sparzony na 4t - powrot do 2t
-
Autor tematuDuriv
- Mistrz prostej
- Posty: 158
- Rejestracja: pn, 17 maja 2010, 20:34
- Motocykl: YZ450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
sparzony na 4t - powrot do 2t
Cześć,
Sprawa wygląda następująco.
Na 2T polatałem już ok 400 mth, przesiadłem się na 4t i tu schody się zaczęły. Co chwile coś mi się sypało, zrobiłem 120 mth - 3 remonty, łącznie 7 tys. KX250F k7.
Mysle nad powrotem do 2T, 125.. I tu się pojawia pytanie, przelatałem ok 500 mth łącznie, ważę 85 kg, 190 wzrostu. To nie będzie krok w tył, nie będzie setka za słaba na mnie ?
Celowałbym w YZ 125 / CR125R..
Miałem jakieś 200 mth temu CR250R i była.. trochę za mocna
Pozdro
Sprawa wygląda następująco.
Na 2T polatałem już ok 400 mth, przesiadłem się na 4t i tu schody się zaczęły. Co chwile coś mi się sypało, zrobiłem 120 mth - 3 remonty, łącznie 7 tys. KX250F k7.
Mysle nad powrotem do 2T, 125.. I tu się pojawia pytanie, przelatałem ok 500 mth łącznie, ważę 85 kg, 190 wzrostu. To nie będzie krok w tył, nie będzie setka za słaba na mnie ?
Celowałbym w YZ 125 / CR125R..
Miałem jakieś 200 mth temu CR250R i była.. trochę za mocna
Pozdro
Rysunki techniczne, projekty CAD i inne. Polecam się ;P
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: sparzony na 4t - powrot do 2t
Trochę ważysz i trochę już przelatałeś. KTM robi coś pośredniego np. 144, 200.
200 ma dobry dół. Nieporównywalny do 125.
Myślałeś coś o nich?
200 ma dobry dół. Nieporównywalny do 125.
Myślałeś coś o nich?
-
Autor tematuDuriv
- Mistrz prostej
- Posty: 158
- Rejestracja: pn, 17 maja 2010, 20:34
- Motocykl: YZ450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: sparzony na 4t - powrot do 2t
Nie chcę się pakować w europejskie motocykle Jeżeli nie 125, to 250 2t..
Rysunki techniczne, projekty CAD i inne. Polecam się ;P
-
- Mistrz prostej
- Posty: 116
- Rejestracja: wt, 9 sie 2011, 18:25
- Motocykl: różne
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: sparzony na 4t - powrot do 2t
ktm sx 150-miodzio!!! mialem kiedys takiego tylko 144 08,teraz wracam do sx150 po przejsciach z yzf250,crf250,nie chce juz japoni,zostaje przy sxf 250,sx125 no i teraz jeszcze sx 150,bardzo fajny dol-podobny jak w exc200,a europa dlatego ze mamy bardzo fajnego dealera w bydgoszczy i z czesciami do ktm nie mam zadnych problemow,a i rabacik sobie jeszcze u nich wyrobilem,a z japonia to bylo roznie,zawsze jakies problemy i wysokie ceny oe.pomysl nad sx150 -polecam od 2012 juz na kiwakach.a nawet starsze na pds tez fajne i mniej problemowe od kiwek.pzdr
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 43
- Rejestracja: wt, 7 lut 2012, 13:24
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: sparzony na 4t - powrot do 2t
Przejedz się jednym i drugim i sam najlepiej będziesz wiedział co dla Ciebie najlepsze.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 352
- Rejestracja: ndz, 25 lip 2010, 10:20
- Motocykl: crf250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Rymanów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: sparzony na 4t - powrot do 2t
Dobrze odkręcona seta 2t idzie porównywalnie jak ćwiara 4t, jak kawa ci wystarczała to chyba lepiej sete, jest fun jak jedziesz na odkręconej.
A nie pyrkać na 250 2t. Najlepiej przejechać się dwoma i porównać.
