Wysoka góra 2 suwa czy wysoki dól 4 suwa
-
Autor tematusebek1516
- Rekord toru!
- Posty: 1914
- Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
- Motocykl: gram w zielone
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Wysoka góra 2 suwa czy wysoki dól 4 suwa
Po pytaniu wnioskuję, że nigdy nie latałeś 250 4T, którą od razu byś wybrał w las bo przyjemniej się nią toczy po szutrach niż 125 2T. Na podjazdy oczywiście 250 4T. Mówiąc słaby dół 125 2T i słaba góra 250 4T porównujesz 2 zupełnie odmienne rzeczy bo 2T a 4T inaczej oddaje moc i dla osoby bez doświadczenia, stwierdzenie "słaba góra w 4T" nie oddaje realiów bo słaba góra to nie jest brak mocy od 8 tyś obrotów. Poza tym podjazdy to w 70% technika, widziałem jak 450 nie dawały rady gdy można było żółwim tempem bez piłowania wjechać 125 2T.
Jakie masz doświadczenie?
Jakie masz doświadczenie?
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 304
- Rejestracja: wt, 17 mar 2009, 19:39
- Motocykl: HUSKY
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Wysoka góra 2 suwa czy wysoki dól 4 suwa
Zalety setki:
-niska waga co bardzo docenisz w ciężkim terenie
-niskie koszty eksploatacji
-prostota silnika
-tańszy w zakupie niż 4t
-idealny motocykl do nabrania odpowiednich nawyków
-wersja exc spokojnie daję rade na podjazdach i w ciężkim terenie
Minusy setki:
-nie ma... minusem może być tylko nie ogarniający jeździec
Zalety 250 4t:
-charakterystyka silnika, która pomaga szczególnie osobom słabo ogarniającym sprzęt( nie potrafią używać sprzęgła, nie pracują ciałem, nie potrafią hamować itd.)
-mniejsze spalanie od 125
Minusy 250 4t:
-większa waga od 125
-droga w serwisowaniu ze względu na krótkie interwały wymian podzespołów silnika
-droższa w zakupie
-niska waga co bardzo docenisz w ciężkim terenie
-niskie koszty eksploatacji
-prostota silnika
-tańszy w zakupie niż 4t
-idealny motocykl do nabrania odpowiednich nawyków
-wersja exc spokojnie daję rade na podjazdach i w ciężkim terenie
Minusy setki:
-nie ma... minusem może być tylko nie ogarniający jeździec
Zalety 250 4t:
-charakterystyka silnika, która pomaga szczególnie osobom słabo ogarniającym sprzęt( nie potrafią używać sprzęgła, nie pracują ciałem, nie potrafią hamować itd.)
-mniejsze spalanie od 125
Minusy 250 4t:
-większa waga od 125
-droga w serwisowaniu ze względu na krótkie interwały wymian podzespołów silnika
-droższa w zakupie
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 27
- Rejestracja: śr, 26 wrz 2012, 19:50
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kraina
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Wysoka góra 2 suwa czy wysoki dól 4 suwa
Major, dzięki
Seba moje doświadczenie jest zerowe, a napisałen to co slyszalem. Piszę dlatego tutaj by się dowiedzieć co będzie dobre i na lata. Jeżeli przykładowo lepsze rozwiązanie to 4 t ale 2 t bedzie na dluzej bo lepsze to wiadomo ze wezme 2t bo nie mam kasy na wymiany motocykla co rok. Zalezy mi na odpowiadziach takie jak twoje czy majora, a najlepsze jesZcze by byly doswiadczenia. Wiem o co chodzi - w kazdym sporcie liczy sie technika, a nie moc. Pozdrawiam
Seba moje doświadczenie jest zerowe, a napisałen to co slyszalem. Piszę dlatego tutaj by się dowiedzieć co będzie dobre i na lata. Jeżeli przykładowo lepsze rozwiązanie to 4 t ale 2 t bedzie na dluzej bo lepsze to wiadomo ze wezme 2t bo nie mam kasy na wymiany motocykla co rok. Zalezy mi na odpowiadziach takie jak twoje czy majora, a najlepsze jesZcze by byly doswiadczenia. Wiem o co chodzi - w kazdym sporcie liczy sie technika, a nie moc. Pozdrawiam
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Wysoka góra 2 suwa czy wysoki dól 4 suwa
Koledzy napiszcie tu konkrety bo temat ciekawy czyli pisząc o wadze podajcie różnice ,itd.Kilka dni temu zamieniłem moją yz450 na exc 300 z kolegą z forum ,co prawda dużo nią nie jeżdziłem ,ale po krótkiej jeżdzie bardzo bolały mnie dłonie i przedramienia czego w 450 nie miałem nawet po godzinie jazdy.W 2t ta kiera non stop sie trzęsie takie dziwne bo 4t po prostu płynie ,jest bardziej przewidywalne i o wiele łatwiejsze w opanowaniu,jeżeli jutro będzie pogoda to polatam kilka godzin i dopisze plusy i minusy.
