor enduro koniecznie zarejestrowany budżet ok 6,500zł i nie wiem czy ma to być 2t czy 4t
Myślałem nad:
dr 350 - nie wiem czy nie będzie za słabe
ttr 250 - j.w
drz 400 - (jeździłem i jest fajne) jednak za mały budżet
dt 125 (itp.) - odpada od razu bo jest stanowczo za słabe
wr 400/426/450 - nie miałem nigdy styczności ale w tej cenie raczej kapeć i nie wiem czy nie za mocne
exc 400 -j.w
exc 125, 200, 250 2t - nie jeździłem nigdy i nie wiem jak z tymi 2t w terenie chodź bardzo do mnie przemawia
Kocham dźwięk 2t jednak na 4t jeździło mi się wygodniej
sam już nie wiem co kupić, czego szukać, na czym się skupić
Szukam jakiegoś kompromisu tak aby nie był za słaby i za mocny, dawał rade w terenie i dorównywał crossówce 125
Jakieś wasze propozycje? sugestie? porady?
Już od jakiegoś czasu mocno myślę nad zmianą mojej crossówki na enduro
Śmigam aktualnie na tm racing 125 2t (full cross) jednak tor widzi ona raz w rok albo i nie, większość jazdy to leśne ścieżki, trochę terenu, żwirownia itd.
Chcę wymienić na motor enduro koniecznie zarejestrowany budżet ok 6,500zł i nie wiem czy ma to być 2t czy 4t
Myślałem nad:
dr 350 - nie wiem czy nie będzie za słabe
ttr 250 - j.w
drz 400 - (jeździłem i jest fajne) jednak za mały budżet
dt 125 (itp.) - odpada od razu bo jest stanowczo za słabe
wr 400/426/450 - nie miałem nigdy styczności ale w tej cenie raczej kapeć i nie wiem czy nie za mocne
exc 400 -j.w
exc 125, 200, 250 2t - nie jeździłem nigdy i nie wiem jak z tymi 2t w terenie chodź bardzo do mnie przemawia
Kocham dźwięk 2t jednak na 4t jeździło mi się wygodniej
sam już nie wiem co kupić, czego szukać, na czym się skupić
Szukam jakiegoś kompromisu tak aby nie był za słaby i za mocny, dawał rade w terenie i dorównywał crossówce 125
Jakieś wasze propozycje? sugestie? porady?
1. Admin ma zawszę racje.
2. jeśli Admin nie ma racji to patrz pkt. 1
2. jeśli Admin nie ma racji to patrz pkt. 1
-
- Mistrz prostej
- Posty: 53
- Rejestracja: wt, 18 paź 2011, 12:11
- Motocykl: YZ450F 08''
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: O/Myślenic
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: wielki dylemat
w tej cenie może Ci się uda znaleźć jakiego 520 exc. Motorek całkiem niezły a nadmiarem mocy się nie przejmuj po prostu nie jeździj na pełnym gwizdku. Zarejestrowanego 4t w tej cenie i jeszcze we względnym stanie będzie ciężko, ale nie jest to niemożliwe.
Motocykle wciągają jak woźny ćwiartkę
Cztery kółka potrafią poruszyć ciało, ale dwa ruszają dusze...
Cztery kółka potrafią poruszyć ciało, ale dwa ruszają dusze...
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 352
- Rejestracja: ndz, 25 lip 2010, 10:20
- Motocykl: crf250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Rymanów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: wielki dylemat
Sprzedałem za 6500 w bdb stanie 2004 bez rejestracji więc da się spokojnie znaleźć, jeśli waga Ci nie przeszkadza to do takiej jazdy będzie ok.drz 400 - (jeździłem i jest fajne) jednak za mały budżet
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 617
- Rejestracja: ndz, 21 wrz 2014, 18:07
- Motocykl: CRF250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wronki
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 455
- Rejestracja: sob, 12 wrz 2009, 13:36
- Motocykl: cyryfy
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: wielki dylemat
a co to jest full cross? :rolleyes:
nie podales w tym wszystkim motocykla,ktory imho z gory narzuca bieg wyscigu,a jest nim honda xr 400.
motocykl trwaly,lekki,mocny,bezobslugowy i zawsze gotowy do jazdy.
konstrukcja chlodzona powietrzem.sam motocykl przez to pozbawiony chlodnic (elementy dosc delikatne i drogie i jednoczesnie narazone na uszkodzenia w enduro) dzieki czemu dosc lekki,bo 116 kg na sucho.
do tego wrzucilbym kl 250/300 ale w wersji R.
z 2t rodzina exc,albo cos z homologacja w 250 2t typu hm cre 250 ,ale wtedy koszta utrzymania i zwyklej eksploatacji (olej,paliwo) x2 w stosunku do np. xr 400.
no i drz to sobie odpusc,bo to ciezka kanapa,no chyba,ze wersja E,ktora jest lekko uterenowiona,ale sucha i tak dalej wazy 130 kg przez co ten silnik wydaje sie byc mułęm nawet na keihinie z pompka przysp.
nie podales w tym wszystkim motocykla,ktory imho z gory narzuca bieg wyscigu,a jest nim honda xr 400.
motocykl trwaly,lekki,mocny,bezobslugowy i zawsze gotowy do jazdy.
konstrukcja chlodzona powietrzem.sam motocykl przez to pozbawiony chlodnic (elementy dosc delikatne i drogie i jednoczesnie narazone na uszkodzenia w enduro) dzieki czemu dosc lekki,bo 116 kg na sucho.
do tego wrzucilbym kl 250/300 ale w wersji R.
z 2t rodzina exc,albo cos z homologacja w 250 2t typu hm cre 250 ,ale wtedy koszta utrzymania i zwyklej eksploatacji (olej,paliwo) x2 w stosunku do np. xr 400.
no i drz to sobie odpusc,bo to ciezka kanapa,no chyba,ze wersja E,ktora jest lekko uterenowiona,ale sucha i tak dalej wazy 130 kg przez co ten silnik wydaje sie byc mułęm nawet na keihinie z pompka przysp.
---------------------------