STACHU nie opowiadaj głupot, ceny do wszystkich są porównywalne, jedne tańsze inne droższe, rozbieżność znikoma, no może do chińskich tańsze
A nie pyrkać na 250 2t. Najlepiej przejechać się dwoma i porównać.
STACHU nie opowiadaj głupot, ceny do wszystkich są porównywalne, jedne tańsze inne droższe, rozbieżność znikoma, no może do chińskich tańsze
-
- Mistrz prostej
- Posty: 86
- Rejestracja: sob, 7 sie 2010, 08:26
- Motocykl: LTZ400
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: lubelskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: sparzony na 4t - powrot do 2t
na allego piszesz "Sprzedaję, bo mam remont w domu i robotnicy się sami nie opłacą, poza tym zerwany więzozrost barkowo obojczykowy i przeciążony odcinek szyjny kręgosłupa dyskwalifikują mnie z tego sportu na dłuższy czas."?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 116
- Rejestracja: wt, 9 sie 2011, 18:25
- Motocykl: różne
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: sparzony na 4t - powrot do 2t
tobiasz- pisze bezstronnie bo przejezdzilem juz wszystkie marki i najbardziej mi pasuje moto i serwis ktm bo mam go pod reka,z honda i innymi w moim regionie jest wielki problem,zreszta to co nowa crf250 mnie pociagnela przez jeden sezon to nikomu szczerze nie zycze. w mx latamy juz od 92 roku i "troszke " juz wiem na ten temat. A do tematu, seta b dobra na twarde tory,na miekkie i piach musisz miec troszke mocniejsze fury,najlepiej napisz gdzie bedziesz jezdzil to moze nasza pomoc i wybor bedzie prostszy.
-
Autor tematuDuriv
- Mistrz prostej
- Posty: 158
- Rejestracja: pn, 17 maja 2010, 20:34
- Motocykl: YZ450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: sparzony na 4t - powrot do 2t
Dyskwalifikują, ale prześwietlenia nie będę tu wrzucać.
W tym sezonie nie pojeżdżę, bo będę miał prawdopodobnie operację na obojczyk, związaną z tym więzozrostem. Dopiero w przyszłym roku, może na wiosnę. A pytam, bo możliwe, że motocykl bym kupił pod koniec listopada-grudnia, i zrobił przez zimę dla siebie, w ramach rehabilitacji
W tym sezonie nie pojeżdżę, bo będę miał prawdopodobnie operację na obojczyk, związaną z tym więzozrostem. Dopiero w przyszłym roku, może na wiosnę. A pytam, bo możliwe, że motocykl bym kupił pod koniec listopada-grudnia, i zrobił przez zimę dla siebie, w ramach rehabilitacji
Rysunki techniczne, projekty CAD i inne. Polecam się ;P
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 49
- Rejestracja: sob, 17 gru 2011, 11:18
- Motocykl: rm 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Krzyszkowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: sparzony na 4t - powrot do 2t
Witam jeśli ci coś moge zasugerować , to bier 250 2t ja kupiłem taki po kmx 125 i nie żałuje ,uff jak fajnie sie stało ze nie kupiłem 4t, pewnie bym władował 3 tys w remont jak koledzy :finga: motoru używam do lasu i na pobliski tor i wszędzie jezdzi sie super. Na 2t to czuć ze sie dostaje powera
-
Autor tematuDuriv
- Mistrz prostej
- Posty: 158
- Rejestracja: pn, 17 maja 2010, 20:34
- Motocykl: YZ450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: sparzony na 4t - powrot do 2t
Miałem honde CR250R z 2007, i tutaj półśrodków nie ma na torze Albo pełna maneta albo odpadasz. Motocykl po dłuższym obcowaniu ( po jakiś 40 mth ) wydał mi się na torze najzwyczajniej.. za mocny (urywanie rąk, odciski do krwi i inne takie popularne historie zw. z 250 2T) . Stąd rozmyślanie na temat 125. Tylko że od tamtej pory zrobiłem 150 mth
Ostatnio zmieniony śr, 26 wrz 2012, 11:41 przez Duriv, łącznie zmieniany 1 raz.
Rysunki techniczne, projekty CAD i inne. Polecam się ;P