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 27
- Rejestracja: śr, 26 wrz 2012, 19:50
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kraina
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Wysoka góra 2 suwa czy wysoki dól 4 suwa
major000, dzięki bardzo przydatna informacja, lecz mam pytanie co do jazdy bo na tym mi tak że zależy. Kupując przykładowo któreś z tych moto, to w którym mi tam po roku nie braknie tej mocy ? Z tego co wiem 4 T jest mocniejsze ? 4 suwka ma 45 koni, a 2 suwek 38/40 ? Nie mówię już tutaj o technice, a o samej jeźdźcie. Przykładowo jeżdżąc setą rok czegoś się już chyba nauczę na niej, zaawansowany amator powinienem być, ale czy potem mi się nie będzie wydawać że ta 250"tka w 4 T byłaby lepszym rozwiązaniem bo ma te 5 koni więcej ? Wiadomo też że SETA nie ma elektrycznego rozrusznika który jest dość przydatny w terenie bo od kopania może trochę noga boleć po całym dniu jeżdżenia, co o tym sądzicie ?
andrzej555, czytałem właśnie na ścigaczu porównanie 250 2 T i 450 4 T i różnica jest można powiedzieć kolosalna bo przeszło 7 tyś. http://www.scigacz.pl/KTM,EXC,250,vs,EX ... 12627.html
Czytając ŚCIGACZA i nowy temat czyli : " Silnik dwusuwowy - fakty i mity " sugeruję że 2 T jest lepsze od 4 T ale za każdym razem jest to walka nie do ogarnięcia umysłowo... Mimo tego że 2 T będzie odrobinkę mocniejsze od 4 T, to jednak ten elektryczny zapłon zawsze się przyda np przy wjeździe na górę/hałdę i nam moto w połowie stanie, to można jeszcze pomęczyć się żeby wjechać, a 2 suwa nie kopniemy bo może być backflip. http://www.scigacz.pl/Silnik,dwusuwowy, ... 22006.html - stanowczo przekonuje w wywiadzie do 2 suwowego silniczka.
