Sachs ZX 125 (DT,LC2,STING)
-
- Do odcięcia!
- Posty: 878
- Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
- Motocykl: KXF 250 2006
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Żywiec / Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Sachs ZX 125 (DT,LC2,STING)
zapomnijwojtek916 pisze:bak ok.200km zasięgu
raczej maksymalnawojtek916 pisze:rednia moc ok.25km
raczej ponad 115wojtek916 pisze:dość lekki ok.100kg
zgodawojtek916 pisze:dość tanie części
niema reguływojtek916 pisze:dość niezawodny
-
Autor tematuwojtek916
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 484
- Rejestracja: pt, 19 sie 2011, 17:33
- Motocykl: YZ 250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Sachs ZX 125 (DT,LC2,STING)
Z mocą chodziło mi o to żeby coś koło tych 25km.
A jakieś inne ?
Może znacie kogoś albo macie takowy na sprzedaż ?
A jakieś inne ?
Może znacie kogoś albo macie takowy na sprzedaż ?
[mimg]http://iv.pl/images/08531543922454785744.jpg[/mimg]
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 230
- Rejestracja: sob, 25 wrz 2010, 10:15
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Sachs ZX 125 (DT,LC2,STING)
Poleciłbym Ci Aprille rx 125 i husqvarne wre 125.
Można znaleźć w tej samej cenie co dt itp.
Obydwa motocykle mają znacznie lepsze zawieszenie od kmx,dt,mtx itd.
Koszty utrzymania są bardzo podobne.
Co do tego baku na 200km,jak Ci starczy na 100km to będzie dobrze
Można znaleźć w tej samej cenie co dt itp.
Obydwa motocykle mają znacznie lepsze zawieszenie od kmx,dt,mtx itd.
Koszty utrzymania są bardzo podobne.
Co do tego baku na 200km,jak Ci starczy na 100km to będzie dobrze
-
- Mistrz prostej
- Posty: 64
- Rejestracja: czw, 4 sie 2011, 20:08
- Motocykl: DT 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Małopolska
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Sachs ZX 125 (DT,LC2,STING)
No nie wiem jak według was, ale ja myślę, że DT/ZX/LC2 nie połknie ponad 10l/100km. Bak ma coś koło 11litrów, przy mieszanej jeździe starczy na 150-180km.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 878
- Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
- Motocykl: KXF 250 2006
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Żywiec / Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Sachs ZX 125 (DT,LC2,STING)
Zależy jak jeździsz, wierz mi że potrafi 10 spalić. Omawiany wyżej kolega palił cały bak w DT a RMZ może cos ponad 5 dopiero.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 236
- Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 18:23
- Motocykl: Było CRF 250, YZ 125, YZF 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Sachs ZX 125 (DT,LC2,STING)
To może ja się wypowiem? Miałem Sachsa ZX 125 2000. Nawet gdzieś tam go mam w galerii. Niby fajny motor - silnik nigdy mnie nie zawiódł. Natomiast części... m a s a k r a. Nie da się do tego totalnie nic dopasować. Np siemmeringi od DT to przedniego zawieszenia odpadają. W DT mają śr. zewnętrzną 52mm, w sachsie 52.5mm. I cieknie, wiadomo. Klocków hamulcowych nie ma nawet co szukać. Ale najlepszy hicior - tylna zębatka taka, że odkręci ją tylko fabryka . Ciężki też jest jak skurczybyk i miękki. To był mój motor po bułki. Na drogę fajny naprawdę. Ale na oponach szosowych, jak u mnie. Terenu, choć by leciutkiego to on woli nie widzieć. Mocy ma dość, to fakt, mój np. miał dokładnie 28 koni.
yyyyn? Yyyyyyyyyn?
-
- Rekord toru!
- Posty: 1914
- Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
- Motocykl: gram w zielone
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Sachs ZX 125 (DT,LC2,STING)
DT jazdy pyr pyr krajobrazowej potrafiła mi zejść 5,5-6L
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM