Cross/Endrurro dla 195cm/95kg =/-6000zł

Podaj nam kilka cennych informacji, a my polecimy Ci jaki motocykl będzie dla Ciebie najlepszy.
Awatar użytkownika
WASP MX
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 18
Rejestracja: ndz, 4 wrz 2011, 19:21
Motocykl: Kawasaki KX250F
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Cross/Endrurro dla 195cm/95kg =/-6000zł

Post autor: WASP MX » pt, 11 sty 2013, 17:57

Majster zluzuj trochę. Poznajesz tego pana/wyścig?
Obrazek

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3256
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: Cross/Endrurro dla 195cm/95kg =/-6000zł

Post autor: Majster128 » pt, 11 sty 2013, 18:07

Jak najbardziej, ale już zbyt wiele crossów miałem do naprawy po tym jak ktoś nimi jeździł po długich prostych, na małych przełożeniach i wysokich obrotach. Efekt zawsze był jeden - zatarcie. Dlatego przestrzegam.

Awatar użytkownika
Rams
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 524
Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 22:30
Motocykl: mechaniczna pomarancza
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Sta
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Cross/Endrurro dla 195cm/95kg =/-6000zł

Post autor: Rams » pt, 11 sty 2013, 18:34

WASP MX tylko ten motocykl ma mało wspólnego z seryjną crossówka no może plastiki.

Awatar użytkownika
ghollum
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 466
Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
Motocykl: 293 cm3 w 2T
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Izery
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Cross/Endrurro dla 195cm/95kg =/-6000zł

Post autor: ghollum » pn, 21 sty 2013, 19:39

WASP MX pisze:Majster zluzuj trochę. Poznajesz tego pana/wyścig?
Crossy startujące w tego typu zawodach to praktycznie enduraki, mają zmodyfikowany silnik i zawias, i mają tyle samo wspólnego z crossami co YZF450 twojego kumpla ze startującymi w dakarze YZF450 . Majster ma rację po co wyważać otwarte drzwi podział na enduro i cross nie powstał z widzimisię producentów a faktu innych wymagań stawianych tego typu sprzętowi w konkretnych warunkach . Ogólnie czytając niektóre wypowiedzi na forum można zauważyć że dla wielu z was wyczynowy sprzęt to cross albo "full cross" (zupełnie debilne określenie) a enduraki typu WR,EXC,TE itp. to sprzety "cywilne" , nic bardziej mylnego zarówno jedne jak i drugie są tak samo wyczynowe różnice między nimi wynikają właśnie z innych wymagań.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wybór motocykla”