sparzony na 4t - powrot do 2t

Podaj nam kilka cennych informacji, a my polecimy Ci jaki motocykl będzie dla Ciebie najlepszy.
Autor tematu
Duriv
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 158
Rejestracja: pn, 17 maja 2010, 20:34
Motocykl: YZ450F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

sparzony na 4t - powrot do 2t

Post autor: Duriv » wt, 25 wrz 2012, 20:00

Cześć,

Sprawa wygląda następująco.
Na 2T polatałem już ok 400 mth, przesiadłem się na 4t i tu schody się zaczęły. Co chwile coś mi się sypało, zrobiłem 120 mth - 3 remonty, łącznie 7 tys. KX250F k7.
Mysle nad powrotem do 2T, 125.. I tu się pojawia pytanie, przelatałem ok 500 mth łącznie, ważę 85 kg, 190 wzrostu. To nie będzie krok w tył, nie będzie setka za słaba na mnie ?
Celowałbym w YZ 125 / CR125R..
Miałem jakieś 200 mth temu CR250R i była.. trochę za mocna :)

Pozdro
Rysunki techniczne, projekty CAD i inne. Polecam się ;P

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: sparzony na 4t - powrot do 2t

Post autor: Majster128 » wt, 25 wrz 2012, 20:24

Trochę ważysz i trochę już przelatałeś. KTM robi coś pośredniego np. 144, 200.
200 ma dobry dół. Nieporównywalny do 125.
Myślałeś coś o nich?

Autor tematu
Duriv
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 158
Rejestracja: pn, 17 maja 2010, 20:34
Motocykl: YZ450F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: sparzony na 4t - powrot do 2t

Post autor: Duriv » wt, 25 wrz 2012, 20:50

Nie chcę się pakować w europejskie motocykle :) Jeżeli nie 125, to 250 2t..
Rysunki techniczne, projekty CAD i inne. Polecam się ;P

STACHU125
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 116
Rejestracja: wt, 9 sie 2011, 18:25
Motocykl: różne
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: sparzony na 4t - powrot do 2t

Post autor: STACHU125 » wt, 25 wrz 2012, 21:03

ktm sx 150-miodzio!!! mialem kiedys takiego tylko 144 08,teraz wracam do sx150 po przejsciach z yzf250,crf250,nie chce juz japoni,zostaje przy sxf 250,sx125 no i teraz jeszcze sx 150,bardzo fajny dol-podobny jak w exc200,a europa dlatego ze mamy bardzo fajnego dealera w bydgoszczy i z czesciami do ktm nie mam zadnych problemow,a i rabacik sobie jeszcze u nich wyrobilem,a z japonia to bylo roznie,zawsze jakies problemy i wysokie ceny oe.pomysl nad sx150 -polecam od 2012 juz na kiwakach.a nawet starsze na pds tez fajne i mniej problemowe od kiwek.pzdr

tomasz12
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 770
Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: sparzony na 4t - powrot do 2t

Post autor: tomasz12 » wt, 25 wrz 2012, 21:04

Ile robisz godzin na sezon, jeśli można zapytać ?

RideForFun
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 43
Rejestracja: wt, 7 lut 2012, 13:24
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: sparzony na 4t - powrot do 2t

Post autor: RideForFun » wt, 25 wrz 2012, 21:07

Przejedz się jednym i drugim i sam najlepiej będziesz wiedział co dla Ciebie najlepsze.

tobiasz86
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 352
Rejestracja: ndz, 25 lip 2010, 10:20
Motocykl: crf250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rymanów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: sparzony na 4t - powrot do 2t

Post autor: tobiasz86 » wt, 25 wrz 2012, 21:25

Dobrze odkręcona seta 2t idzie porównywalnie jak ćwiara 4t, jak kawa ci wystarczała to chyba lepiej sete, jest fun jak jedziesz na odkręconej.
A nie pyrkać na 250 2t. Najlepiej przejechać się dwoma i porównać.
STACHU nie opowiadaj głupot, ceny do wszystkich są porównywalne, jedne tańsze inne droższe, rozbieżność znikoma, no może do chińskich tańsze :lol:

damianio
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 86
Rejestracja: sob, 7 sie 2010, 08:26
Motocykl: LTZ400
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: lubelskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: sparzony na 4t - powrot do 2t

