Cross/Hard enduro do jazdy po lesie i na torze
-
Autor tematuKUKI9931
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 3
- Rejestracja: wt, 25 wrz 2012, 13:52
- Motocykl: Kawasaki KLR 650
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Cross/Hard enduro do jazdy po lesie i na torze
Witam w bardzo niedalekiej przyszłości planuje sobie kupić jakieś 2 moto tak jak w tytule chodzi mi o crosa albo hard enduro zależy mi na dużej żywotności silnika większej niż 50-100 mth i żeby dało się tym skakać . Czytałem już o różnych sprzętach i wydaje mi się że Suzuki DRZ 400 dałby rade co o tym myślicie ? Czekam na wasze zdanie na ten temat i fajnie gdyby wypowiedział się ktoś kto jeździ na czymś tak skonstruowanym . Maksymalnie chciałbym na to przeznaczyć 10 tys.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 193
- Rejestracja: śr, 18 lip 2012, 11:41
- Styl jazdy: Super Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cross/Hard enduro do jazdy po lesie i na torze
Tylko nie DRZ 400. To jest za ciężkie na tor.
Polecam Yamahe WR250F lub WR450F lecz znowu do 10tyś będzie trudno wyrwać coś ładnego.
Jeżeli chcesz typową crossówkę to Yamaha YZ250F. Na tor jak najbardziej i na jakieś wypady enduro.
Polecam Yamahe WR250F lub WR450F lecz znowu do 10tyś będzie trudno wyrwać coś ładnego.
Jeżeli chcesz typową crossówkę to Yamaha YZ250F. Na tor jak najbardziej i na jakieś wypady enduro.
-
Autor tematuKUKI9931
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 3
- Rejestracja: wt, 25 wrz 2012, 13:52
- Motocykl: Kawasaki KLR 650
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cross/Hard enduro do jazdy po lesie i na torze
A jak wygląda sprawa żywotności silnika w tych sprzętach ?
A gdybym się zdecydował na coś wyczynowego np. CR 250 albo KX 250 co byście polecili z dwutaktów ? Dwutaktów bo myśle że jeśli już trzeba remontować to jest taniej nie ma zaworów łańcuszków rozrządu itd i jest w nich to coś ;D
A gdybym się zdecydował na coś wyczynowego np. CR 250 albo KX 250 co byście polecili z dwutaktów ? Dwutaktów bo myśle że jeśli już trzeba remontować to jest taniej nie ma zaworów łańcuszków rozrządu itd i jest w nich to coś ;D
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Cross/Hard enduro do jazdy po lesie i na torze
Zapoznaj się z tym co już powstało na ten temat.
http://www.forum.motox.com.pl/search.ph ... mit=Szukaj
http://www.forum.motox.com.pl/search.ph ... mit=Szukaj
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 289
- Rejestracja: śr, 30 sie 2006, 18:07
- Motocykl: KLX 450 R
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Świecie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: Cross/Hard enduro do jazdy po lesie i na torze
Zgadza sie DRZ to trwała konstukcja. Mam taka od 4 lat ,po pierwszych dwóch profilaktycznie zmieniłem korbe i pierscienie .Teraz żdnych niespodzianek a zrobiłem jakies 400 mth.KUKI9931 pisze:zależy mi na dużej żywotności silnika większej niż 50-100 mth i żeby dało się tym skakać . Czytałem już o różnych sprzętach i wydaje mi się że Suzuki DRZ 400 dałby rade co o tym myślicie ?.
Drz maja kilka wad fabrycznych które trzeba wyeliminować tutaj duzo info o drz
http://www.dr-z.pl/
Nie wiem o jakim skakaniu myslisz , ja mam wesje DRZ 400 E i da sie tym skakać krótsze skoki , najdłuższy co poleciałem to chyba w Czarnowie coś koło 15 metrów,ale ciezki klamot i mistrzem swiata na tym już nie będziesz.
Tutaj kilka moich filmów z moim udziałem:
http://www.youtube.com/watch?v=hIbAhV-TJ1k