Kupno moto Co po DT?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 100
- Rejestracja: pn, 27 gru 2010, 17:22
- Motocykl: KTM sx 125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kupno moto Co po DT?
Ta yamaszka to na pewno nie jest 06 bo jak sam mówiłeś są na alu ramie jak nie jesteś pewien co do rocznika, to zobacz u niego numer vin. Ogólnie cena dobra, ale czy jest po remoncie?
-
Autor tematukrzysztof190
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 34
- Rejestracja: ndz, 2 wrz 2012, 11:30
- Motocykl: Husqvarna 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kupno moto Co po DT?
Jak pogoda pozwoli to w nastepnym tyg jadę po tą crf 250 2007 co kosztuje 7900 myślę, że jeszcze coś utarguję.
Podaję tam z mechanikiem lub z kimś kto się zna na tych moto.
W środę zadzwonię popytam o te części, poproszę o podanie numeru vin do moto i jeżeli będą w dobrym stanie i silnik nie wymagający od razu generalnego remontu zaproponuję 7000-7100 ponieważ moto już długo stoi do sprzedania
Sprawdzić luzy, łożyska kół, zawieszenia, napęd, hamulce, opony, felgi, plastiki, silnik to myślę, że go wezmę.
Jak wspomniałem byłem już oglądać to moto i widać że było mocno jeżdżone. Siedzenie dziurawe, wyblaknięte, odpadająca okleina, napęd do wymiany, wydech nieoryginalny(oryginał ma 2 wyloty) i jeszcze parę mankamentów, dla których zbiję cenę do poniżej 7 jak nie, to podziękuję
Okej zakupię i co następnie? Warto by było ją oddać do serwisu na przegląd- czy trzeba wymienić tłok, rozrząd, zawory, i resztę to się dowiem? Od razu mówię że z 4T nie miałem z mechaniką doczynienia i za bardzo się na tym nie znam.
Ile kasy muszę szykować żeby wpakować w moto i wiedzieć na czym jeżdżę ? Jak go zrobię to ile nim polatam przy co weekendowej jeździe ?
Prosiłbym o doradzenie, co do moich wątpliwości
Zdjęcia:
http://img20.allegroimg.pl/photos/orygi ... 2838307398
http://img20.allegroimg.pl/photos/orygi ... 38307398_1
http://img20.allegroimg.pl/photos/orygi ... 38307398_2
http://img20.allegroimg.pl/photos/orygi ... 38307398_3
http://img20.allegroimg.pl/photos/orygi ... 38307398_4
http://img20.allegroimg.pl/photos/orygi ... 38307398_5
Hee, trochę się rozpisałem, ale tak jak wspomniałem jestem amatorem w stosunku do 4t i wolę zaczerpnąć wiedzy od innych.
Podaję tam z mechanikiem lub z kimś kto się zna na tych moto.
W środę zadzwonię popytam o te części, poproszę o podanie numeru vin do moto i jeżeli będą w dobrym stanie i silnik nie wymagający od razu generalnego remontu zaproponuję 7000-7100 ponieważ moto już długo stoi do sprzedania
Sprawdzić luzy, łożyska kół, zawieszenia, napęd, hamulce, opony, felgi, plastiki, silnik to myślę, że go wezmę.
Jak wspomniałem byłem już oglądać to moto i widać że było mocno jeżdżone. Siedzenie dziurawe, wyblaknięte, odpadająca okleina, napęd do wymiany, wydech nieoryginalny(oryginał ma 2 wyloty) i jeszcze parę mankamentów, dla których zbiję cenę do poniżej 7 jak nie, to podziękuję
Okej zakupię i co następnie? Warto by było ją oddać do serwisu na przegląd- czy trzeba wymienić tłok, rozrząd, zawory, i resztę to się dowiem? Od razu mówię że z 4T nie miałem z mechaniką doczynienia i za bardzo się na tym nie znam.
Ile kasy muszę szykować żeby wpakować w moto i wiedzieć na czym jeżdżę ? Jak go zrobię to ile nim polatam przy co weekendowej jeździe ?
