Czy zostac przy 125 2t ?
-
Autor tematukreynon
- Mistrz prostej
- Posty: 100
- Rejestracja: pn, 27 gru 2010, 17:22
- Motocykl: KTM sx 125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Czy zostac przy 125 2t ?
Mechanik mówił że zmieni mi iglice i wyreguluje gaźnik. Jak to nie pomoże, to chyba z sety nie da sie zrobic potwora najwyżej będę zmuszony do kupna sx 200...ale na allegro nic prawie nie ma.Czepek pisze:Kiedy zmieniałeś tłok i regulowałeś gaźnik/zawór?kreynon pisze:Tak sie właśnie zastanawiam, czy nie zostać przy 125 2T. Chciałem chociaż jakiś nowszy rocznik. Próbowałem zwiększyć moc w dolnych zakresach obrotów wymianą zębatek w napędzie, ale ledwo czuć różnicę. Jak jeszcze w nim pokombinować żeby mu dodać powera z dołu? :drinkers:
-
- Do odcięcia!
- Posty: 926
- Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
- Motocykl: YZ125 `08
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Czy zostac przy 125 2t ?
Nie to żebym się czepiał, ale albo masz
*słabe moto
*słabego mechanika
*Odkręcaniem do końca nazywasz długie proste albo leśne polanki
*albo na prawdę jesteś ostrym wyjadaczem niczym J.Barcia.
Podejrzewam 1 i/lub 2 , 3
*słabe moto
*słabego mechanika
*Odkręcaniem do końca nazywasz długie proste albo leśne polanki
*albo na prawdę jesteś ostrym wyjadaczem niczym J.Barcia.
Podejrzewam 1 i/lub 2 , 3
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514
-
Autor tematukreynon
- Mistrz prostej
- Posty: 100
- Rejestracja: pn, 27 gru 2010, 17:22
- Motocykl: KTM sx 125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Czy zostac przy 125 2t ?
*Moto i tak jest słabe bo idzie z dołu jak 85 brataCzepek pisze:Nie to żebym się czepiał, ale albo masz
*słabe moto
*słabego mechanika
*Odkręcaniem do końca nazywasz długie proste albo leśne polanki
*albo na prawdę jesteś ostrym wyjadaczem niczym J.Barcia.
Podejrzewam 1 i/lub 2 , 3
*Mechanika mam dobrego bo zajmuje sie motocyklami od 20 lat
*A gdzie mam odkręcać jak juz wcześniej wspominałem że jeżdżę w polach i w lesie, na podjazdach...
*Do Justina to mi brakuje jak stąd do chin :finga:
Mi nie brakuje prędkości tylko mocnego dołu, stąd ochota przesiadki na inne moto.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 87
- Rejestracja: ndz, 12 lut 2012, 14:12
- Motocykl: Yamaha yz 125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Czy zostac przy 125 2t ?
Prawda jest taka, że nie moc a technika [...] wiec na twoim miejscu wymieniłbym tłoka i zajął się szlifowaniem swoich umiejętności, zamiast kupowaniem mocniejszej fury
-
- Mistrz prostej
- Posty: 158
- Rejestracja: pn, 17 maja 2010, 20:34
- Motocykl: YZ450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Czy zostac przy 125 2t ?
Zanim wsiadłem na 4T zrobiłem dwusuwami prawie 450 mth..
Więc szlifuj, przynajmniej jeszcze sezon i dopiero potem myśl.
Druga sprawa, po lasach latasz? Nie szkoda Ci crossówki ?
Więc szlifuj, przynajmniej jeszcze sezon i dopiero potem myśl.
Druga sprawa, po lasach latasz? Nie szkoda Ci crossówki ?
Rysunki techniczne, projekty CAD i inne. Polecam się ;P
-
Autor tematukreynon
- Mistrz prostej
- Posty: 100
- Rejestracja: pn, 27 gru 2010, 17:22
- Motocykl: KTM sx 125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Czy zostac przy 125 2t ?
Takie latanie po lesie mam na myśli jak na tym filmiku.
http://www.youtube.com/watch?v=14yapHIb4Eo
Ja na pewno zostane przy 2T, już z 4T sie rozmyśliłem
http://www.youtube.com/watch?v=14yapHIb4Eo
Ja na pewno zostane przy 2T, już z 4T sie rozmyśliłem
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 36
- Rejestracja: pt, 27 lip 2012, 15:17
- Motocykl: EXC-F 350
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Czy zostac przy 125 2t ?
Do takiej jazdy najlepszy bylby jakis wiekszy czteropak w enduro, np exc 400.
Ale jezeli zostajesz przy 2T to tylko exc 200 lub nawet 250. Nie widze sensu kupowania 125...
Ale jezeli zostajesz przy 2T to tylko exc 200 lub nawet 250. Nie widze sensu kupowania 125...
-
Autor tematukreynon
- Mistrz prostej
- Posty: 100
- Rejestracja: pn, 27 gru 2010, 17:22
- Motocykl: KTM sx 125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Czy zostac przy 125 2t ?
Tak z ciekawości spytam, czy dałbym radę na takim exc 400? Bo na 250 2T to by mi ręce urwało :butthead:
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 200
- Rejestracja: pt, 7 gru 2012, 22:28
- Motocykl: WR450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Łódzkie Poddębice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Czy zostac przy 125 2t ?
Jeżeli wybrałeś lasy i tym podobne to tylko 4t i to najlepiej 450
Spokojnie dasz rade na exc czy np wr.
