Czy zostac przy 125 2t ?

Podaj nam kilka cennych informacji, a my polecimy Ci jaki motocykl będzie dla Ciebie najlepszy.
Autor tematu
kreynon
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 100
Rejestracja: pn, 27 gru 2010, 17:22
Motocykl: KTM sx 125
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Czy zostac przy 125 2t ?

Post autor: kreynon » ndz, 16 gru 2012, 18:46

Czepek pisze:
kreynon pisze:Tak sie właśnie zastanawiam, czy nie zostać przy 125 2T. Chciałem chociaż jakiś nowszy rocznik. Próbowałem zwiększyć moc w dolnych zakresach obrotów wymianą zębatek w napędzie, ale ledwo czuć różnicę. Jak jeszcze w nim pokombinować żeby mu dodać powera z dołu? :drinkers:
Kiedy zmieniałeś tłok i regulowałeś gaźnik/zawór?
Mechanik mówił że zmieni mi iglice i wyreguluje gaźnik. Jak to nie pomoże, to chyba z sety nie da sie zrobic potwora :evil: najwyżej będę zmuszony do kupna sx 200...ale na allegro nic prawie nie ma.

Czepek
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 926
Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
Motocykl: YZ125 `08
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Czy zostac przy 125 2t ?

Post autor: Czepek » ndz, 16 gru 2012, 19:20

Nie to żebym się czepiał, ale albo masz
*słabe moto
*słabego mechanika
*Odkręcaniem do końca nazywasz długie proste albo leśne polanki
*albo na prawdę jesteś ostrym wyjadaczem niczym J.Barcia.
Podejrzewam 1 i/lub 2 , 3
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514

Autor tematu
kreynon
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 100
Rejestracja: pn, 27 gru 2010, 17:22
Motocykl: KTM sx 125
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Czy zostac przy 125 2t ?

Post autor: kreynon » ndz, 16 gru 2012, 20:21

Czepek pisze:Nie to żebym się czepiał, ale albo masz
*słabe moto
*słabego mechanika
*Odkręcaniem do końca nazywasz długie proste albo leśne polanki
*albo na prawdę jesteś ostrym wyjadaczem niczym J.Barcia.
Podejrzewam 1 i/lub 2 , 3
*Moto i tak jest słabe bo idzie z dołu jak 85 brata
*Mechanika mam dobrego bo zajmuje sie motocyklami od 20 lat
*A gdzie mam odkręcać jak juz wcześniej wspominałem że jeżdżę w polach i w lesie, na podjazdach...
*Do Justina to mi brakuje jak stąd do chin :finga:
Mi nie brakuje prędkości tylko mocnego dołu, stąd ochota przesiadki na inne moto.

Maciek611
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 87
Rejestracja: ndz, 12 lut 2012, 14:12
Motocykl: Yamaha yz 125
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Czy zostac przy 125 2t ?

Post autor: Maciek611 » ndz, 16 gru 2012, 20:55

Prawda jest taka, że nie moc a technika [...] wiec na twoim miejscu wymieniłbym tłoka i zajął się szlifowaniem swoich umiejętności, zamiast kupowaniem mocniejszej fury :wink:

Duriv
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 158
Rejestracja: pn, 17 maja 2010, 20:34
Motocykl: YZ450F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Czy zostac przy 125 2t ?

Post autor: Duriv » pn, 17 gru 2012, 12:35

Zanim wsiadłem na 4T zrobiłem dwusuwami prawie 450 mth..
Więc szlifuj, przynajmniej jeszcze sezon i dopiero potem myśl.
Druga sprawa, po lasach latasz? Nie szkoda Ci crossówki ?
Rysunki techniczne, projekty CAD i inne. Polecam się ;P

Autor tematu
kreynon
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 100
Rejestracja: pn, 27 gru 2010, 17:22
Motocykl: KTM sx 125
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Czy zostac przy 125 2t ?

Post autor: kreynon » pn, 17 gru 2012, 16:15

Takie latanie po lesie mam na myśli jak na tym filmiku.

http://www.youtube.com/watch?v=14yapHIb4Eo

Ja na pewno zostane przy 2T, już z 4T sie rozmyśliłem ;)

Lam3r
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 36
Rejestracja: pt, 27 lip 2012, 15:17
Motocykl: EXC-F 350
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Czy zostac przy 125 2t ?

Post autor: Lam3r » pn, 17 gru 2012, 18:03

Do takiej jazdy najlepszy bylby jakis wiekszy czteropak w enduro, np exc 400.

Ale jezeli zostajesz przy 2T to tylko exc 200 lub nawet 250. Nie widze sensu kupowania 125...

Autor tematu
kreynon
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 100
Rejestracja: pn, 27 gru 2010, 17:22
Motocykl: KTM sx 125
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Czy zostac przy 125 2t ?

Post autor: kreynon » wt, 18 gru 2012, 07:42

Tak z ciekawości spytam, czy dałbym radę na takim exc 400? Bo na 250 2T to by mi ręce urwało :butthead:

Jaro5
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 200
Rejestracja: pt, 7 gru 2012, 22:28
Motocykl: WR450F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Łódzkie Poddębice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Czy zostac przy 125 2t ?

