144/150 czy 250 2T!

Podaj nam kilka cennych informacji, a my polecimy Ci jaki motocykl będzie dla Ciebie najlepszy.
Autor tematu
Neex
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 169
Rejestracja: sob, 1 sty 2011, 15:29
Motocykl: KTM SXF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

144/150 czy 250 2T!

Post autor: Neex » ndz, 9 cze 2013, 10:35

Siema ;) Otóż mam dylemat chwile juz jeżdze na 125 wydaje mi sie ze ja ogarniam w sumie teraz jazda to zabawa a nie wyzwanie ;P I chyba to juz pora wskoczyc na coś wiekszego i tutaj rodzi sie pytanie czy moze sx 144 /150 czy ćwiara ? Fajnie jakby wypowiadały sie osoby ktore jezdzily na takowych motorkach. Nie wiem jaka jest róznica w mocy miedzy 125 a 144 i jaka miedzy 144 a 250 więc cieżko sie zdecydowac ;) Zdaje sobie sprawe ze 144 napewno bedzie mobilniejsza btw jak ktos jeszcze ma pojecie co do wagi motocykli to prosiłbym o info róznicy miedzy 144 a 250 (kg). I jeszcze jak wygląda sprawa 144 ze startami ? dopuszczane do tej samej klasy co 125 i 250 4t? Co prawda nie startowałem nigdy ale powoli zaczyna chodzic po głowie ;)

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: 144/150 czy 250 2T!

Post autor: Majster128 » ndz, 9 cze 2013, 11:07

Dobrze wiesz, że 144 nie pojedziesz w klasie 125 to chyba logiczne.
Zastanów się też nad 200ccm, były to dobra alternatywa po drodze do ćwiartki.

Czepek
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 926
Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
Motocykl: YZ125 `08
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 144/150 czy 250 2T!

Post autor: Czepek » ndz, 9 cze 2013, 12:32

Ja jeżdzę 3 sezon na secie z tego jeden po lesie, teraz 2gi mx to jak siadłem na 144 to czuć było różnice i to sporą, dzikie to jest :D

Majster, a czasem 144/150, która jest alternatywą dla 250 4t nie jedzie w mx2?
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: 144/150 czy 250 2T!

Post autor: Majster128 » ndz, 9 cze 2013, 12:51

Przecież kategoria wyraźnie określa maksymalną pojemność.

iMiron
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 203
Rejestracja: czw, 26 lis 2009, 19:33
Motocykl: cr125r '07
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 144/150 czy 250 2T!

Post autor: iMiron » ndz, 9 cze 2013, 13:13

Hmm... Czyli teoretycznie na 144/150 nie możemy pojechać ani w mx2 (od 100cc do 125cc), ani w mx1 (powyżej 175 cc do 500 2T).

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: 144/150 czy 250 2T!

Post autor: Majster128 » ndz, 9 cze 2013, 13:23

Skąd wziąłeś dolny próg dla mx1?

iMiron
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 203
Rejestracja: czw, 26 lis 2009, 19:33
Motocykl: cr125r '07
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 144/150 czy 250 2T!

Post autor: iMiron » ndz, 9 cze 2013, 18:45

Wszedłem w pierwszy lepszy link. Ten bodajże:
http://bydgoszcz.pzm.pl/pliki/2010-plik ... e-2013.pdf

Autor tematu
Neex
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 169
Rejestracja: sob, 1 sty 2011, 15:29
Motocykl: KTM SXF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 144/150 czy 250 2T!

Post autor: Neex » ndz, 9 cze 2013, 19:46

200 jest jak na lekarstwo, własnie obiło mi sie o uszy ze 144 została dopuszczona do klasy ze 125 ale nie startowałem nigdy wiec sie nie obracałemw tym temacie, teraz kolega wrzucił regulamin więc widze ze to jednak nie prawda.

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: 144/150 czy 250 2T!

Post autor: Majster128 » ndz, 9 cze 2013, 19:58

Właśnie przeglądnąłem regulamin PZM dla MP MX. Niestety do PZMu jeszcze nie dotarła informacja, że produkują takie pojemności.
W okręgówkach wszystko można nagiąć.

Autor tematu
Neex
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 169
Rejestracja: sob, 1 sty 2011, 15:29
Motocykl: KTM SXF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 144/150 czy 250 2T!

Post autor: Neex » ndz, 9 cze 2013, 20:05

No własnie mysle o jakis startach moze jeszcze w tym sezonie wiadomo zawsze to rozwija jakiegos skilla ;) Tyle ze właśnie chciałbym cos juz wiekszego ;) 250 4t jak dla mnie nudna jazda... (bez obrazy dla tych co 4t smigaja :P) 144 wydaje sie byc idealna no ale niewiadomo co i jak z tym podczas zawodów...

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: 144/150 czy 250 2T!

Post autor: Majster128 » ndz, 9 cze 2013, 20:08

Napisz maila do ZO PZM Kraków z zapytaniem. Zobaczymy co odpowiedzą.

Konrad324
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 299
Rejestracja: ndz, 10 kwie 2011, 15:58
Motocykl: CRF 250R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 144/150 czy 250 2T!

Post autor: Konrad324 » czw, 13 cze 2013, 00:53

Na większości amatorskich zawodów jest do 150ccm 2t a jak nigdy nie startował to chyba na MP od razu się nie wybiera także normalnie wystartuje.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wybór motocykla”