sebek1516, moje doświadczenie z motocyklami to w 80% była szosa i wiadomo 4 suwowe silniki ale nie mogę porównywać nakeda do exc, a i tak to się skończyło na 125 duke - tak że moje doświadczenie jest nikłe bo te 20 % było kupe lat temu na sx 65 Tak więc przechodząc do sedna i mojej "logiki" ridera drogowego, to bardziej bym ogarnął 4 suwa bo mniej więcej wiem jak się ten silnik zachowuje, lecz znowu jest ten 2 suw który też daje chyba radę. Przykładowo jest gość (adam tomiczek) który lata na 125 sx i exc, a więc coś na rzeczy jest. Gość z ścigacza jak z nim pisałem to też powiedział tak : " 125 jest dobre do zawodów SuperEnduro bo jest lekkie i jak go zamulisz, to nie zgaśnie " a " 250 jest dobre na dłuższe dystanse czyli zawody typu CrossCountry ale na SE też można startować ale jak go zamulimy to zgaśnie tylko jest ten elektryczny starter, a 2 suw jak zgaśnie, to go kopaj, a tu pik bzzzz i w palnik"
andrzej555, czytałem właśnie na ścigaczu porównanie 250 2 T i 450 4 T i różnica jest można powiedzieć kolosalna bo przeszło 7 tyś. http://www.scigacz.pl/KTM,EXC,250,vs,EX ... 12627.html
Czytając ŚCIGACZA i nowy temat czyli : " Silnik dwusuwowy - fakty i mity " sugeruję że 2 T jest lepsze od 4 T ale za każdym razem jest to walka nie do ogarnięcia umysłowo... Mimo tego że 2 T będzie odrobinkę mocniejsze od 4 T, to jednak ten elektryczny zapłon zawsze się przyda np przy wjeździe na górę/hałdę i nam moto w połowie stanie, to można jeszcze pomęczyć się żeby wjechać, a 2 suwa nie kopniemy bo może być backflip. http://www.scigacz.pl/Silnik,dwusuwowy, ... 22006.html - stanowczo przekonuje w wywiadzie do 2 suwowego silniczka.
sebek1516, moje doświadczenie z motocyklami to w 80% była szosa i wiadomo 4 suwowe silniki ale nie mogę porównywać nakeda do exc, a i tak to się skończyło na 125 duke - tak że moje doświadczenie jest nikłe bo te 20 % było kupe lat temu na sx 65 Tak więc przechodząc do sedna i mojej "logiki" ridera drogowego, to bardziej bym ogarnął 4 suwa bo mniej więcej wiem jak się ten silnik zachowuje, lecz znowu jest ten 2 suw który też daje chyba radę. Przykładowo jest gość (adam tomiczek) który lata na 125 sx i exc, a więc coś na rzeczy jest. Gość z ścigacza jak z nim pisałem to też powiedział tak : " 125 jest dobre do zawodów SuperEnduro bo jest lekkie i jak go zamulisz, to nie zgaśnie " a " 250 jest dobre na dłuższe dystanse czyli zawody typu CrossCountry ale na SE też można startować ale jak go zamulimy to zgaśnie tylko jest ten elektryczny starter, a 2 suw jak zgaśnie, to go kopaj, a tu pik bzzzz i w palnik"
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 466
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
- Motocykl: 293 cm3 w 2T
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Izery
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Wysoka góra 2 suwa czy wysoki dól 4 suwa
Jeśli chodzi o różnice w masie to konkretnie EXCF250 2009r. waga około 116kg vs EXC125 2003r. 101kg (masa realna) , w praktyce odczucie lekkości "sety" potęguje niski środek ciężkości, drugi przykład EXC450 2004r. masa 124kg vs EXC200 2006r. 102kg. Jeśli chodzi o plusy i minusy to plusem sety jest to że wymusza na dosiadającym precyzyjne operowanie gazem, skrzynią i hamulcami przez co jest trudniejsza do opanowania ale znaczniej szybciej "uczy".
-
- Mistrz prostej
- Posty: 87
- Rejestracja: ndz, 12 lut 2012, 14:12
- Motocykl: Yamaha yz 125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Wysoka góra 2 suwa czy wysoki dól 4 suwa
Po roku nie bedziesz zaawansowanym amatorem. Prawda jest taka, ze Twoje doswiadczenie z ulicznej jazdy przelozy sie na offroad tylko jezeli chodzi o ruszanie i zmiane biegow
Ja zawsze na pierwszs fure polece 125, dlatego ze to jest sprzet uczacy, na nim naboerzesz techniki, ogarniesz trzymanie gazu, mielenie biegami itp itd..
Po 3 latach bedziesz mogl zastanawiac sie nad czyms wiekszym, lub sam stwierdzisz, ze 125 wystarczy. Chociaz mnie osobiscie smiesza ludzie ktorzy mowia ze125 jest dla nich za slabe po 2-3 sezonach (no fakt, dla mistrza prostych moze byc).
Ja zawsze na pierwszs fure polece 125, dlatego ze to jest sprzet uczacy, na nim naboerzesz techniki, ogarniesz trzymanie gazu, mielenie biegami itp itd..