Prosiłbym o doradzenie, co do moich wątpliwości
Zdjęcia:
http://img20.allegroimg.pl/photos/orygi ... 2838307398
http://img20.allegroimg.pl/photos/orygi ... 38307398_1
http://img20.allegroimg.pl/photos/orygi ... 38307398_2
http://img20.allegroimg.pl/photos/orygi ... 38307398_3
http://img20.allegroimg.pl/photos/orygi ... 38307398_4
http://img20.allegroimg.pl/photos/orygi ... 38307398_5
Hee, trochę się rozpisałem, ale tak jak wspomniałem jestem amatorem w stosunku do 4t i wolę zaczerpnąć wiedzy od innych.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 299
- Rejestracja: ndz, 10 kwie 2011, 15:58
- Motocykl: CRF 250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kupno moto Co po DT?
Wydech sportowy z jednym wylotem albo po prostu jest to 2005 lub 04 wtedy montowali jeden.
Jak rozbierzesz to zobaczysz jakie będziesz miał koszty jak korba będzie miała luz to wtedy koszty rosną bo musisz rozebrać dół a wtedy dochodzą też łożyska na wale i uszczelki z simeringami. Bywa też że przeciwwagi siadają. Jak dół w porządku to wystarczy zmierzyć cylinder i tłoka jak będzie potrzeba to wymienić. Możesz się też załapać na wymianę zaworów ssących bo wydechowe przeważnie nie siadają w Hondach.
Jak sprzedający pozwoli to zdejmij sobie dekielek od magneta - trzeba spuścić olej i sprawdzisz sobie luzy na wale i na przeciwwadze i dodatkowo możesz też obejrzeć filtr oleju, tutaj skrzynia ma oddzielny obieg więc opiłki na nim oznaczają że coś się sypie. Pokrywy zaworów nie musisz ściągać bo roboty dużo a i tak nic ciekawego tam nie zobaczysz.
Jak bym miał wybierać między Yamahą na stalowej ramie a Hondą brał bym Honde tylko skoro sprzedający mówi że będziesz musiał powoli dokładać to może już być zapotrzebowanie na grubą gotówkę a CRF do remontu z tego rocznika jest warta ok. 6 tyś.
Jak rozbierzesz to zobaczysz jakie będziesz miał koszty jak korba będzie miała luz to wtedy koszty rosną bo musisz rozebrać dół a wtedy dochodzą też łożyska na wale i uszczelki z simeringami. Bywa też że przeciwwagi siadają. Jak dół w porządku to wystarczy zmierzyć cylinder i tłoka jak będzie potrzeba to wymienić. Możesz się też załapać na wymianę zaworów ssących bo wydechowe przeważnie nie siadają w Hondach.
Jak sprzedający pozwoli to zdejmij sobie dekielek od magneta - trzeba spuścić olej i sprawdzisz sobie luzy na wale i na przeciwwadze i dodatkowo możesz też obejrzeć filtr oleju, tutaj skrzynia ma oddzielny obieg więc opiłki na nim oznaczają że coś się sypie. Pokrywy zaworów nie musisz ściągać bo roboty dużo a i tak nic ciekawego tam nie zobaczysz.
Jak bym miał wybierać między Yamahą na stalowej ramie a Hondą brał bym Honde tylko skoro sprzedający mówi że będziesz musiał powoli dokładać to może już być zapotrzebowanie na grubą gotówkę a CRF do remontu z tego rocznika jest warta ok. 6 tyś.
-
Autor tematukrzysztof190
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 34
- Rejestracja: ndz, 2 wrz 2012, 11:30
- Motocykl: Husqvarna 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kupno moto Co po DT?
Po rozmowie ze sprzedającym powiedział że na obecną chwilę wystarczy wymienić olej i sprawdzić luzy. Reszta powinna latać. Teraz tylko kwestia ceny. Dzięki za pomoc.
Jakby ktoś miałby do przekazania jakieś dodatkowe info do tematu to się przyda. Moto kupuję na przełomie grudnia/stycznia. Dzięki też niektórym za opinie tych co brali już od gościa moto i serwisowali je. Pozdr.
Jakby ktoś miałby do przekazania jakieś dodatkowe info do tematu to się przyda. Moto kupuję na przełomie grudnia/stycznia. Dzięki też niektórym za opinie tych co brali już od gościa moto i serwisowali je. Pozdr.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kupno moto Co po DT?
No i jak krzysztof maszyna stoi czy jeszcze szukasz?Ja bym brał yzf250 w Radomiu najwięcej osób na nich lata,a i moto bardzo dobre,wybacza braki serwisu.Najlepsza propozycja to ćwiara 4t z czasem i do toru sie przekonasz ,a to najlepsze moto na tor i do lasu,ewentualnie zmienisz zębatke,ale to już szczegóły.
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser