sparzony na 4t - powrot do 2t
-
Autor tematuDuriv
- Mistrz prostej
- Posty: 158
- Rejestracja: pn, 17 maja 2010, 20:34
- Motocykl: YZ450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: sparzony na 4t - powrot do 2t
Najczęściej na torach twardych ( podłoże ziemia+glina, piaskowe/usypane bandy ).
Też właśnie tak myślę, że 125 może być troszkę za słaba, ale nie jeździłem dawno na nich, więc nie wiem już nawet jak to chodzi
Też właśnie tak myślę, że 125 może być troszkę za słaba, ale nie jeździłem dawno na nich, więc nie wiem już nawet jak to chodzi
Rysunki techniczne, projekty CAD i inne. Polecam się ;P
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 49
- Rejestracja: sob, 17 gru 2011, 11:18
- Motocykl: rm 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Krzyszkowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: sparzony na 4t - powrot do 2t
Hmm... a może 450 co prawda to ta sam moc co 250 2t ale 4t jest lagodniejszy.
-
Autor tematuDuriv
- Mistrz prostej
- Posty: 158
- Rejestracja: pn, 17 maja 2010, 20:34
- Motocykl: YZ450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: sparzony na 4t - powrot do 2t
łagodniejszy nie jest, przełożenia takie, że tam gdzie latałem CR czy KXF na 3-4 biegu to RMZ (450) na 2 A ciągnie jak traktor Poza tym chodzi mi o redukcję kosztów utrzymania...
Rysunki techniczne, projekty CAD i inne. Polecam się ;P
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 49
- Rejestracja: sob, 17 gru 2011, 11:18
- Motocykl: rm 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Krzyszkowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: sparzony na 4t - powrot do 2t
Co do kosztów , to pobodno zdrowa 450 to silnik na którym polatasz pare sezonów tylko pilnować luzów i wymieniać olej , sam juz nie wiem w 125 2t tłok to i tak góra 2 sezony , zresztom co ja ci będe polecał 4t jak sam nie jestem do tego silnika przekonany , musisz dorwać sete i się przekonać czy ta moc ci wystarczy, jedno ci powiem wole sete niż 250 4t.
-
Autor tematuDuriv
- Mistrz prostej
- Posty: 158
- Rejestracja: pn, 17 maja 2010, 20:34
- Motocykl: YZ450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: sparzony na 4t - powrot do 2t
Wolę co 30 mth wymienić tłok, co 60 korbowód aniżeli co 50 w 4T i 70 kapitalke Zraziłem się no. Gdyby nie to, to bym został przy KXF, bo motocykl naprawdę fajny.
Rysunki techniczne, projekty CAD i inne. Polecam się ;P
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 49
- Rejestracja: sob, 17 gru 2011, 11:18
- Motocykl: rm 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Krzyszkowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: sparzony na 4t - powrot do 2t
Moje myślenie było podobne co do remontów , kumplowi muwiłem to samo kup sete, więcej sie nauczysz jezdzic , latwiej ci to będzie odpalac i wogóle , kumpel miał wtedy 16 lat ale on nie kupil kxf 250 2004 r za 7200 po tygondiu motor poszedł do naprawy koszt 2300 i wszystko było ok na początku powoli motor sie spisuje , i tak sie spisywał z 3 zbiorniki paliwa i tu znów awaria korba sie zatarla kopke zblokowało i serwis koszt 1000zł .Kupuj 125 2t i śmigaj.
-
Autor tematuDuriv
- Mistrz prostej
- Posty: 158
- Rejestracja: pn, 17 maja 2010, 20:34
- Motocykl: YZ450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: sparzony na 4t - powrot do 2t
. A w hard enduro 450~~ lub 250 2T i przerobić zawiech - nie pchać się ?
Rysunki techniczne, projekty CAD i inne. Polecam się ;P
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 49
- Rejestracja: sob, 17 gru 2011, 11:18
- Motocykl: rm 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Krzyszkowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
-
Autor tematuDuriv
- Mistrz prostej
- Posty: 158
- Rejestracja: pn, 17 maja 2010, 20:34
- Motocykl: YZ450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: sparzony na 4t - powrot do 2t
jakby był sx 200 z 2008-9 to bym się zastanowił, a że to 1. europejskie moto ; 2. stare moto - raczej nie
Rysunki techniczne, projekty CAD i inne. Polecam się ;P
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 49
- Rejestracja: sob, 17 gru 2011, 11:18
- Motocykl: rm 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Krzyszkowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: sparzony na 4t - powrot do 2t
Nie ma co gdybać innej opcji nie widze jak 125 2t dawaj kawe na allegro sprzedaż lub zamina i to tyle z mojej strony. pozdrawiam napisz co postanowisz.
-
Autor tematuDuriv
- Mistrz prostej
- Posty: 158
- Rejestracja: pn, 17 maja 2010, 20:34
- Motocykl: YZ450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: sparzony na 4t - powrot do 2t
zamiana nie wchodzi w gre, bo mam remont w domu i musze oplacic robotnikow. dopiero za 2-3 m-ce bym kupowal A moto na allegro jest.
Rysunki techniczne, projekty CAD i inne. Polecam się ;P
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 261
- Rejestracja: ndz, 24 cze 2012, 14:04
- Motocykl: crf 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: sparzony na 4t - powrot do 2t
Koszty utrzymania 125t są wg mnie na tyle przystępne że chyba każdego kto kupił motor mx stać też na wymianę tego czy owego czy też nawet na wymianę tłoka z korbą itd itp.
W 4t już nie jest tak różowo, niedawno utopiłem huśkę 630sm no i ..... jak nazbieram kasy to kupię inny silnik
A tak niedawno zrobiłem generalny remont w cr125 92r (forma odrestaurowania z pasji) i wszytko było w ludzkich cenach, poza plastikami które już są rzadkością do tego rocznika.
W 4t już nie jest tak różowo, niedawno utopiłem huśkę 630sm no i ..... jak nazbieram kasy to kupię inny silnik
A tak niedawno zrobiłem generalny remont w cr125 92r (forma odrestaurowania z pasji) i wszytko było w ludzkich cenach, poza plastikami które już są rzadkością do tego rocznika.
nie ważne to ilu mi pluje, jestem jak xenon iluminuje ^^