sparzony na 4t - powrot do 2t

Podaj nam kilka cennych informacji, a my polecimy Ci jaki motocykl będzie dla Ciebie najlepszy.
Autor tematu
Duriv
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 158
Rejestracja: pn, 17 maja 2010, 20:34
Motocykl: YZ450F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: sparzony na 4t - powrot do 2t

Post autor: Duriv » śr, 26 wrz 2012, 11:34

Najczęściej na torach twardych ( podłoże ziemia+glina, piaskowe/usypane bandy ).
Też właśnie tak myślę, że 125 może być troszkę za słaba, ale nie jeździłem dawno na nich, więc nie wiem już nawet jak to chodzi :)
Rysunki techniczne, projekty CAD i inne. Polecam się ;P

ArtekSzef1
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 49
Rejestracja: sob, 17 gru 2011, 11:18
Motocykl: rm 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Krzyszkowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: sparzony na 4t - powrot do 2t

Post autor: ArtekSzef1 » śr, 26 wrz 2012, 12:10

Hmm... a może 450 co prawda to ta sam moc co 250 2t ale 4t jest lagodniejszy.

Autor tematu
Duriv
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 158
Rejestracja: pn, 17 maja 2010, 20:34
Motocykl: YZ450F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: sparzony na 4t - powrot do 2t

Post autor: Duriv » śr, 26 wrz 2012, 12:12

łagodniejszy nie jest, przełożenia takie, że tam gdzie latałem CR czy KXF na 3-4 biegu to RMZ (450) na 2 :) A ciągnie jak traktor :P Poza tym chodzi mi o redukcję kosztów utrzymania...
Rysunki techniczne, projekty CAD i inne. Polecam się ;P

ArtekSzef1
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 49
Rejestracja: sob, 17 gru 2011, 11:18
Motocykl: rm 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Krzyszkowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: sparzony na 4t - powrot do 2t

Post autor: ArtekSzef1 » śr, 26 wrz 2012, 12:24

Co do kosztów , to pobodno zdrowa 450 to silnik na którym polatasz pare sezonów tylko pilnować luzów i wymieniać olej , sam juz nie wiem w 125 2t tłok to i tak góra 2 sezony , zresztom co ja ci będe polecał 4t jak sam nie jestem do tego silnika przekonany , musisz dorwać sete i się przekonać czy ta moc ci wystarczy, jedno ci powiem wole sete niż 250 4t.

Autor tematu
Duriv
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 158
Rejestracja: pn, 17 maja 2010, 20:34
Motocykl: YZ450F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: sparzony na 4t - powrot do 2t

Post autor: Duriv » śr, 26 wrz 2012, 12:28

Wolę co 30 mth wymienić tłok, co 60 korbowód aniżeli co 50 w 4T i 70 kapitalke :) Zraziłem się no. Gdyby nie to, to bym został przy KXF, bo motocykl naprawdę fajny.
Rysunki techniczne, projekty CAD i inne. Polecam się ;P

ArtekSzef1
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 49
Rejestracja: sob, 17 gru 2011, 11:18
Motocykl: rm 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Krzyszkowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: sparzony na 4t - powrot do 2t

Post autor: ArtekSzef1 » śr, 26 wrz 2012, 12:38

Moje myślenie było podobne co do remontów , kumplowi muwiłem to samo kup sete, więcej sie nauczysz jezdzic , latwiej ci to będzie odpalac i wogóle , kumpel miał wtedy 16 lat ale on nie kupil kxf 250 2004 r za 7200 po tygondiu motor poszedł do naprawy koszt 2300 :D i wszystko było ok na początku powoli motor sie spisuje , i tak sie spisywał z 3 zbiorniki paliwa i tu znów awaria korba sie zatarla kopke zblokowało i serwis :D koszt 1000zł .Kupuj 125 2t i śmigaj.

Autor tematu
Duriv
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 158
Rejestracja: pn, 17 maja 2010, 20:34
Motocykl: YZ450F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: sparzony na 4t - powrot do 2t

Post autor: Duriv » śr, 26 wrz 2012, 12:47

:). A w hard enduro 450~~ lub 250 2T i przerobić zawiech - nie pchać się ?
Rysunki techniczne, projekty CAD i inne. Polecam się ;P

ArtekSzef1
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 49
Rejestracja: sob, 17 gru 2011, 11:18
Motocykl: rm 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Krzyszkowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: sparzony na 4t - powrot do 2t

Post autor: ArtekSzef1 » śr, 26 wrz 2012, 12:58


Autor tematu
Duriv
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 158
Rejestracja: pn, 17 maja 2010, 20:34
Motocykl: YZ450F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: sparzony na 4t - powrot do 2t

Post autor: Duriv » śr, 26 wrz 2012, 13:00

jakby był sx 200 z 2008-9 to bym się zastanowił, a że to 1. europejskie moto ; 2. stare moto - raczej nie :P
Rysunki techniczne, projekty CAD i inne. Polecam się ;P

ArtekSzef1
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 49
Rejestracja: sob, 17 gru 2011, 11:18
Motocykl: rm 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Krzyszkowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: sparzony na 4t - powrot do 2t

Post autor: ArtekSzef1 » śr, 26 wrz 2012, 13:04

Nie ma co gdybać innej opcji nie widze jak 125 2t dawaj kawe na allegro sprzedaż lub zamina i to tyle z mojej strony. pozdrawiam napisz co postanowisz. :D

Autor tematu
Duriv
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 158
Rejestracja: pn, 17 maja 2010, 20:34
Motocykl: YZ450F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: sparzony na 4t - powrot do 2t

Post autor: Duriv » śr, 26 wrz 2012, 13:19

zamiana nie wchodzi w gre, bo mam remont w domu i musze oplacic robotnikow. dopiero za 2-3 m-ce bym kupowal :) A moto na allegro jest.
Rysunki techniczne, projekty CAD i inne. Polecam się ;P

aju125
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 261
Rejestracja: ndz, 24 cze 2012, 14:04
Motocykl: crf 250
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: sparzony na 4t - powrot do 2t

Post autor: aju125 » pn, 5 lis 2012, 13:21

Koszty utrzymania 125t są wg mnie na tyle przystępne że chyba każdego kto kupił motor mx stać też na wymianę tego czy owego czy też nawet na wymianę tłoka z korbą itd itp.
W 4t już nie jest tak różowo, niedawno utopiłem huśkę 630sm no i ..... :oops: jak nazbieram kasy to kupię inny silnik :wink:
A tak niedawno zrobiłem generalny remont w cr125 92r (forma odrestaurowania z pasji) i wszytko było w ludzkich cenach, poza plastikami które już są rzadkością do tego rocznika.
nie ważne to ilu mi pluje, jestem jak xenon iluminuje ^^

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wybór motocykla”