powrót do ENDURO - 250/450 w 4t

Podaj nam kilka cennych informacji, a my polecimy Ci jaki motocykl będzie dla Ciebie najlepszy.
Awatar użytkownika
moquai
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 28
Rejestracja: wt, 14 wrz 2010, 20:54
Motocykl: EXC-R 530
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: powrót do ENDURO - 250/450 w 4t

Post autor: moquai » pn, 13 sie 2012, 19:42

mój pierwszy motor enduro to była drz'a.w sam raz jak na początek.teraz mam EXC 530 i nie zamienilbym go na nic innego.chociaż technicznie dużo mi brakuje to i tak motocykl da sie opanować i jechać tam gdzie sie chce a nie gdzie moto pojedzie.jeśli już bym miał coś zmienić bo ktm by sie mocno posypał to zastanowił bym sie nad 300exc.

Awatar użytkownika
Autor tematu
tadzik
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 22
Rejestracja: czw, 17 lis 2011, 14:50
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: powrót do ENDURO - 250/450 w 4t

Post autor: tadzik » wt, 14 sie 2012, 19:27

no i postanowione.
KTM exc 200 - tylko ktoś musi przygarnąć moje 660 smc ;)

Awatar użytkownika
Autor tematu
tadzik
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 22
Rejestracja: czw, 17 lis 2011, 14:50
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: powrót do ENDURO - 250/450 w 4t

Post autor: tadzik » czw, 16 sie 2012, 10:56

a jest ktoś w stanie porównać 250 4t i 200 2t .
Na korzyść tego pierwszego jest na razie tylko fakt, że można nim robić dłuższe trasy bo można bezpośrednio tankować na stacji a nie lać mieszankę.
orientuje się ktoś w kosztach poszczególnych serwisów ?
co ile je trzeba robić ?
co wchodzi w skład takiego serwisu ??

Awatar użytkownika
katecheta122
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 230
Rejestracja: sob, 25 wrz 2010, 10:15
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: powrót do ENDURO - 250/450 w 4t

Post autor: katecheta122 » czw, 16 sie 2012, 12:15

200 w 2t to jest rozwiercona 125,ma większy moment obrotowy.Serwis takiego 2t napewno wyjdzie taniej od serwisu 250 4t.Co do tankowania to tak wielkim wysiłkiem jest jazda z buteleczką 500ml z olejem? ;)

Awatar użytkownika
Autor tematu
tadzik
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 22
Rejestracja: czw, 17 lis 2011, 14:50
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: powrót do ENDURO - 250/450 w 4t

Post autor: tadzik » czw, 16 sie 2012, 13:21

@katecheta122 - no faktycznie buteleczkę można wozić :)


czy serwis faktycznie wygląda tak jak w tym porównaniu ??
http://www.scigacz.pl/KTM,EXC,250,vs,EX ... 12627.html

nie mam na myśli rzędu kwot a raczej różnicę, że 4takt jest prawie 2 razy droższy w utrzymaniu na dłuższą metę

Awatar użytkownika
trak
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 343
Rejestracja: wt, 9 mar 2010, 18:30
Motocykl: SX 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań/Czerwonak
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: powrót do ENDURO - 250/450 w 4t

Post autor: trak » czw, 16 sie 2012, 18:46

Z tym co jest droższe to jest sporna kwestia.
Napewno w 2t masz mniej problemów jak coś wybuchnie.
Jednak częstotliwość serwisów koszty paliwa ( mieszanki ) mogą znacznie to zmienic.
Poszukaj na forum.
Ostatnio zmieniony wt, 16 paź 2012, 19:32 przez trak, łącznie zmieniany 1 raz.
W garażu:
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych :)

Awatar użytkownika
Autor tematu
tadzik
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 22
Rejestracja: czw, 17 lis 2011, 14:50
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: powrót do ENDURO - 250/450 w 4t

Post autor: tadzik » wt, 16 paź 2012, 15:43

ćwiartka to będzie chyba za mało na tutejszą charakterystykę terenu - długie płaskie przeloty.
w związku z tym zastanawiam się mocno nad WR450f albo Huswvarna te450
macie jakieś opinie który sprzęt lepiej wziąć ?

Awatar użytkownika
Marcel111
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 229
Rejestracja: czw, 24 lis 2011, 14:16
Motocykl: lc4 620 i yz125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: powrót do ENDURO - 250/450 w 4t

Post autor: Marcel111 » wt, 16 paź 2012, 19:59

co do podanego artykułu 2t-4t - pokusiłem się kiedyś na obliczenie wszystkiego samemu

od góry 7 post

viewtopic.php?f=16&t=26734
"Marz tak jakbyś miał żyć wiecznie, żyj tak jakbyś miał umrzeć jutro"
James Dean

EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wybór motocykla”