Post autor: damianio » wt, 25 wrz 2012, 21:50

na allego piszesz "Sprzedaję, bo mam remont w domu i robotnicy się sami nie opłacą, poza tym zerwany więzozrost barkowo obojczykowy i przeciążony odcinek szyjny kręgosłupa dyskwalifikują mnie z tego sportu na dłuższy czas."?

STACHU125
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 116
Rejestracja: wt, 9 sie 2011, 18:25
Motocykl: różne
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: sparzony na 4t - powrot do 2t

Post autor: STACHU125 » wt, 25 wrz 2012, 22:19

tobiasz- pisze bezstronnie bo przejezdzilem juz wszystkie marki i najbardziej mi pasuje moto i serwis ktm bo mam go pod reka,z honda i innymi w moim regionie jest wielki problem,zreszta to co nowa crf250 mnie pociagnela przez jeden sezon to nikomu szczerze nie zycze. w mx latamy juz od 92 roku :) i "troszke " juz wiem na ten temat. A do tematu, seta b dobra na twarde tory,na miekkie i piach musisz miec troszke mocniejsze fury,najlepiej napisz gdzie bedziesz jezdzil to moze nasza pomoc i wybor bedzie prostszy.

Autor tematu
Duriv
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 158
Rejestracja: pn, 17 maja 2010, 20:34
Motocykl: YZ450F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: sparzony na 4t - powrot do 2t

Post autor: Duriv » wt, 25 wrz 2012, 22:51

Dyskwalifikują, ale prześwietlenia nie będę tu wrzucać.
W tym sezonie nie pojeżdżę, bo będę miał prawdopodobnie operację na obojczyk, związaną z tym więzozrostem. Dopiero w przyszłym roku, może na wiosnę. A pytam, bo możliwe, że motocykl bym kupił pod koniec listopada-grudnia, i zrobił przez zimę dla siebie, w ramach rehabilitacji :)
Rysunki techniczne, projekty CAD i inne. Polecam się ;P

ArtekSzef1
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 49
Rejestracja: sob, 17 gru 2011, 11:18
Motocykl: rm 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Krzyszkowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: sparzony na 4t - powrot do 2t

Post autor: ArtekSzef1 » śr, 26 wrz 2012, 11:08

Witam jeśli ci coś moge zasugerować , to bier 250 2t ja kupiłem taki po kmx 125 i nie żałuje ,uff jak fajnie sie stało ze nie kupiłem 4t, pewnie bym władował 3 tys w remont jak koledzy :finga: motoru używam do lasu i na pobliski tor i wszędzie jezdzi sie super. Na 2t to czuć ze sie dostaje powera :lol:

Autor tematu
Duriv
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 158
Rejestracja: pn, 17 maja 2010, 20:34
Motocykl: YZ450F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: sparzony na 4t - powrot do 2t

Post autor: Duriv » śr, 26 wrz 2012, 11:31

Miałem honde CR250R z 2007, i tutaj półśrodków nie ma na torze :) Albo pełna maneta albo odpadasz. Motocykl po dłuższym obcowaniu ( po jakiś 40 mth ) wydał mi się na torze najzwyczajniej.. za mocny (urywanie rąk, odciski do krwi i inne takie popularne historie zw. z 250 2T) . Stąd rozmyślanie na temat 125. Tylko że od tamtej pory zrobiłem 150 mth :P
Ostatnio zmieniony śr, 26 wrz 2012, 11:41 przez Duriv, łącznie zmieniany 1 raz.
Rysunki techniczne, projekty CAD i inne. Polecam się ;P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wybór motocykla”