KAWASAKI KLX300R a YAMAHA WR250F

Podaj nam kilka cennych informacji, a my polecimy Ci jaki motocykl będzie dla Ciebie najlepszy.
Autor tematu
Kozio
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 34
Rejestracja: czw, 5 sty 2012, 22:27
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Ornontowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

KAWASAKI KLX300R a YAMAHA WR250F

Post autor: Kozio » pn, 31 gru 2012, 15:33

Jak się ma KLX 300R do WR250F?
Jaka jest różnica w utrzymaniu?
Czy czuć dużą różnice w mocy?
Co byście wybrali jakbyście byli w takiej sytuacji?

Rams
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 524
Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 22:30
Motocykl: mechaniczna pomarancza
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Sta
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KAWASAKI KLX300R a YAMAHA WR250F

Post autor: Rams » pn, 31 gru 2012, 17:18

Miałęm klx300r około dwa sezony i miałem też przez pewien okres dostęp do wr250f. Kawa bardzo dobry motocykl tani w utrzymaniu, waga 105kg(suchy), moc 33KM, zawieszenie w pełni regulowane w górzystym terenie dawało rade bez problemowo. Bardzo zadowolony byłem z tego moto, w ciężkim terenie dobrze mi się nim jeździło. Minusy tego moto to mało części używanych(dużo części pasuje z kx i kilka z klr'a), kupując sztukę trzeba obejrzeć głowice, żeby panewki nie były przytarte bo wtedy koszta rosną, przed rocznikiem 2002r pęka karter przy wałku kopniaka, wada fabryczna trzeba małą modyfikację(http://planetklx.org/ na tej stronie jest opisane co zrobić) wykonać żeby ta wada nie wystąpiła, podstawa w tym silniku to dbanie o poziom oleju i jakość oleju. Yamaszka też bardzo udany motocykl trochę mocniejszy od klx'a i waga większa, zawieszenie też dużo lepsze, po 2003r jest rozrusznik z tego co pamiętam(w klx'ie tylko jest akcesoryjny), bardzo duży dostęp do części używanych. Wady tego moto to droższy w eksploatacji, przed zakupem też trzeba przepatrzyć głowice(wałki na panewkach i łożyskach), znajomy miał kilka razy problem z korbowodem dwa razy zatarł łożysko dolne, motocykl był serwisowany w aso i powodu zacierania łożyska nie znaleźli dopiero po wymianie na oryginał nie było problemu, później motocykl został sprzedany więc nie wiem czy występował ten problem. Wybierz co Ci bardziej odpowiada czy chcesz hard enduro z poprzedniej epoki czy hard enduraka nowszej generacji,

Autor tematu
Kozio
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 34
Rejestracja: czw, 5 sty 2012, 22:27
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Ornontowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KAWASAKI KLX300R a YAMAHA WR250F

Post autor: Kozio » pn, 31 gru 2012, 19:12

Dodam jeszcze ,że było by to pierwsze moto ,waże 58kg i jakieś 168cm wzrostu i mam 15 lat.
Jak macie jeszcze jakieś informacje dot. tych 2 moto to chętnie się dowiem.
Chciałbym jeszcze się zapytać,jak jest ze spalaniem tych enduraków.

Z góry dzieki za wszystkie info.

krzysztof190
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 34
Rejestracja: ndz, 2 wrz 2012, 11:30
Motocykl: Husqvarna 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KAWASAKI KLX300R a YAMAHA WR250F

Post autor: krzysztof190 » śr, 2 sty 2013, 15:50

Z tego co się dowiedzialem na forum 250 na początek to lekka przesada jeśli chodzi o 1 moto. Jeszcze do tego jesteś niski i mało ważysz. Na początek DT 80,125 12,20 koni to w zupełności wystarcza żeby opanować technikę jazdy, a po sezonie przesiąść się na 250 4T jak ja i myślę większość co nie chce się od razu zabić :D

grayfox
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 878
Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
Motocykl: KXF 250 2006
Styl jazdy: Cross Country
Lokalizacja: Żywiec / Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KAWASAKI KLX300R a YAMAHA WR250F

Post autor: grayfox » śr, 2 sty 2013, 16:52

DT jest fajne jak nie masz kasy na hard enduro czy crossa. Jeśli stać cię na ćwiare 4T albo 125 2T to spokojnie, jak nie będziesz się popisywał to nic Ci się nie stanie :) A lepiej się uczyć na takim motocyklu niż odzwyczajać od DT.

Awatar użytkownika
Mohus
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 381
Rejestracja: pn, 10 gru 2007, 18:26
Motocykl: japonsky 0,25 4t
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Józefów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: KAWASAKI KLX300R a YAMAHA WR250F

Post autor: Mohus » śr, 2 sty 2013, 16:58

krzysztof190 pisze:Z tego co się dowiedzialem na forum 250 na początek to lekka przesada jeśli chodzi o 1 moto. Jeszcze do tego jesteś niski i mało ważysz. Na początek DT 80,125 12,20 koni to w zupełności wystarcza żeby opanować technikę jazdy, a po sezonie przesiąść się na 250 4T jak ja i myślę większość co nie chce się od razu zabić :D

250 w 2t to i owszem, ale tu mowa o 250 4t, gdzie na piewsze moto jest to opcja ok

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wybór motocykla”