Nowy w crossach - moja historia i pomoc w doborze
-
- Rekord toru!
- Posty: 1914
- Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
- Motocykl: gram w zielone
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Nowy w crossach - moja historia i pomoc w doborze
E tam, cylindry ze stanów 1000-1600 zależy do czego i jak dużo ich w sieci.
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM
-
- Mistrz prostej
- Posty: 99
- Rejestracja: ndz, 22 sty 2012, 20:28
- Motocykl: exc 300
- Styl jazdy: Trial
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Nowy w crossach - moja historia i pomoc w doborze
levis pisze:dla mnie najważniejszym pytaniem jest sens dopłacania do nowszego rocznika - skoro i tak i tak jakiś tam remont trzeba zrobić...
akurat mam możliwość sprowadzenia sobie części ze stanów, więc jednak wolałbym nicasil niż tuleję, tym bardziej, że przy każdej zmianie tłoka trzeba robić szlif za 60-70 zeta...
czy zestawy Athena cylinder + tłok + uszczelki są coś warte ??
Zazwyczaj to zestawy zwiększające pojemność , nie pchał bym się w to,chyba że to dalej pozostaje 125 to spoko.
Ze względu na to że:
-dół silnika pozostaje taki sam a moc wzrasta i siła jaką przenosi korba łożyska i wszystko inne także.
-dostępność tłoków na takie pojemności słaba i drogo.
Wybierz motocykl jak najmłodszy. W 1999 bodajże była dość spora modernizacja kx'a 125 i ja bym od tego rocznika wybierał.
Zastanów się jeszcze dobrze czy nie 250. Nie namawiam ale nie jesteś kurduplem i 125 możesz szybko zajechać
-
Autor tematulevis
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 323
- Rejestracja: pn, 1 kwie 2013, 22:41
- Motocykl: 1990 Kx 125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Nowy w crossach - moja historia i pomoc w doborze
No i tu jest problem. Skąd mam wiedzieć jak mi się będzie jeździć na 125 ?
Jeździłęm na 23 konnej CFRie w 4t, to na prostej wiadomo, że miała mało mocy, ale na zakrętach czy hopkach, wytargała mną strasznie...
Na szczęście kolega niedługo przywozi do mnie swoją 250 prawdopodobnie na wymianę tłoka, to da mi pewnie chwilę pośmigać i wtedy się wyjaśni czy będę miał wystarczająco duże jaja, żeby uczyć się na 250tce...
Natomiast już wiem, żeby szukać roczników 99+ .
Czy rocznik zaszyty jest w VINie jakoś jawnie, czy trzeba vin odkodować i wtedy wyjdzie rocznik ?
Jeździłęm na 23 konnej CFRie w 4t, to na prostej wiadomo, że miała mało mocy, ale na zakrętach czy hopkach, wytargała mną strasznie...
Na szczęście kolega niedługo przywozi do mnie swoją 250 prawdopodobnie na wymianę tłoka, to da mi pewnie chwilę pośmigać i wtedy się wyjaśni czy będę miał wystarczająco duże jaja, żeby uczyć się na 250tce...
Natomiast już wiem, żeby szukać roczników 99+ .
Czy rocznik zaszyty jest w VINie jakoś jawnie, czy trzeba vin odkodować i wtedy wyjdzie rocznik ?
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 32
- Rejestracja: śr, 13 lut 2013, 17:14
- Motocykl: starowinka CR 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Przemyśl
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Nowy w crossach - moja historia i pomoc w doborze
W większości przypadków wklepujesz VIN w dekoder i w kilka sekund masz wszystko jasne, a jeśli nie to na forum jest temat, można poczytać, a jeśli nie będziesz dalej wiedzieć to podasz VIN na forum i na pewno ktoś ci powie jaki to rocznik
http://www.youtube.com/watch?v=Ankh5-I_n34
http://www.youtube.com/watch?v=kLnG1b_-_Sk
"GO BIG ALL DAY EVERYDAY"
http://www.youtube.com/watch?v=kLnG1b_-_Sk
"GO BIG ALL DAY EVERYDAY"