Bawiłem się w lasach crf 250 i było fajnie ,lecz po przesiadce na wr450 dostrzegłem co to znaczy przyjemność z jazdy enduro, na tor enduro raczej się nie nadaje ,ale do lasu jak najbardziej.
Spokojnie dasz rade na exc czy np wr.
Bawiłem się w lasach crf 250 i było fajnie ,lecz po przesiadce na wr450 dostrzegłem co to znaczy przyjemność z jazdy enduro, na tor enduro raczej się nie nadaje ,ale do lasu jak najbardziej.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 466
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
- Motocykl: 293 cm3 w 2T
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Izery
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Czy zostac przy 125 2t ?
Jakie są Twoje gabaryty (wzrost i waga)? i w jakim terenie pomykasz( góry czy raczej po płaskim)? Jeśli twój wzrost to coś w okolicach 175cm i 75kg a na dodatek latasz raczej po górach i preferujesz jazdę techniczną to odpuść sobie klocki w stylu EXC400 i większe tu najlepszy rozwiązaniem jest wyczynowy endurak w 2t typu EXC200/250/300 ,Husaberg 250/300 ,Husqa WR 250/300 czy GasGas, Tm itp. Jeśli jesteś masywniejsz, silniejszy i wyższy to możesz pomyśleć o 4T i zdecydowanie o ENDURO 4T nie o crossowym 4T, to znaczna różnica i widać to bardzo dobitnie właśnie w górach. Jeśli twoje tereny to raczej po płaskim lub jakieś mniej wymagające traski w górach masz większe pole wyboru. Bez problemu powinieneś ogranąć EXC400 jeśli dawałeś radę na crossowej secie, problemem może być masa tego moto jeśli jesteś gościem gabarytami zbliżonym do tego co pisałem wyżej, takie moto szybko męczy. Porównanie EXC200 z setą.... tu właściwie nie ma porównania, EXC200 pod wzgledem mocy i przede wszystkim momentu to prawie 250tka, zwłaszcza jeśli porówna się nowe EXC250 na gażniku PWK36 ze 200tką na gażniku PWk38, moim zdanie idealne moto w góry do endurotrialu.kreynon pisze:Tak z ciekawości spytam, czy dałbym radę na takim exc 400? Bo na 250 2T to by mi ręce urwało :butthead:
Jaro5 pisze:Jeżeli wybrałeś lasy i tym podobne to tylko 4t i to najlepiej 450..............
Powiedz to 80% zawodników startującym w extreme enduro typu: romaniacs czy erzberg na 2T w tym praktycznie całej czołówce .
Tu masz co potrafi 200tka w odpowiednich rękach :
http://www.youtube.com/watch?v=JbnIO8Z5z8o
-
Autor tematukreynon
- Mistrz prostej
- Posty: 100
- Rejestracja: pn, 27 gru 2010, 17:22
- Motocykl: KTM sx 125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Czy zostac przy 125 2t ?
Mam za 3 miesiące 17 lat. Mam 183cm wzrostu i waże 85kg (lecz zamierzam troszkeee schudnąc tak do 75 kg, bo mam mase). Czy jestem silny? Hmmm, jestem przeciętny choć nie powiem że nie ćwiczę Jeżdżę w polach (takie zwykłe, czasem łąki, drogi polne) lubie odkręcac na prostych , jeździłem po lasach niedaleko Bieszczad, a w tym roku będę odwiedzał tor na Winnej Górze. Byłem tam na imprezie rok temu i spodobał mi się teren ogólnie na tor motocrossowy mnie nie ciągnie. Lecz za 7 tys, nie wyrwę 4T...A chciałbym mieć właśnie coś w stylu EXC 400. Ogólnie miałbym więcej kasy na moto, lecz jeszcze mój ojciec ma do utrzymania moto mojego młodszego brata. Znajomy sprowadza czasami motorki z USA, Włoch, Norwegii i Anglii (uszkodzone) a potem je naprawia. Może coś u niego się znajdzie...
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 466
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
- Motocykl: 293 cm3 w 2T
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Izery
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Czy zostac przy 125 2t ?
Ze swojej strony mogę Ci polecić EXC200 lub EXC250, naprawdę przyjemne sprzęty do konkretnego endurzenia, im cięższy teren tym bardziej docenia się ich lekkość i poręczność.kreynon pisze:Mam za 3 miesiące 17 lat. Mam 183cm wzrostu i waże 85kg (lecz zamierzam troszkeee schudnąc tak do 75 kg, bo mam mase). Czy jestem silny? Hmmm, jestem przeciętny choć nie powiem że nie ćwiczę Jeżdżę w polach (takie zwykłe, czasem łąki, drogi polne) lubie odkręcac na prostych , jeździłem po lasach niedaleko Bieszczad, a w tym roku będę odwiedzał tor na Winnej Górze. Byłem tam na imprezie rok temu i spodobał mi się teren ogólnie na tor motocrossowy mnie nie ciągnie. Lecz za 7 tys, nie wyrwę 4T...A chciałbym mieć właśnie coś w stylu EXC 400. Ogólnie miałbym więcej kasy na moto, lecz jeszcze mój ojciec ma do utrzymania moto mojego młodszego brata. Znajomy sprowadza czasami motorki z USA, Włoch, Norwegii i Anglii (uszkodzone) a potem je naprawia. Może coś u niego się znajdzie...