Cross/Endrurro dla 195cm/95kg =/-6000zł
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Cross/Endrurro dla 195cm/95kg =/-6000zł
Jak najbardziej, ale już zbyt wiele crossów miałem do naprawy po tym jak ktoś nimi jeździł po długich prostych, na małych przełożeniach i wysokich obrotach. Efekt zawsze był jeden - zatarcie. Dlatego przestrzegam.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 524
- Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 22:30
- Motocykl: mechaniczna pomarancza
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Sta
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cross/Endrurro dla 195cm/95kg =/-6000zł
WASP MX tylko ten motocykl ma mało wspólnego z seryjną crossówka no może plastiki.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 466
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
- Motocykl: 293 cm3 w 2T
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Izery
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cross/Endrurro dla 195cm/95kg =/-6000zł
Crossy startujące w tego typu zawodach to praktycznie enduraki, mają zmodyfikowany silnik i zawias, i mają tyle samo wspólnego z crossami co YZF450 twojego kumpla ze startującymi w dakarze YZF450 . Majster ma rację po co wyważać otwarte drzwi podział na enduro i cross nie powstał z widzimisię producentów a faktu innych wymagań stawianych tego typu sprzętowi w konkretnych warunkach . Ogólnie czytając niektóre wypowiedzi na forum można zauważyć że dla wielu z was wyczynowy sprzęt to cross albo "full cross" (zupełnie debilne określenie) a enduraki typu WR,EXC,TE itp. to sprzety "cywilne" , nic bardziej mylnego zarówno jedne jak i drugie są tak samo wyczynowe różnice między nimi wynikają właśnie z innych wymagań.WASP MX pisze:Majster zluzuj trochę. Poznajesz tego pana/wyścig?