Początek przygody.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 466
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
- Motocykl: 293 cm3 w 2T
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Izery
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Początek przygody.
Jak byście nie zaklinali rzeczywistości to fakty pozostaną faktami, 4T jest bardziej złożoną konstrukcją ma więcej części ruchomych na dodatek w celu redukcji masy są to często części z wyszukanych materiałów wyliczone na styk. Wiadomo im bardziej skomplikowana konstrukcja tym szansa awari rośnie. Co do "przyjemności" z jazdy na 4T, to właśnie z powodów opisanych przez Ciebie poleca się 2T do nauki, bo trzeba częściej operować sprzęgłem, biegami czy oboma hamulcami, lepiej panować nad gazem, 2T uczy o 100% szybciej niż 4T.andrzej555 pisze:Ja jeżdze od kilku lat na 4t i oprócz podstawowych wymian i regulacji zaworów nie robie nic i nigdy nic sie nie zepsuło,trzeba kupować motory ,a nie okazyjnie cenowo heble,dobry motor kosztuje tyle co na zachodzie.W 2T też ci może korba wyjść bokiem i silnik do wyrzucenia,a jazda na 4T o wiele przyjemniejsza,mniej przerzucania wajchą do biegów,hamowanie silnikiem i najważniejsze spalanie.
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 1028
- Rejestracja: czw, 18 lut 2010, 15:24
- Motocykl: EXC 450
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Jarosław
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Początek przygody.
Widać andrzej nie zrozumiał mojego postu, większość początkujących celuje w maszyny za 5,5-7 tysiecy. Kup za tą kwotę 4T w Polsce od nieznajomego człowieka, rozbierz go po przywiezieniu i zobaczysz o co chodzi. Nie każdy ma gruby portfel lub bogatych rodziców. To tak trochę odbiegając od tematu, zakańczam tą dyskusję.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Początek przygody.
Nie wszyscy jeżdzący na crossach to zawodnicy i nie wszyscy używają crossów na torze.To tak a propo jazdy i tych częstych remontów.Stare motory nigdy nie będą takie jak nowe,roczne czy dwuletnie motory.Wiele osób,które kupują takowy motor to nie przyszli zawodnicy,ale młodzież co sie naoglądała filmików lub osoby lubiące jazde na moto,tylko niewielki procent z nich pozostanie przy tym sporcie i na poważnie to potraktuje,więc na pierwsze moto polecam 4T bo jest o wiele przyjemniejsze w prowadzeniu i ma sporo mniejsze spalanie.Miałem 2T i nie chce,dla mnie nie ma plusów.To że 4T jest droższe w naprawie to już ryzyko dla kupującego u nas jeżdzą na starych 4T i jakoś nie wybuchają,oczywiście amatorka bo jaki zawodnik używa starych sprzętów.To chyba tyle.
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser
-
- Mistrz prostej
- Posty: 51
- Rejestracja: śr, 20 cze 2012, 23:23
- Motocykl: KAwasaki kx 85
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Początek przygody.
No własnie nie kupisz za 7tyś wspaniałego 4T ''do jazdy''
Sam smigam kx85 2006 i fajnie sie jeździ po sezonie jazdy to "moje pierwsze moto z biegami" chce siadac na 125 bo czuje że już mozna
Sam smigam kx85 2006 i fajnie sie jeździ po sezonie jazdy to "moje pierwsze moto z biegami" chce siadac na 125 bo czuje że już mozna
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Początek przygody.
Dużo osób z forum przesiada sie na 4 takt.Najważniejsze to mieć wogóle jakiekolwiek moto,nawet jak nie jeżdze to lubie popatrzeć jak stoi w garażu
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 211
- Rejestracja: sob, 7 sty 2012, 02:38
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Początek przygody.
mlodywilk pisze:Ja znowuż nie cierpię 4t, na allegro stoją same zmęczone graty, wolę charakterystyke 2t, cross ma być dziki, a nie prostoliniowy bez jaj
Oba dobre i taka prawda
Ja tez wole 2t ale nie ma co wrzucac na 4t bo tez sa kozackie
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 691
- Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
- Motocykl: WR450F
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Początek przygody.
Moze na poczatek lepiej 125 2T, prostsza konstrukcja, mozna sie szybciej podszkolic w serwisowaniu za 4T moze rowniez przemawiac ladny basowy pomruk silnika (jezeli ma to dla Ciebie jakiekolwiek znaczenie)
-
- Mistrz prostej
- Posty: 81
- Rejestracja: pt, 11 lis 2011, 17:57
- Motocykl: Rmz 450
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznan-Leszno
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Początek przygody.
Osobiscie jezdze na 4t jezdzilem tez sporo na 2t ale nie o to tu chodzi!
Historia mojego kolegi napalil sie na 4t i kupil Yamahe 250 yzf 2001 moto na chodzie palace od kopa Dal za to 4800zl badz 5000 tys zl!
Jezdzil sobie tym po lesie ze dwa tygodnie praktycznie codziennie,stwierdzil ze juz jest gotowy na tor wiec go zabralismy.........
Motor na torze niewytrzymal nawet 2godzin zaczal slabnac mulic dusic sie itp. Po powrocie do domu nadal odpalal od kopa jechal ale go rozebralismy okazalo sie ze silnik jest wydymany do granic mozliwosci oprocz karterow i skrzyni wszystko poszlo na zlom
Koszt napraw slinika plus pierdoly typu malowanie ramy proszkiem itp oscyluje a granicach 6000tys zl
Historia mojego kolegi napalil sie na 4t i kupil Yamahe 250 yzf 2001 moto na chodzie palace od kopa Dal za to 4800zl badz 5000 tys zl!
Jezdzil sobie tym po lesie ze dwa tygodnie praktycznie codziennie,stwierdzil ze juz jest gotowy na tor wiec go zabralismy.........
Motor na torze niewytrzymal nawet 2godzin zaczal slabnac mulic dusic sie itp. Po powrocie do domu nadal odpalal od kopa jechal ale go rozebralismy okazalo sie ze silnik jest wydymany do granic mozliwosci oprocz karterow i skrzyni wszystko poszlo na zlom
Koszt napraw slinika plus pierdoly typu malowanie ramy proszkiem itp oscyluje a granicach 6000tys zl
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Początek przygody.
Pierwszy raz na torze i ciskał prawie 2 godziny to chyba robocop.
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser
-
- Mistrz prostej
- Posty: 81
- Rejestracja: pt, 11 lis 2011, 17:57
- Motocykl: Rmz 450
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznan-Leszno
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Początek przygody.
Kurcze z przerwami oczywiscie :finga: Wy ale za slowka lapiecie :butthead:andrzej555 pisze:Pierwszy raz na torze i ciskał prawie 2 godziny to chyba robocop.