Po 3 latach bedziesz mogl zastanawiac sie nad czyms wiekszym, lub sam stwierdzisz, ze 125 wystarczy. Chociaz mnie osobiscie smiesza ludzie ktorzy mowia ze125 jest dla nich za slabe po 2-3 sezonach (no fakt, dla mistrza prostych moze byc).
-
- Admin
- Posty: 1872
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 18:04
- Motocykl: aktualnie brak
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: B-nia
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 12 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Wysoka góra 2 suwa czy wysoki dól 4 suwa
Ale głupoty piszesz, 2t - brak minusów, 4t - minusy Jedź kiedyś na MX Świata i powiedz do drużynom :>major000 pisze:Zalety setki:
-niska waga co bardzo docenisz w ciężkim terenie
-niskie koszty eksploatacji
-prostota silnika
-tańszy w zakupie niż 4t
-idealny motocykl do nabrania odpowiednich nawyków
-wersja exc spokojnie daję rade na podjazdach i w ciężkim terenie
Minusy setki:
-nie ma... minusem może być tylko nie ogarniający jeździec
Zalety 250 4t:
-charakterystyka silnika, która pomaga szczególnie osobom słabo ogarniającym sprzęt( nie potrafią używać sprzęgła, nie pracują ciałem, nie potrafią hamować itd.)
-mniejsze spalanie od 125
Minusy 250 4t:
-większa waga od 125
-droga w serwisowaniu ze względu na krótkie interwały wymian podzespołów silnika
-droższa w zakupie
Ktore interwaly wymian elementow w 4T. Chyba jestes niepowazny. Tlok w 4T zyje dwa razy dluzej niz w 2T. To samo tyczy sie reszty. Cena to kwestia indywidualna i nie ma co tego porownywac, na rynku widze mnostwo 4T tanszych od 2T. Zaleta to mniejsze spalanie? Co kogo spalanie interesuje? Tu się nie jeździ na dlugich dystansach a jeśli będzie potrzebował jeźdizć po 300km dziennie to kupi powiększony zbiornik paliwa i tyle.
Ode mnie powiem Ci tyle, bierz KTM EXC 250F (ew. EXC 200 2T, też go brałeś pod uwagę:) Nie celuj w 125 to jazdy enduro - to tylko na tor się nadaje.
PS. Kto Ci powiedział, że 2T nie mają rozruszników? :>
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 27
- Rejestracja: śr, 26 wrz 2012, 19:50
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kraina
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Wysoka góra 2 suwa czy wysoki dól 4 suwa
Maciek611, no wiadomo 125, ale 250 i 125 są na równi dlatego na zawodach np : mx jest klasa MX2 = 125 2 T i 250 4 T, a tak że w CC E1 to samo Tak więc chcę wybrać między tymi dwoma bo jak można nimi jechać w jednej klasie to znaczy chyba że są te sprzęty na równej mocy/pojemności że mogą się ścigać w tej samej klasie, lecz rozumiem Twój tok rozumowania bo na szosie tak się skacze : 125, 500, 600, 1000 - ale wiadomo mistrzowie prostej kupują zazwyczaj 125, a potem 600 albo 1000. Dlatego może też jako że jeździłem tymi 4 suwami nie będzie lepiej wsiąść na 4 suwa ? Mimo że będzie to 30kucy więcej ale wiem już jak ten silnik chodzi, a 2 t to będzie totalna nowość. Najpierw byłem nastawiony bardzo na te 125 w 2 t ale po dłuższym myśleniu weszło do życia te 4 T które brnie coraz wyżej i widzę w nim same +. Moto tak jak mówię chcę mieć min. 2-3 sezony tak jak Ty też piszesz. Mistrzem prostej nie chcę być - hehe. Głównie zamierzam uczyć się na podjazdach i na pobliski tor jeździć, lecz o mx nawet nie myślę (nie interesuje mnie ten sport za bardzo - enduro zawsze jakoś tam krążyło w około głowy)
solaris, no tak też mnie zdziwiło bo każdy motocykl ma swoje + i -. 4 T to wiem że się dłużej jeździ, a 2 T częściej trzeba remonty robić ale 2 t na gaźniku, a 4 t na wtrysku więc jak coś strzeli to 4 T będzie droższe, lecz nie o tym mowa. Nie zamierzam robić 300 km dziennie, a o spalaniu za bardzo się nie przejmuję bo w tygodniu nie będę jeździł za dużo z racji szkoły (późno kończę), a nawet jak bym jeździł, to ile ? Po paru godzinkach będę zasapany jak dzika świnia, hehe. Na CC jedzie się 50 km chyba, to taki długi odcinek - jak się nie mylę ?