Post autor: Jaro5 » wt, 18 gru 2012, 10:21

Jeżeli wybrałeś lasy i tym podobne to tylko 4t i to najlepiej 450
Spokojnie dasz rade na exc czy np wr.
Bawiłem się w lasach crf 250 i było fajnie ,lecz po przesiadce na wr450 dostrzegłem co to znaczy przyjemność z jazdy enduro, na tor enduro raczej się nie nadaje ,ale do lasu jak najbardziej.

ghollum
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 466
Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
Motocykl: 293 cm3 w 2T
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Izery
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Czy zostac przy 125 2t ?

Post autor: ghollum » wt, 18 gru 2012, 14:55

kreynon pisze:Tak z ciekawości spytam, czy dałbym radę na takim exc 400? Bo na 250 2T to by mi ręce urwało :butthead:
Jakie są Twoje gabaryty (wzrost i waga)? i w jakim terenie pomykasz( góry czy raczej po płaskim)? Jeśli twój wzrost to coś w okolicach 175cm i 75kg a na dodatek latasz raczej po górach i preferujesz jazdę techniczną to odpuść sobie klocki w stylu EXC400 i większe tu najlepszy rozwiązaniem jest wyczynowy endurak w 2t typu EXC200/250/300 ,Husaberg 250/300 ,Husqa WR 250/300 czy GasGas, Tm itp. Jeśli jesteś masywniejsz, silniejszy i wyższy to możesz pomyśleć o 4T i zdecydowanie o ENDURO 4T nie o crossowym 4T, to znaczna różnica i widać to bardzo dobitnie właśnie w górach. Jeśli twoje tereny to raczej po płaskim lub jakieś mniej wymagające traski w górach masz większe pole wyboru. Bez problemu powinieneś ogranąć EXC400 jeśli dawałeś radę na crossowej secie, problemem może być masa tego moto jeśli jesteś gościem gabarytami zbliżonym do tego co pisałem wyżej, takie moto szybko męczy. Porównanie EXC200 z setą.... tu właściwie nie ma porównania, EXC200 pod wzgledem mocy i przede wszystkim momentu to prawie 250tka, zwłaszcza jeśli porówna się nowe EXC250 na gażniku PWK36 ze 200tką na gażniku PWk38, moim zdanie idealne moto w góry do endurotrialu.
Jaro5 pisze:Jeżeli wybrałeś lasy i tym podobne to tylko 4t i to najlepiej 450..............

Powiedz to 80% zawodników startującym w extreme enduro typu: romaniacs czy erzberg na 2T w tym praktycznie całej czołówce :mrgreen: :mrgreen: .

Tu masz co potrafi 200tka w odpowiednich rękach :wink: :
http://www.youtube.com/watch?v=JbnIO8Z5z8o

Autor tematu
kreynon
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 100
Rejestracja: pn, 27 gru 2010, 17:22
Motocykl: KTM sx 125
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Czy zostac przy 125 2t ?

Post autor: kreynon » wt, 18 gru 2012, 16:29

Mam za 3 miesiące 17 lat. Mam 183cm wzrostu i waże 85kg (lecz zamierzam troszkeee schudnąc :) tak do 75 kg, bo mam mase). Czy jestem silny? Hmmm, jestem przeciętny choć nie powiem że nie ćwiczę ;) Jeżdżę w polach (takie zwykłe, czasem łąki, drogi polne) lubie odkręcac na prostych ;), jeździłem po lasach niedaleko Bieszczad, a w tym roku będę odwiedzał tor na Winnej Górze. Byłem tam na imprezie rok temu i spodobał mi się teren :) ogólnie na tor motocrossowy mnie nie ciągnie. Lecz za 7 tys, nie wyrwę 4T...A chciałbym mieć właśnie coś w stylu EXC 400. Ogólnie miałbym więcej kasy na moto, lecz jeszcze mój ojciec ma do utrzymania moto mojego młodszego brata. Znajomy sprowadza czasami motorki z USA, Włoch, Norwegii i Anglii (uszkodzone) a potem je naprawia. Może coś u niego się znajdzie...

ghollum
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 466
Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
Motocykl: 293 cm3 w 2T
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Izery
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Czy zostac przy 125 2t ?

Post autor: ghollum » wt, 18 gru 2012, 21:24

kreynon pisze:Mam za 3 miesiące 17 lat. Mam 183cm wzrostu i waże 85kg (lecz zamierzam troszkeee schudnąc :) tak do 75 kg, bo mam mase). Czy jestem silny? Hmmm, jestem przeciętny choć nie powiem że nie ćwiczę ;) Jeżdżę w polach (takie zwykłe, czasem łąki, drogi polne) lubie odkręcac na prostych ;), jeździłem po lasach niedaleko Bieszczad, a w tym roku będę odwiedzał tor na Winnej Górze. Byłem tam na imprezie rok temu i spodobał mi się teren :) ogólnie na tor motocrossowy mnie nie ciągnie. Lecz za 7 tys, nie wyrwę 4T...A chciałbym mieć właśnie coś w stylu EXC 400. Ogólnie miałbym więcej kasy na moto, lecz jeszcze mój ojciec ma do utrzymania moto mojego młodszego brata. Znajomy sprowadza czasami motorki z USA, Włoch, Norwegii i Anglii (uszkodzone) a potem je naprawia. Może coś u niego się znajdzie...
Ze swojej strony mogę Ci polecić EXC200 lub EXC250, naprawdę przyjemne sprzęty do konkretnego endurzenia, im cięższy teren tym bardziej docenia się ich lekkość i poręczność.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wybór motocykla”