powrót do ENDURO - 250/450 w 4t
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 28
- Rejestracja: wt, 14 wrz 2010, 20:54
- Motocykl: EXC-R 530
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: powrót do ENDURO - 250/450 w 4t
mój pierwszy motor enduro to była drz'a.w sam raz jak na początek.teraz mam EXC 530 i nie zamienilbym go na nic innego.chociaż technicznie dużo mi brakuje to i tak motocykl da sie opanować i jechać tam gdzie sie chce a nie gdzie moto pojedzie.jeśli już bym miał coś zmienić bo ktm by sie mocno posypał to zastanowił bym sie nad 300exc.
-
Autor tematutadzik
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 22
- Rejestracja: czw, 17 lis 2011, 14:50
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: powrót do ENDURO - 250/450 w 4t
no i postanowione.
KTM exc 200 - tylko ktoś musi przygarnąć moje 660 smc
KTM exc 200 - tylko ktoś musi przygarnąć moje 660 smc
-
Autor tematutadzik
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 22
- Rejestracja: czw, 17 lis 2011, 14:50
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: powrót do ENDURO - 250/450 w 4t
a jest ktoś w stanie porównać 250 4t i 200 2t .
Na korzyść tego pierwszego jest na razie tylko fakt, że można nim robić dłuższe trasy bo można bezpośrednio tankować na stacji a nie lać mieszankę.
orientuje się ktoś w kosztach poszczególnych serwisów ?
co ile je trzeba robić ?
co wchodzi w skład takiego serwisu ??
Na korzyść tego pierwszego jest na razie tylko fakt, że można nim robić dłuższe trasy bo można bezpośrednio tankować na stacji a nie lać mieszankę.
orientuje się ktoś w kosztach poszczególnych serwisów ?
co ile je trzeba robić ?
co wchodzi w skład takiego serwisu ??
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 230
- Rejestracja: sob, 25 wrz 2010, 10:15
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: powrót do ENDURO - 250/450 w 4t
200 w 2t to jest rozwiercona 125,ma większy moment obrotowy.Serwis takiego 2t napewno wyjdzie taniej od serwisu 250 4t.Co do tankowania to tak wielkim wysiłkiem jest jazda z buteleczką 500ml z olejem?
-
Autor tematutadzik
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 22
- Rejestracja: czw, 17 lis 2011, 14:50
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: powrót do ENDURO - 250/450 w 4t
@katecheta122 - no faktycznie buteleczkę można wozić
czy serwis faktycznie wygląda tak jak w tym porównaniu ??
http://www.scigacz.pl/KTM,EXC,250,vs,EX ... 12627.html
nie mam na myśli rzędu kwot a raczej różnicę, że 4takt jest prawie 2 razy droższy w utrzymaniu na dłuższą metę
czy serwis faktycznie wygląda tak jak w tym porównaniu ??
http://www.scigacz.pl/KTM,EXC,250,vs,EX ... 12627.html
nie mam na myśli rzędu kwot a raczej różnicę, że 4takt jest prawie 2 razy droższy w utrzymaniu na dłuższą metę
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 343
- Rejestracja: wt, 9 mar 2010, 18:30
- Motocykl: SX 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań/Czerwonak
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: powrót do ENDURO - 250/450 w 4t
Z tym co jest droższe to jest sporna kwestia.
Napewno w 2t masz mniej problemów jak coś wybuchnie.
Jednak częstotliwość serwisów koszty paliwa ( mieszanki ) mogą znacznie to zmienic.
Poszukaj na forum.
Napewno w 2t masz mniej problemów jak coś wybuchnie.
Jednak częstotliwość serwisów koszty paliwa ( mieszanki ) mogą znacznie to zmienic.
Poszukaj na forum.
Ostatnio zmieniony wt, 16 paź 2012, 19:32 przez trak, łącznie zmieniany 1 raz.
W garażu:
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych
-
Autor tematutadzik
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 22
- Rejestracja: czw, 17 lis 2011, 14:50
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: powrót do ENDURO - 250/450 w 4t
ćwiartka to będzie chyba za mało na tutejszą charakterystykę terenu - długie płaskie przeloty.
w związku z tym zastanawiam się mocno nad WR450f albo Huswvarna te450
macie jakieś opinie który sprzęt lepiej wziąć ?
w związku z tym zastanawiam się mocno nad WR450f albo Huswvarna te450
macie jakieś opinie który sprzęt lepiej wziąć ?
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 229
- Rejestracja: czw, 24 lis 2011, 14:16
- Motocykl: lc4 620 i yz125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: powrót do ENDURO - 250/450 w 4t
co do podanego artykułu 2t-4t - pokusiłem się kiedyś na obliczenie wszystkiego samemu
od góry 7 post
viewtopic.php?f=16&t=26734
od góry 7 post
viewtopic.php?f=16&t=26734
"Marz tak jakbyś miał żyć wiecznie, żyj tak jakbyś miał umrzeć jutro"
James Dean
EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125
James Dean
EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125