125 w 2 T nie ma na 100% rozrusznika elektrycznego bo czytałem to na ścigaczu i taki gość mi to mówił, a wszystkie 4 suwy nowe mają teraz tylko rozrusznik elektryczny - bez kopki.
Gdyby tak miałbym powiedzieć co bardziej mnie interesuje to w 70% 4t, a 2 T w 30 % z racji iż do 4 T mam ten sentyment bo praktycznie 2 sezony na 125 w 4T. Co do EXC 200 tak brałem pod uwagę ale na zawodach tak jak pisałem moto startuje z "starymi" wyjadaczami czyli 250 2T i 450 4 T (to już za bardzo zaawansowana grupa i by mnie z powierzchni ziemi zmietli)
To samo pisał mi właśnie gość z ścigacza, a kolega co latał 2t i teraz 4t też mi poleca bardziej 4 suwa.
Chyba zostanę przy 4 suwowej 250"tce... Co do droższego zakupu, to 125 w 2 T kosztuje 27 z hakiem, a 4 t jakieś 32 jak dobrze pamiętam (albo 30?)
solaris, no tak też mnie zdziwiło bo każdy motocykl ma swoje + i -. 4 T to wiem że się dłużej jeździ, a 2 T częściej trzeba remonty robić ale 2 t na gaźniku, a 4 t na wtrysku więc jak coś strzeli to 4 T będzie droższe, lecz nie o tym mowa. Nie zamierzam robić 300 km dziennie, a o spalaniu za bardzo się nie przejmuję bo w tygodniu nie będę jeździł za dużo z racji szkoły (późno kończę), a nawet jak bym jeździł, to ile ? Po paru godzinkach będę zasapany jak dzika świnia, hehe. Na CC jedzie się 50 km chyba, to taki długi odcinek - jak się nie mylę ?
125 w 2 T nie ma na 100% rozrusznika elektrycznego bo czytałem to na ścigaczu i taki gość mi to mówił, a wszystkie 4 suwy nowe mają teraz tylko rozrusznik elektryczny - bez kopki.
Gdyby tak miałbym powiedzieć co bardziej mnie interesuje to w 70% 4t, a 2 T w 30 % z racji iż do 4 T mam ten sentyment bo praktycznie 2 sezony na 125 w 4T. Co do EXC 200 tak brałem pod uwagę ale na zawodach tak jak pisałem moto startuje z "starymi" wyjadaczami czyli 250 2T i 450 4 T (to już za bardzo zaawansowana grupa i by mnie z powierzchni ziemi zmietli)
To samo pisał mi właśnie gość z ścigacza, a kolega co latał 2t i teraz 4t też mi poleca bardziej 4 suwa.
Chyba zostanę przy 4 suwowej 250"tce... Co do droższego zakupu, to 125 w 2 T kosztuje 27 z hakiem, a 4 t jakieś 32 jak dobrze pamiętam (albo 30?)
-
Autor tematusebek1516
- Rekord toru!
- Posty: 1914
- Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
- Motocykl: gram w zielone
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Wysoka góra 2 suwa czy wysoki dól 4 suwa
Moc w obu przypadkach to okolice 40KM a te 45 to spore zawyżenie bo np 250 na wtryskach mają po 39KM.
