Wielkosc DT125, KDX200 oraz WR250 4T oraz kwestia RPM w 2T

Podaj nam kilka cennych informacji, a my polecimy Ci jaki motocykl będzie dla Ciebie najlepszy.
Autor tematu
gozdek
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 3
Rejestracja: wt, 25 wrz 2012, 19:49
Motocykl: Kawasaki KDX 125 '99
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Blonie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Wielkosc DT125, KDX200 oraz WR250 4T oraz kwestia RPM w 2T

Post autor: gozdek » czw, 27 wrz 2012, 09:45

Czesc,

Sprzedalem wczoraj Virago 250 i szukam nowego motoru dla siebie...
Po przeczytaniu sporej ilosci postow z tego forum wyszlo na to ze motor dla mnie to enduro (latanie po lesie, piachu, blocie i inne glupoty + .
jazda w miescie)

Pojezdzilem troche po okolicy i udalo mi sie dosiasc Kawasaki KDX200 oraz Yamahe WR250 4T 2012 rok na kolach supermoto.

Mam pytanie jak przy tych motorach gabarytowo wyglada Yamaha DT125? Bo nigdzie w okolicy Warszawy nie moge takiej znalesc.

KDX200 wydal mi sie duzy, a nawet bardzo duzy. WR250 ogladalem w salonie i wielkosc wydala mi sie OK (gdyby jeszcze miala kola enduro to by bylo pare cm wyzej i jeszcze fajniej).

Przypuszczam ze DT125 bedzie mniejsze od tych motorow.

Mam 180cm wzrostu, 80 kg wagi. Nie bede wygladal na DT125 smiesznie, zwlaszcza jak za mna usiadzie moja dziewczyna (42kg 160cm)
I czy to wogole bedzie mialo sile jechac i nie bedzie dobijalo w 2 sosoby na dziurze w asfalcie?


Aha, jeszcze jedno. Syn kolegi jezdzi w pucharze polski w 125 2T ale po asfalcie.

Dal mi wczoraj pojezdzic na jego torowej Aprilii RS 125 2T abym zobaczyl jak to jest na 2T.
No i bylem troche w szoku.

Motor jakos tam sie rozpedzal do 5000RPM, potem nastepowal spadek mocy (motor praktycznie nie przyspieszal, szarpal troche) i jak wskazowka obrotomierza przekroczyla jakims cudem 7000RPM to motor ciagnal juz ostro do 13000RPM
W zakresie 10K - 13K bylo najfajniej.

Czy w takim KDX czy DT tez tak jest, ze one naprawde NIC nie jada na niskich obrotach czy to akurat specyfika tej wyczynowej Aprilii?

pozdr,
gozdek

adis
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 50
Rejestracja: pt, 26 lis 2010, 20:58
Motocykl: Honda CRM 125 JD10
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Wielkosc DT125, KDX200 oraz WR250 4T oraz kwestia RPM w

Post autor: adis » czw, 27 wrz 2012, 15:32

Ja mam Hondę CRM 125 i najlepiej ciągnie tak od 7,5-8 tysięcy obrotów w górę... Lecz zależy to od zestrojenia bo np. DT 125 ciągnie już od niższych obrotów...

Czepek
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 926
Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
Motocykl: YZ125 `08
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Wielkosc DT125, KDX200 oraz WR250 4T oraz kwestia RPM w

Post autor: Czepek » czw, 27 wrz 2012, 19:01

gozdek pisze:Czesc,


Czy w takim KDX czy DT tez tak jest, ze one naprawde NIC nie jada na niskich obrotach czy to akurat specyfika tej wyczynowej Aprilii?
aprilii, poniewaz w 'scigach' sa dlugie biegi.
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514

Autor tematu
gozdek
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 3
Rejestracja: wt, 25 wrz 2012, 19:49
Motocykl: Kawasaki KDX 125 '99
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Blonie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Wielkosc DT125, KDX200 oraz WR250 4T oraz kwestia RPM w

Post autor: gozdek » pt, 28 wrz 2012, 04:06

ok, dzieki za odpowiedzi

temat mozna zamknac - kupilem KDX125

pozdr,
gozdek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wybór motocykla”