Na żwirownie !
-
Autor tematu*Dr_No
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 2
- Rejestracja: pn, 1 paź 2012, 12:48
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Na żwirownie !
Witam All .
Chce kupić motor . Z istotnych rzeczy : mam 33 lata , 105 kg wzrost kolo 180 cm , nr buta 44 , prawe kolano 50% mocy. Prawo jazdy kat A zrobiłem 16 lat temu i wtedy też wyłoniłem się jednośladem na utwardzone nawierzchnie.
Motocykl ma służyć utrzymaniu krzepy w łapach , na koło żeby szedł jak złoto no i żeby się nie złamał jak będę lądował .
Cel czysto rekreacyjne oranie pola .
Kwota ~ 5k
Po lekkim rozpoznaniu celuje raczej w 2T . Pojemność od 250 wzwyż . Tzw. ćwiartki mają już sporo kucy ale może coś większego będzie bardziej odpowiednie do mojej wagi ?
2 słabe punkty tego przedsięwzięcia to moje kolano i kwota ale jestem dobrej myśli .
Pozdrawiam .
Chce kupić motor . Z istotnych rzeczy : mam 33 lata , 105 kg wzrost kolo 180 cm , nr buta 44 , prawe kolano 50% mocy. Prawo jazdy kat A zrobiłem 16 lat temu i wtedy też wyłoniłem się jednośladem na utwardzone nawierzchnie.
Motocykl ma służyć utrzymaniu krzepy w łapach , na koło żeby szedł jak złoto no i żeby się nie złamał jak będę lądował .
Cel czysto rekreacyjne oranie pola .
Kwota ~ 5k
Po lekkim rozpoznaniu celuje raczej w 2T . Pojemność od 250 wzwyż . Tzw. ćwiartki mają już sporo kucy ale może coś większego będzie bardziej odpowiednie do mojej wagi ?
2 słabe punkty tego przedsięwzięcia to moje kolano i kwota ale jestem dobrej myśli .
Pozdrawiam .
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Na żwirownie !
Jak najbardziej polecam Ci Honde CR 500 lub KTM EXC 380, z tym że KTM pewnie będzie trochę za słaby...
-
- Rekord toru!
- Posty: 1914
- Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
- Motocykl: gram w zielone
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Na żwirownie !
500 teraz w cenie także pozostaje Ci 250 2T
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Na żwirownie !
doktorku poszukaj na forum jeden z forumowiczów ma połówke do sprzedania,ktm tylko leciwy rocznik,ja skłaniałbym sie ku ćwiartce na twoim miejscu,ale to twój wybór
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 320
- Rejestracja: czw, 20 paź 2011, 20:23
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Na żwirownie !
człowieku i 250 Cie pozamiata
do 5k coś kupisz ale nie spodziewaj się fajerwerków i zbieraj na jakiś remoncik bo to nie są tanie rzeczy
do 5k coś kupisz ale nie spodziewaj się fajerwerków i zbieraj na jakiś remoncik bo to nie są tanie rzeczy
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 289
- Rejestracja: śr, 30 sie 2006, 18:07
- Motocykl: KLX 450 R
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Świecie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: Na żwirownie !
Ja równiez uważam ze na zwirownie najlepsza ćwiara w 2t. Oczywiscie dobra cwiara z dobrym wydechem, dostrojeniem i nowym butem z tyłu. Za 5k bedzie kiepsko...Ostatnio pojezdziłem sobie na takim potworze w żwirowni w Grupie i do dzis nie moge spać z wrazenia i zakwasów.
-
Autor tematu*Dr_No
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 2
- Rejestracja: pn, 1 paź 2012, 12:48
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Na żwirownie !
Miło mi .
W takim razie 250 . Ale spytam czy rama i zawias z większej pojemności nie wytrzymalsze pod 105 kilo ?
Ćwierć też poradzi , fakt .
Dużo tu słyszę o remontach . Czy mam zacząć myśleć że dwa razy wyjadę w pole a silnik sam wypadnie z ramy i rozpadnie się w pył ?
Właśnie chcę 2T bo piękno tkwi w prostocie .
250 na Allegroszu jakby najwięcej w tym przedziale cenowym .
Pozdrawiam .
W takim razie 250 . Ale spytam czy rama i zawias z większej pojemności nie wytrzymalsze pod 105 kilo ?
Ćwierć też poradzi , fakt .
Dużo tu słyszę o remontach . Czy mam zacząć myśleć że dwa razy wyjadę w pole a silnik sam wypadnie z ramy i rozpadnie się w pył ?
Właśnie chcę 2T bo piękno tkwi w prostocie .
250 na Allegroszu jakby najwięcej w tym przedziale cenowym .
Pozdrawiam .
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 289
- Rejestracja: śr, 30 sie 2006, 18:07
- Motocykl: KLX 450 R
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Świecie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: Na żwirownie !
*Dr_No pisze:W takim razie 250 . Ale spytam czy rama i zawias z większej pojemności nie wytrzymalsze pod 105 kilo ?
Orginalna fabryczna rama w 250 2t wytrzyma twoje 105 kilo. Z tego co wiem w wiekszych pojemnościach rama nie ma jakis super wzmocnień.
Za 5k to całkiem prawdopodobne. Wszystko zależy od tego w jakim stopniu zmęczone kupisz moto, jak podejdziesz do sprawy remontu po kupnie i późniejszego serwisu.*Dr_No pisze:Dużo tu słyszę o remontach . Czy mam zacząć myśleć że dwa razy wyjadę w pole a silnik sam wypadnie z ramy i rozpadnie się w pył ?