Co do interwałów to popieram solarisa. Kiedyś przed zakupem kxf przeliczałem koszt eksploatacji przez sezon czyli jeden tłok w 250 4T względem 125 2T i nie wyszło strasznie różnie. A żeby tak jak napisałeś 2T było mocniejsze od 4T trzeba je dobrze nosić na obrotach a do jazdy na 12tyś to trzeba trochę techniki. Możesz kupić 250 4T i przez rok 3 razy samemu sprawdzić luz zaworowy a raz dać na konieczna regulację, olej wymieniać co 15 godz i tyle zabawy w sezonie bo raczej nie wylatasz więcej niż 50 godz.
No chyba że masz całe dnie wolne Albo kupić i odraz zaliczyć generalkę bo ktoś sprzedał chwilkę przed urwaniem korby.
Bezpieczniej dla Twojej psychiki będzie jak kupisz 125 i za awarie zapłacisz 1000 zł a nie 3000 ;>
Co do interwałów to popieram solarisa. Kiedyś przed zakupem kxf przeliczałem koszt eksploatacji przez sezon czyli jeden tłok w 250 4T względem 125 2T i nie wyszło strasznie różnie. A żeby tak jak napisałeś 2T było mocniejsze od 4T trzeba je dobrze nosić na obrotach a do jazdy na 12tyś to trzeba trochę techniki. Możesz kupić 250 4T i przez rok 3 razy samemu sprawdzić luz zaworowy a raz dać na konieczna regulację, olej wymieniać co 15 godz i tyle zabawy w sezonie bo raczej nie wylatasz więcej niż 50 godz.
No chyba że masz całe dnie wolne Albo kupić i odraz zaliczyć generalkę bo ktoś sprzedał chwilkę przed urwaniem korby.
Bezpieczniej dla Twojej psychiki będzie jak kupisz 125 i za awarie zapłacisz 1000 zł a nie 3000 ;>
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 27
- Rejestracja: śr, 26 wrz 2012, 19:50
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kraina
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Wysoka góra 2 suwa czy wysoki dól 4 suwa
sebek1516 pisze:Moc w obu przypadkach to okolice 40KM a te 45 to spore zawyżenie bo np 250 na wtryskach mają po 39KM.
Co do interwałów to popieram solarisa. Kiedyś przed zakupem kxf przeliczałem koszt eksploatacji przez sezon czyli jeden tłok w 250 4T względem 125 2T i nie wyszło strasznie różnie. A żeby tak jak napisałeś 2T było mocniejsze od 4T trzeba je dobrze nosić na obrotach a do jazdy na 12tyś to trzeba trochę techniki. Możesz kupić 250 4T i przez rok 3 razy samemu sprawdzić luz zaworowy a raz dać na konieczna regulację, olej wymieniać co 15 godz i tyle zabawy w sezonie bo raczej nie wylatasz więcej niż 50 godz.
No chyba że masz całe dnie wolne Albo kupić i odraz zaliczyć generalkę bo ktoś sprzedał chwilkę przed urwaniem korby.
Bezpieczniej dla Twojej psychiki będzie jak kupisz 125 i za awarie zapłacisz 1000 zł a nie 3000 ;>
Zamierzam kupić nowy motocykl (model 2014)
-
- Do odcięcia!
- Posty: 878
- Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
- Motocykl: KXF 250 2006
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Żywiec / Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Wysoka góra 2 suwa czy wysoki dól 4 suwa
50 h jazdy w Enduro na sezon? Jeśli mówisz o normalnych godzinach zegarowych to spokojnie tyle zrobi. Dziś zrobiłem przeszło 5 co równa się opróżnieniem baku Apropo tego że seta do Enduro się nie nadaje, jechał dziś w ekipie kolega na SX 120 2004 i równo wszystkie miejsca szedł, co więcej nie szło go nie raz dogonić. I nie mówię tu o jeździe po polach czy płaskim lesie tylko typowe górskie enduro. 2 lata temu jeździł z nami kolega na DT 125 97r. i też wszędzie wychodził, liczą się umiejętności:)
Co do spalania, mi wystarczył bak w RMZ 250 a w SX prawie 2 poszły
Co do spalania, mi wystarczył bak w RMZ 250 a w SX prawie 2 poszły