KTM exc 300 vs Husqvarna wr 300 vs co innego ?

Podaj nam kilka cennych informacji, a my polecimy Ci jaki motocykl będzie dla Ciebie najlepszy.
Autor tematu
VVito
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 52
Rejestracja: śr, 16 lis 2011, 12:38
Motocykl: KTM XC-F 250
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

KTM exc 300 vs Husqvarna wr 300 vs co innego ?

Post autor: VVito » ndz, 15 lip 2012, 11:23

Cześć,

Przymierzam się do kupna nowego motocykla, tym razem coś w 2T. Dotychczas jeździłem tylko na 4T, nie mam doświadczenia w 2T, miałem okazje przejechać się na exc 250 i na wr 250, oba motocykle niezwykle łatwo się prowadzą, ale moje przyzwyczajenia z 4T jednak wymagają od motocykla większego "dołu", dlatego pomyślałem nad pojemnością 300cm.
KTM EXC 300 - 34500zł
Husqvarna WR 300 - 28500zł
Różnica spora, 6tyś zł.
Myślę nad zakupem nowego motocykla na max 3 sezony, dlatego nie sugeruję się żywotnością motocykla, pewnie nie zrobię na nim więcej niż 3tyś km.
Za Husqą przemawia cena, odstrasza mnie to że jest to bardzo stara konstrukcja, nie modyfikowana od lat. Serwis Husqvarny jest 500 metrów ode mnie.
KTM - bardziej nowoczesny, dwie mapy zapłonu, jednak jest droższy o 6tyś. Serwis KTMa jest w innym mieście.

Jak podejść do tematu ? który motocykl wybrać jako cel zakupu ? Czy rzeczywiście kupując KTMa o 6 tyś drożej nie będę żałował że przepłaciłem, ponieważ dla amatora WR 300 była by również dobra ?

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
SilverX
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 73
Rejestracja: ndz, 9 wrz 2007, 14:34
Motocykl: Gas Gas EC 250
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Bydgoszcz
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM exc 300 vs Husqvarna wr 300 vs co innego ?

Post autor: SilverX » ndz, 15 lip 2012, 13:41

Ja bym brał Gas Gasa EC 300 czy tam 250, cena "tylko" 31 tyś. zł. Dużo zmian na 2012 rok: